Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 23:28   #21
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Skyll slangene. Det kan hende at det ligger en "grøt" av matrester der

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 00:12   #22
Snuta
Fullverdig medlem
 
Snuta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 76
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Opplevde noe slikt med vår i fjor engang..
Jeg tenkte ikke noe videre på det, bortsett fra at vi måtte ha ny..

Som dagene gikk, så erget maskinen meg, så repratør snuta måtte til verk.
Skrudde av dekslet på siden, der vanndunken lissom er (kom ikke på annet navn.. hehe). Virket som om det var en del "grøt" nedi der. Så jeg helte på med eddik jeg da (et råd jeg har fått tidligere). Lot det stå en dag, og så prøvde jeg den, og det funket...

Snuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 17:42   #23
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.318
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Etter litt detektivarbeid fant vi ut at maskinen faktisk er 16 år gammel, så da ble det ny.

Vi kjøpte denne fra Asko, som visstnok er nest best på oppvaskmaskiner etter Miele. Det er den største oppvaskmaskinen på markedet, så vi håper å redusere antall ganger den går.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 09:48   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gaaah! Vi er uten oppvaskmaskin

Gratulerer med ny-maskinen. Asko er bra, har nylig flyttet fra en (den var innbygd, så kunne ikke ta den med meg ). Man får stablet mye mere i en Asko enn i en Siemens, syns jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no