Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvordan står det til med filteret i hodet?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-07, 09:09   #1
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan står det til med filteret i hodet?

I denne kronikken i Aftenposten hevdes det at Facebook-bølgen kommer nokså bardus på "oss over 25", fordi vi mangler de nødvendige filtrene i hodet i forhold til hva som er lurt og ikke lurt å legge ut åpent på nett.

Hvordan er det med oss inngrodde forumtravere? Har vi filtrene på plass, eller er det så uvant å operere med full identitet at vi kanskje legger ut mer enn vi bør, vi også?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:12   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg har filter i massevis. Ennå kjenner jeg bare igjen noe få stykker, og har ikke gått inn i noen grupper som kan stemple meg.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:13   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg har veldig høyt filter på FB. Det er bare såvidt jeg tør å logge meg på.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:14   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Men jeg blir veldig overrasket når jeg ser hvilke bilder en del unge jenter legger ut. Full kløft og føkkmi-blikk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:15   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Vel, jeg er ikke med på facebookbølgen og jeg legger ut bilder av ungene med fornavn. Iom at jeg bor på et veldig lite sted, kan de fleste sikkert finne oss om de virkelig vil.

Men jeg legger ikke ut mitt navn, eller bilde og håper vi ikke er så lette å finne likevel. Vel, jeg deler jo navnet mitt med de jeg handler av, men jeg tar sjansen på at de har vett nok til ikke å dele. Faktisk er noe av det verste jeg vet slike som bruker fornavnet mitt etter en slik transaksjon, egentlig burde de bare glemme det.

Når det gjelder facebook så ville jeg aldri blitt medlem der, nettopp pga fullt navn. Jeg fikk hetta da jeg så at høyskolen hadde lagt ut navnet mitt på listene sine, men heldigvis var jeg forutseende nok til å krysse av for at de ikke fikk bruke bilde. *paranoid*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:18   #6
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg har ikke filter, men et vanntett skott med et par bittesmå huller i. Jeg blir skjelven hver gang jeg oppdager at jeg har sluppet for mye gjennom hullene, det er utrolig hvor lite som skal til … Og jeg er ikke på FB.

Forøvrig har jeg heller den motsatte oppfatningen - at jo yngre man er, jo mer legger man ut på nettet. Jmf. kløft osv.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:19   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg har filter så det holder. Jeg er på Facebook, men profilen min er veldig hemmelig, har skrudd ned på det meste av privacy. Kanskje jeg er litt vel paranoid av meg, men det er lettere enn man tror å kjenne igjen noen, og kommer informasjon i gale hender så sliter man.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:21   #8
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg har i grunnen aldri vært i tvil om at det mangler filtre i mitt hode.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:29   #9
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg har brukt full identitet på nettet i over femten år (NM/FP er unntakene), og tror de nødvendige filtrene er temmelig fastgrodde. (Det henger kanskje også sammen med at jeg er ganske privat av meg og uansett ikke ville slengt rundt meg med fyllebilder eller annet utpresningsvennlig materiale.) Derimot er jeg overhodet ikke redd for at navnet mitt eller alminnelige bilder av meg skal bli publisert, hverken i jobb- eller privat sammenheng, og ingenting av det jeg har skrevet på Facebook ville det plage meg om "uvedkommende" (eller sjefen min eller familien min) fikk tak i.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:32   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Mine filtre var muligens litt av en periode, men nå kommer de langsomt sigende.

Jeg er forresten tilbøyelig til å være enig i teorien om at yngre folk har færre filtre. Det er mange snodige åpne profiler og ikke minst veldig drøye bilder å se rundt omkring. Og mye privat snakk om andre mennesker, som disse med letthet kan finne og lese.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:34   #11
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg har en passe mengde filter.
Venner ser hele profilen på FB, kolleger en begrenset profil, andre ser ingenting.
Her vet mange hvem jeg er og jeg har ikke så mye å skjule heller egentlig.
Jeg skriver jo som meg selv og står for det jeg skriver.

