Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Power Balance

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-10, 21:02   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Power Balance

Var på Intersport i dag og der prøvde de å selge meg et balanse-armebånd.
Jeg påsto dette var bare tull, nå når jeg leser på Intersport sine hjemmesider stiller jeg meg meget tvilsom til at dette armebåndet skal forbedre fleksibiliteten min eller noe som helst annet.
http://www.intersport.no/Informasjon...Power-Balance/

Hva tror dere om dette?
Er det lov å drive slik markedsføring?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 08:56   #2
Bergenseren
Nybegynner
 
Bergenseren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 25
Bergenseren har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Power Balance

Jeg ble i allefall ikke sikker på hva dette er etter å ha lest det som stod på nettsiden du linket til... Kanskje dette bare er en av disse "vi propper markedet full av informasjon som ingen kan tyde/skjønner så kjøper de sikkert produktet"...

Jeg kommer definitivt ikke til å løpe å kjøpe dette!
-med mindre noen kan fortelle meg hva det er og hvorfor jeg har behov for det?!

Bergenseren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 09:14   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Power Balance

Opprinnelig lagt inn av Bergenseren, her.

Jeg ble i allefall ikke sikker på hva dette er etter å ha lest det som stod på nettsiden du linket til

Jeg er derimot veldig sikker på hva det er; det er bare sprøyt. Folk som ikke har den fjerneste anelse om hva «hologram» og «frekvens» er lar seg kanskje lure av sprøytmengden.

Ikke overraskende har sprøytvarsleren plukket opp dette: http://28815.vgb.no/2010/02/12/inter...r-de-dummeste/


Sist redigert av torsk : 14-02-10 kl 00:44.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 00:25   #4
Bergenseren
Nybegynner
 
Bergenseren sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 25
Bergenseren har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Power Balance

Hey, denne siden visste jeg ikke om ")
Morsom side, - og altså bare en bekreftelse på at jeg definitivt ikke skal løpe å kjøpe dette!

Takk ")

Bergenseren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 08:31   #5
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Power Balance

For et fantastisk produkt! Tror dere det er marked for å selge disse armbåndene sammen med magiske keiserklær og aluminiumshatter som hindrer påvirkning fra chemtrails?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 09:02   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Power Balance

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

For et fantastisk produkt! Tror dere det er marked for å selge disse armbåndene sammen med magiske keiserklær og aluminiumshatter som hindrer påvirkning fra chemtrails?

Eller med slanke joggeskoene fra USA?
"bruk de 10 minutter hver dag og du vil gå ned i vekt"

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no