Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-09, 22:42   #61
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Wow for en takst! Kjempebra!!

Ja garanti finnes her. Vi hadde garantimegler på besøk her for 2 år siden, fikk da takst på mellom 1,8 og 2.. Alt etter om vi gjorde litt med kjøkkenet eller ikke.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 22:46   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Det er NBBL sin megler antar jeg. Altså boligbyggelagsmegler. Trodde de fantes i hele landet?

Du finner avdelingene her: http://garanti.no/

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

I Stavanger er det Eiendomsmegler 1 som har avtalen med SBBL i alle fall.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ok. Da mener jeg vel egentlig i praksis Eiendomsmegler1.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Wow for en takst! Kjempebra!!

Ja garanti finnes her. Vi hadde garantimegler på besøk her for 2 år siden, fikk da takst på mellom 1,8 og 2.. Alt etter om vi gjorde litt med kjøkkenet eller ikke.

Er det egentlig Eiendomsmegler 1 da? For de har en avtale med borettslaget her, men de var mye dyrere enn Postbanken allikevel. Skuffende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:06   #63
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det egentlig Eiendomsmegler 1 da? For de har en avtale med borettslaget her, men de var mye dyrere enn Postbanken allikevel. Skuffende.

Nei, garanti er grønne.. :fniser:
Jeg mener de har kontorer i den sidegaten som går opp rett der ved det gamle huset de selger kunst i i langgaten..

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 21:39   #64
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Postbanken brker en fotograf som er vanvittig flink til å ta bilder med vidvinkel.

Når skal fotografen komme? Jeg anbefaler varmt å rydde klart i god tid og legge egne bilder på FP for "kritikk" før fotografen kommer. Jeg har sett fantastisk gode tips i andre tråder.

Postbanken gjør noe på Finn som irriterer vettet av meg og får meg til å velge vekk leiligheter fra dem et par ganger. De tvinger deg til å fylle ut et gedigent skjema for å laste ned prospekt. De fleste andre har også en hrtiglenke der du kan få det direkte opp. Jeg skjønner at de vil ha navn og nr for å ringe og mase, men jeg blir bare sur.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 01:08   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Ja, vi skal selvsagt rydde mye før fotografen kommer, og når han skal ta bilder så flyttes jo ting hit og dit, for han tar jo ikke bilder av alt samtidig. Så det går greit det.

Vi skal sannynligvis ta bilder neste uke, men jeg synes vi trenger en uke på oss nå for å få ferdig siste finish. Holder på å male noen dører og lister, og noe på kjøkkenet må fikses. Jeg rydder for harde livet og har pakket vekk endel kjøkkenting som tok plass, og endel klær som bare lå i skapet og tok opp plass. Nå ser alt penere ut. Masse bøker er også vekke.

Dette blir spennende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 11:47   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Fotografen kommer kl. 11.00 i morgen. Men vi er nesten ferdige med shiningen, så det skal gå bra. Alt som står i veien på kjøkkenbenker og lignende blir jo flyttet når han skal ta bilder, så vi får se hvordan det blir. Spennende.

Annonsen havner på Finn.no til helgen eller i begynnelsen av neste uke. Med plantegning, selvsagt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 14:34   #67
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Spennende!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no