Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sports-bh til store pupper?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-09, 21:23   #1
Debra
Lovende
 
Debra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 170
Debra er litt kul
Standard

Sports-bh til store pupper?

Ammer igjen og puppene har kommet opp i 75i
Så da trenger jeg en god sportsbh jeg kan bruke når jeg løper.
Noen som kan anbefale en som holder sakene på plass?

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:39   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Ja! Den heter Shock Absorber og er en sånn pansergreie som holder tingene der de skal være. Kjøpt på La Lina i Oslo.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:41   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Shock absorber.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:45   #4
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Det er helt sant! Heter det! Demper sjokket, lizzom.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 21:53   #5
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Jeg har litt vondt for å tro at noe skal kunne dempe det sjokket puppene mine får over at jeg i det hele tatt trener.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:19   #6
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Men hvordan klarer dere å bruke sports-bh hvis dere har store pupper? Jeg føler sports-bh'er bare "moser" alt sammen til en stor deig foran på brystet, puppene mister jo all fasong og er jo ikke engang delt opp i to stk med sports bh'er ... ikke de jeg har funnet så langt i livet i alle fall men jeg er stadig på utkikk ....*abbonerer på tråden*

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:22   #7
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Joda. Med Shock Absorber får man to pupper og ikke bare èn stor valk inni bh`en.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:25   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Jeg kjenner jeg er litt skeptisk til noe som heter Shock Absorber. Er den å få kjøpt noe annet sted enn i Oslo? Jeg har samme problem og har nesten gitt opp joggingen igjen pga sports-bh problemet. Jeg har en fra Triumph, men den er langtfra god nok.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:26   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Jeg bruker to bh-er når jeg trener. En som holder dem hver for seg og en som holder puppene på plass (litt panser-aktig).

Kanskje en shock absorber er tingen hvis den klarer å holde puppene adskilt og fast på en gang. Skal tenke på det neste gang jeg skal på LaLina.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:30   #10
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Shock absorber.

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:31   #11
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Jeg tror jeg også har sett noe som heter shock absorber i en butikk i smuget, mellom Storgata og Torggata ... en liten butikk med klær til dans osv.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:32   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Enig i at navnet er corny, men det er bortimot den eneste trenings-bh`en som jeg synes sitter bra og holder puppene der de helst bør være.
Vet ikke om den finnes andre steder enn på La Lina. Du kan jo ringe dit og høre om de vet om andre undertøysbutikker som har den.
Bare for å skryte enda litt mer av den, - den holder seg i vask også uten å bli slaskete.
Og, nei,- jeg er ikke undertøysselger.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:46   #13
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

og bare sånn hvis noen har lyst til å se video av hvordan puppene hopper når man løper hvis man 1. ikke har på seg bh 2. bruker vanlig bh og 3. har på seg shock absorber ...


http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html gå til "see how .. bounce in real life ...." skip intro ...

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:48   #14
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Enten så er den videoen sterkt overdrevet, eller så har jeg stålkontroll på puppene mine, eller så har jeg virkelig null selvinnsikt.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 23:18   #15
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Shockabsorber er definitivt de aller beste når man har store pupper.

  Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 23:21   #16
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Jeg har også funnet ut at shock absorber kommer med flere nivåer med support (1-4) ... bør man ha nivå 4 regner jeg med?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 23:29   #17
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg har også funnet ut at shock absorber kommer med flere nivåer med support (1-4) ... bør man ha nivå 4 regner jeg med?

Nivå 4 dersom man har store pupper og skal gjøre mer enn å bare løfte litt vekter. Skal man gå, hoppe eller løpe må man ha støtte som holder er min erfaring.

  Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 23:30   #18
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Jeg har denne, og syns den er veldig god. Den er kjøpt hos Bravissimo.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 03:27   #19
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Jeg har brukt mange forskjellige opp gjennom årene og den som jeg er mest fornøyd med er en som jeg har kjøpt på Lindex og den er merket med Lindex på skulderen (men lappen har jeg fjernet). Den er todelt en innerst mot puppene som er litt tykkere og et tynnere lag ytterst.

Jeg har alltid vært veldig nøye me då ha på meg sports-bh når jeg trener (og jeg trente mye i min ungdom) og jeg er fortsatt fornøyd med puppene (de har ikke hatt mange muligheter til å hoppe så mye opp og ned når jeg har trent).

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-09, 03:34   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sports-bh til store pupper?

Shock Absorber, hvordan er den i størrelsene?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no