Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nasjonaldemokratene (dt.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-07, 16:00   #41
Wolfen
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 3
Wolfen kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Jeg skal forsøke å svare på noen av deres såkalte spørsmål:

  • Hva mener jeg med innvandrere, eller hvem er det Nasjonaldemokratene mener ikke bør få adgang til Norge.
Svar: Vi mener alle mennesker som ønsker å komme her til landet for å jobbe å følge Norske regler skal kunne gjøre det så sant de søker visum og får innvilget dette og har en jobb når de kommer. Når det så gjelder de som ikke har en jobb, men som ønsker å komme til Norge for å søke beskyttelse så skal vi selvfølgelig hjelpe disse også, men de skal hjem når det er trygt for dem og de skal ikke få Norsk statsborgerskap.

Når det gjelder innvandringen jeg vill bli kvitt er det den innvandringen som primært kommer av familie gjenforening. Det at en får asyl i Norge også kommer 10 andre angivelige familiemedlemmer synes jeg er forkastelig og en utnyttelse av systemet slik det er i dag.
  • Sammenligne Nasjonaldemokratenes meninger med Hitler? Hvordan i all verden kan dere gjøre det? Dere bør lese historien og finne ut hva Nazister er og hva de sto for og ikke bare slenge ut tomme påstander. En Nazist er en Nasjonalsosialist ikke en NasjonalDEMOKRAT slik jeg er og der er det en vesentlig forskjell.
  • Bevare etnisk Norske eller hvite nordmenn og kvinner?
Svar: Ja jeg ønsker å bevare den hvite delen av vårt lands befolkning som kjennetegnes ved hjelp av Blå øyne. Jeg kaller meg selv rase bevist noe som betyr at jeg ikke ser ned på mennesker av en annen rase eller opp til dem. Det må jo være lov å si at jeg liker meg best i selskap med hvite og folk med samme etniske opprinnelse og kultur som meg selv uten at man skal være en ”ond” person av den grunn. Dersom det finnes folk som mener de trives best i selskap med folk av en annen rase så er de hjertelig velkomne til å mene det, men de må også kunne akseptere oss som mener noe annet.

Dette har selvfølgelig med respekt for andre meninger å gjøre.

4. Respekt: Dere snakker om at man skal vise respekt og medmenneskelighet, men så fort noen har en annen mening en dere så greier dere verken å gjøre noen av delene. Det å kunne vise noen respekt handler ikke bare om å vise respekt for de som man er enige med, men like mye med å vise respekt for de man ikke er enige med.
De holdningene dere har her inne er skremmende synes jeg og det er ikke rart ungdommen i Norge i dag ikke kan vise respekt for noen når det er foreldre som dere som skal forklare dem om begreper som respekt og medmenneskelighet.

Tenk dere om dere kunne akseptere de som har et annet syn en dere. Latt de som ikke ønsker kontakt med andre raser fått sagt det og levd uten å bli tvunget til å omgås dem. Da hadde vi jo ikke hatt noe problem og det hadde ikke vært behov for verken rasisme eller noe lignende for da kunne folk gjort som de ville.

Men nei dette kan ikke dere akseptere for viss en person måtte komme med en annen mening en hva dere har så skal dere ikke akseptere det, men påtvinge vedkommende deres synspunkter nøyaktig slik de gjør i samfunn hver det absolutt ikke er demokrati.

Dere er ikke bare barnslige i deres argumentasjon, men dere mangler både evnen til og vise og forstå respekt og demokratiets betydning.

Wolfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 16:21   #42
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Wolfen, her.

Tenk dere om dere kunne akseptere de som har et annet syn en dere. Latt de som ikke ønsker kontakt med andre raser fått sagt det og levd uten å bli tvunget til å omgås dem. Da hadde vi jo ikke hatt noe problem og det hadde ikke vært behov for verken rasisme eller noe lignende for da kunne folk gjort som de ville.

Men nei dette kan ikke dere akseptere for viss en person måtte komme med en annen mening en hva dere har så skal dere ikke akseptere det, men påtvinge vedkommende deres synspunkter nøyaktig slik de gjør i samfunn hver det absolutt ikke er demokrati.

Dere er ikke bare barnslige i deres argumentasjon, men dere mangler både evnen til og vise og forstå respekt og demokratiets betydning.

Hjelpe meg! Først og fremst mht til det at dere ønsker å leve uten kontakt med folk som ikke er hvite, blonde og blåøyde(!) - Det finnes heeeelt sikkert en eller annen øy under norsk flagg, hvor dere kan bosette dere og kose dere uten redesel for å møte på noen farlige, svarte mennesker. Den trenger sikkert ikke å være så stor, iom at dere er relativt alene om ønsket deres .

Fra spøk til alvor. Jeg ser at du helt unngår å svare på mine spørsmål om Nasjonaldemokratenes holdning til adopterte. Ble det for vanskelig for deg? Det andre du lirer av deg orker jeg knapt å kommentere, jeg synes mest synd på mennesker som deg, og lurer på hvor det gikk galt.

Og respekt er noe man må fortjene, ikke noe man har krav på. Jeg klarer rett og slett ikke å respektere mennesker med de holdningene du legger for en dag. Sorry.

Og du snakker om at vi forsøker å påtvinge andre meninger og holdninger - det er da vitterlig det dere også gjør ved å starte et politisk parti, som kjemper for et hvitt Norge! . Du ønsker jo å pådytte oss et samfunn vi - det store flertallet i Norge -ikke ønsker, et samfunn fritt for andre enn dem som mener det samme som dere.... Hvor demokratisk ville et Norge hvor dere fikk bestemme være, montro? Tygg litt på den, du .