Jeg legger ikke ut bilder av barna nakne, eller skriver ting om dem som kan være belastende for dem senere.

Skjønner ikke hva som er så skummelt jeg da...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:35   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jeg blir også forbauset over hva folk har liggende på wall'en sin. Det er jo fullstendig tilgjengelig for alle! Vet man ikke at det finnes en PM-funksjon? :naiv:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:37   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Eg har i utgangspunktet eit velutvikla filter trur eg. I starten, på NM var filteret så kraftig at eg til og med kamuflerte meg ved å skrive bokmål. Etter at eg begynte med datascrapping og lagar digitale produkt for salg over nettet måtte filteret justerast kraftig gitt. Nå ligg der bilder av både meg og ungane i fleire galleri. Eg har likevel sørga for at navnet mitt ikkje er blitt brukt nokon stad, men ved litt innsats trur eg at ein ville kunne google seg fram til kven eg er. So be it.

Facebook har eg ikkje engasjert meg i. Der er jo bekjentskap og gamle venner eg ikkje har kontakt med som sikkert er der, men eg savnar dei ikkje og har i grunn ikkje behov for den kontakten...


Sist redigert av Syrin : 22-05-07 kl 09:44.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:38   #14
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har brukt full identitet på nettet i over femten år (NM/FP er unntakene), og tror de nødvendige filtrene er temmelig fastgrodde. (Det henger kanskje også sammen med at jeg er ganske privat av meg og uansett ikke ville slengt rundt meg med fyllebilder eller annet utpresningsvennlig materiale.) Derimot er jeg overhodet ikke redd for at navnet mitt eller alminnelige bilder av meg skal bli publisert, hverken i jobb- eller privat sammenheng, og ingenting av det jeg har skrevet på Facebook ville det plage meg om "uvedkommende" (eller sjefen min eller familien min) fikk tak i.

Det handler vel om hvor man setter filteret - jeg ville ikke likt at bilder av meg og mine lå åpent på nett. Men jeg er mer åpen på andre fora enn her, fordi jeg da møter mange av brukerne IRL.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:39   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg blir også forbauset over hva folk har liggende på wall'en sin. Det er jo fullstendig tilgjengelig for alle! Vet man ikke at det finnes en PM-funksjon? :naiv:

Det har jeg også lagt merke til. Og så er det mange som rett og slett gjør meg flau med det dårlige språket sitt. Man kan da anstrenge seg litt når man skriver noe alle kan lese.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:42   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Det handler vel om hvor man setter filteret - jeg ville ikke likt at bilder av meg og mine lå åpent på nett.

Det er jo en smakssak mer enn noe annet. Det er jo ikke farlig om fremmede ser bilder av en, men selvsagt synes jeg man selv skal kunne bestemme om man vil ha bilder av seg på nettet eller ikke. (Eller i en avis eller en bok, for den del.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:43   #17
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Jotakk, det står fint til med filteret i hodet mitt. Jeg er paranoid så det holder.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:47   #18
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Eller i en avis eller en bok, for den del.)

Jeg sier alltid nei til fotografer og de med kamera, fra aviser og tv. Vet ikke hvorfor det er bedre på nett, men jeg vil ikke ha ungene klistret opp for hele landet.

For ikke å snakke om turister som vil filme ungene, da får jeg hetta og de blir sure.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-07, 09:47   #19
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan står det til med filteret i hodet?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er jo en smakssak mer enn noe annet. Det er jo ikke farlig om fremmede ser bilder av en, men selvsagt synes jeg man selv skal kunne bestemme om man vil ha bilder av seg på nettet eller ikke. (Eller i en avis eller en bok, for den del.)

Enig. Problemet jeg ser er vel mest at idet bildene ligger på nettet kan hvem som helst kopiere, lagre og distibuere. Akkurat på det området har jeg endret syn det siste året.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no