Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kombinert sykkelvogn og pulk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-16, 21:05   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kombinert sykkelvogn og pulk

Vi trenger noe som kan fungere som både sykkelvogn og som pulk, og jeg har selvfølgelig fått med meg vidunderet Nordic Cab. Men denne har veldig mange funksjoner etter hva jeg har forstått, og vi trenger egentlig bare sykkelvogn og pulk. Finnes det noen rimeligere alternativer?

Det er ikke snakk om noen voldsomme ekspedisjoner, spesielt ikke på ski. Mer å loffe litt rundt i skauen (i oppkjørte løyper eller scooterspor) på kortere turer. Vi har derfor ikke så veldig lyst til å kjøpe egen pulk. Sykkelvogna blir nok mer brukt, så den må være god å sitte i for ungen, og ha plass til to.

Noen forslag?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no