Jeg må bare gjenta oppfordringen min om at du leser deg opp på en del av de begrepene du slenger rundt deg med, for jeg kan love deg at du seriøst har misforstått innholdet i dem. Og hvis du skal være politiker så er det kanskje en fordel at du vagt virker som om du vet hva du snakker om .

Huff, jeg synes synd på mennesker som deg .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 16:25   #43
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Wolfen, jeg aksepterer at du har rett til å ytre meningene dine. De blir da også stående her, du blir verken sensurert eller kastet ut. Du har derimot ingen rett til å bli stående uimotsagt. Og jeg har ikke det minste snev av respekt for folk som "trives best sammen med blåøyde", og kan ikke se at jeg bør ha det heller.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 16:50   #44
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Jeg ble altså så forskrekket over hva du skrev at jeg trykket feil og sendte deg en grønn prikk i stedet for en rød. Det var overhodet ikke meningen.

Jeg mener at å differensiere mennesker basert på farge vitner om mangel på kunnskap, i tillegg til at det er ondskapsfullt. Det er rasisme, og sist jeg sjekket så er det ikke tillatt å ytre rasistiske meninger. Jeg synes derfor ikke ditt innlegg burde få stå her inne. Heldigvis er mennesker som deg i mindretall.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 16:57   #45
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg mener at å differensiere mennesker basert på farge vitner om mangel på kunnskap, i tillegg til at det er ondskapsfullt. Det er rasisme, og sist jeg sjekket så er det ikke tillatt å ytre rasistiske meninger. Jeg synes derfor ikke ditt innlegg burde få stå her inne. Heldigvis er mennesker som deg i mindretall.

Jeg er helt enig med deg, Monsoon!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:03   #46
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Jeg syns det bør stå. Til skrekk og advarsel. Og til å minne oss på at kampen mot rasistene må kjempes. Rasismen og nazismen forsvant ikke med Hitler men blir sterkere dag for dag. Vi må bevisstgjøre våre barn ovenfor slike mennesker. Vi må snakke ut mot slike fordommer. Det nytter ikke å fjerne slike meninger. Derimot må de frem i lyset og de må bli plukket fra hverandre av mennesker som Valentina og vi må vise ALLE at å være slik IKKE er godkjent av normale mennesker.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:08   #47
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Jeg skulle gjerne rivd disse argumentene sønder og sammen, men jeg er muslim, og er travelt opptatt om dagen. For at vi muslimer skal kunne ta over Norge innen år 2050, må hver muslimske familie få ca 25 barn, så jeg har rett og slett ikke tid til internett og fjas.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:10   #48
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Så du bare ligger der og puler?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:11   #49
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg skulle gjerne rivd disse argumentene sønder og sammen, men jeg er muslim, og er travelt opptatt om dagen. For at vi muslimer skal kunne ta over Norge innen år 2050, må hver muslimske familie få ca 25 barn, så jeg har rett og slett ikke tid til internett og fjas.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:20   #50
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg skulle gjerne rivd disse argumentene sønder og sammen, men jeg er muslim, og er travelt opptatt om dagen. For at vi muslimer skal kunne ta over Norge innen år 2050, må hver muslimske familie få ca 25 barn, så jeg har rett og slett ikke tid til internett og fjas.

Utrolig bra, Nabbe!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:58   #51
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så du bare ligger der og puler?

Nei, jeg reiste på apoteket og hentet min første Pergo-kur.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 17:59   #52
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Ja, nå blir det tvillinger i Nabbeheimen!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 18:03   #53
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Bare pass deg, eller så gander jeg det samme på deg. Jeg har ganda deg to ganger før

Skal vente litt med å ta tablettene, da, skal få mensen en gang først. Det kan jo ta sin tid.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 18:04   #54
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Du er ond, hører du, ond!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:24   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Wolfen, jeg aksepterer at du har rett til å ytre meningene dine. De blir da også stående her, du blir verken sensurert eller kastet ut. Du har derimot ingen rett til å bli stående uimotsagt. Og jeg har ikke det minste snev av respekt for folk som "trives best sammen med blåøyde", og kan ikke se at jeg bør ha det heller.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg mener at å differensiere mennesker basert på farge vitner om mangel på kunnskap, i tillegg til at det er ondskapsfullt. Det er rasisme, og sist jeg sjekket så er det ikke tillatt å ytre rasistiske meninger. Heldigvis er mennesker som deg i mindretall.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns det bør stå. Til skrekk og advarsel. Og til å minne oss på at kampen mot rasistene må kjempes. Rasismen og nazismen forsvant ikke med Hitler men blir sterkere dag for dag. Vi må bevisstgjøre våre barn ovenfor slike mennesker. Vi må snakke ut mot slike fordommer. Det nytter ikke å fjerne slike meninger. Derimot må de frem i lyset og de må bli plukket fra hverandre av mennesker som Valentina og vi må vise ALLE at å være slik IKKE er godkjent av normale mennesker.

Amen!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 27-04-07 kl 20:56.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:26   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du er ond, hører du, ond!

Hun er da muslim, vet du...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:33   #57
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Slaget er tapt med Sitron, hun får jeg ikke omvendt, men ungene derimot

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:37   #58
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:48   #59
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Slaget er tapt med Sitron, hun får jeg ikke omvendt, men ungene derimot

Og når du får dine 25 barn... og de får sine 25 barn hver seg... Jøye meg - her blir det fart i sakene!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 20:53   #60
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nasjonaldemokratene (dt.no)

Nabbe trenger å få ca åttlinger tre ganger i løpet av de neste 10 årene. Tenk den klovnebilmusa hun får da.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no