Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fiskepølser!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-08, 18:08   #21
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg er ingen prinsipiell motstander. Fisk er godt både som vanlig fisk og som fiskemat. Men, disse laksepølsene var ikke gode. De smakte hverken laks eller pølse.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 18:43   #22
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fiskepølser!

Skeptisk.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:31   #23
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg har ikke smakt, men jeg er i utgangspunktet positiv. Ikke fordi jeg skal erstatte andre fiskemiddager, men fordi det da i det minste er håp om å smugle inn litt fisk i barna mine. Ren fisk klarer jeg ikke å få henne til å spise. Dette ser jeg som et kjærkomment supplement.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:32   #24
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Fisepølser høres ekkelt ut ja

En smule
Men de smakte promp, så kanskje de heller burde hett det

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:32   #25
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg synes det er genialt. Jeg bruker det ikke for å få i gutten fisk, for det spiser han så gjerne. Men veldig greit å bruke i stedet for grillpølser de gangene det er aktuelt, det er et magrere alternativ som inneholder noen sunne fettsyrer i tillegg til alt guffet. Da det skulle grilles pølser her forleden helg hadde vi med laksepølser, og det var et helt greit substitutt. Gutten merker ikke at han spiser noe annet enn de andre, og det er et magert alternativ til meg også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:37   #26
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Prototypen elsker fisk og spesielt laks fra før og jeg tok med meg en pakke for å hive på grillen til 17. mai hvis han ikke satte pris på marinert kalkun eller bratwürst. Tykke pølser med normalt pølseutseende og 65% laks - den unge mannen likte dem og svigers som smakte en bit likte dem (de er kjøttetere). Jeg smakte ikke på dem, men jeg ser ikke bort fra at vi kanskje kjøper med oss en pakke igjen hvis vi skal grille pølser.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 20-05-08 kl 19:46.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:42   #27
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg synes det høres skikkelig ekkelt ut. Kommer ikke til å prøve.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 19:48   #28
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg hadde det til middag i dag, og syntes faktisk de var ganske gode. Mer smakfulle enn vanlige pølser. Sønnen min likte dem også. Så vi kommer nok til å fortsette å kjøpe dem ved jevne mellomrom.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:15   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Har noen en pakke liggende? Er det melk i? Hvetestilvelse?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:17   #30
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Mills dagens laksemiddagspølse:

Inneholder: 65% laks, vann, modifisert potetstivelse, salt, krydder (bestrålt) (m/glukosesirup, gjærekstrakt, sukker, hvitløk, løk, selleri, muskat, sennepsfrø), melkeprotein, sitrusfiber, antioksidant (tokoferolrikt ekstrakt), røykaroma, potetmaltodextrin.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:25   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Da utgår den uansett, men det var neppe noe stort tap.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:34   #32
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fiskepølser!

Vi hadde det til middag i dag, mannen fikk en pakke på jobben. Jeg syns det var greit, og særlig siden vi trengte en kjapp middag i dag. Snuppa likte dem også. Så vi kommer nok til å kjøpe det igjen.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:39   #33
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiskepølser!

Skikkelig skeptisk. Prisen var i tillegg stiv så da utgår det totalt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:44   #34
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg liker laks og spiser pølser. Laksepølser høres derimot helt grusomt ut. Tror ikke jeg kommer til å prøve

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 21:55   #35
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Skal smake dem jeg, men er skeptisk.

jeg er egentlig av typen som liker å trekke pølser i vann - men kokte laksepølser? dobbelgrøss...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 22:02   #36
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fiskepølser!

Jeg har selvsagt smakt laksepølser (elsker å prøve nye og rare ting.) Det var ingen usmak over dem, men jeg vil kalle smaken...interessant kanskje? Jentene er begge glad i vanlig fisk og synes vanlige pølser er godt, men de spiste kanskje dobbelt så mye av disse laksepølsene enn av vanlige pølser/fisk, så de syntes visst det smakte godt. Vet ikke om dette var et engangstilfelle, for det er vel en drøy måned siden vi prøvde disse pølsene og har ikke kjøpt de siden. Men konklusjonen altså; helt greit, men ingen høydare for min egen del.

Vi grillet laksepølsene for øvrig.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 22:05   #37
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fiskepølser!

Synes de lukta ekkel fisk når jeg stekte de. Vanlig fiskelukt har jeg ikke noe i mot, men dette var litt surt på en måte.
Og så smakte de ingenting, omtrent.

__________________
2007 2010

rajraj er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:35   #38
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fiskepølser!

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Mine barn er kjempeglad i fisk. Reklamen er tett spør du meg. Jeg spiser ikke kjøtt i det hele tatt, så jeg er kjempeglad for alle nye fiskeprodukter. Nå kan jeg både ha fiskeburger og pølse i brød. Ju-hu!! hihi

(ikke alltid like lettvint å ta meg fisk i folie på grillings).

Her også. Vi bruker endel soyapølser, men greit å ha noe å variere med.

Lillebror, som forøvrig ikke synes noe særlig om mat i det hele tatt (bortsett fra Hippglass med tomat), syntes disse pølsene var veldig gode. Både grillpølsene og middagspølsene falt i smak.

Jeg har også prøvd lakseburgerene og laksebollene. De var helt greie men kommer nok ikke til å stå ofte på handlelappen.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Skal smake dem jeg, men er skeptisk.

jeg er egentlig av typen som liker å trekke pølser i vann - men kokte laksepølser? dobbelgrøss...

Dette er jo grillpølser da. Trekker du vanlig grillpølser i vann også?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:46   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Poden spiser ikke middag som ikke kan deles opp i pene, ryddige biter. (), så det han spiser av fisk nå er til nød fiskepinner, fiskepudding og fiskekaker hvis de ikke er for ujevne og ruglete.

Kanskje fiskepølse kan funke.

Selv syns jeg det hørtes litt ekkelt ut, men det må vel prøves.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 11:51   #40
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskepølser!

Det er litt rart for jeg var akkurat lik da jeg var liten. Jeg spiste f.eks ikke pizza før jeg ble voksen, fordi det ikke var noe system. Og blandede salater er fremdeles litt vanskelig, men jeg spiser det altså.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no