Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-10, 18:51   #1
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.886
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

:bekjenner:

Minsten har vært rampete helt fra vi hentet i barnehagen i går, så at jeg ser fram til at han skal legge seg har jeg ikke dårlig samvittighet for. Men eldste er egentlig veldig snill og grei. Det er bare at hun er et frimerke i dag, følger meg overalt, og skravler og skravler og skravler.. Jeg finnes ikke tålmodig med slikt.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:53   #2
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja! Vert mye hjemme med småsyke barn siste uken, og er dritlei de.
De maser, maser, maser, ramper og bråker.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:54   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Sliten av mine egne barn?! Tror du jeg er en dårlig mor?!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:54   #4
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

ja, alt for fort.
Eldstemann er veldig høylytt og prater veldig mye, selv om det ikke er noe ondsinnet i han, kan det være veldig travelt..

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:54   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Det er en helt normal tilstand her i gården også.

Men jeg innser med gru at de slutter å legge seg tidlig også etterhvert som de blir eldre. Jaja, de blir kanskje ikke så slitsomme på samme måte lenger da kanskje?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:55   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.923
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:55   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja, herregud. Akkurat nå har jeg møblert tilbake stua etter fem timer inne med minstemor. Jeg er dødssliten.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:55   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.028
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Sliten av mine egne barn?! Tror du jeg er en dårlig mor?!



Jeg blir gørrsliten av ungene av og til. Eller kanskje ikke akkurat av ungene, men av å aldri få et ørlite pusterom for å tenke bare på meg selv. I helga er de hos farmor og jeg nyyyyyter litt fred og ro.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:55   #9
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja, av og til når jeg har mye skolearbeid som jeg skulle ha gjort og minsten krever 120% oppmerksomhet, så skulle jeg ønske at jeg hadde noen som bare dukket opp å hentet barna. Eldste er grei å ha med å gjøre, men han er jo 10 år.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:56   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Åh ja! Jeg jobber i tillegg i barnehage, med barn på mellom 1-3 år, og skal ærlig innrømme at jeg av og til (ofte?) savner å komme hjem til et tomt hus og bare slappe av etter jobb. Vi får jo aldri barnefri heller. Svigers bor 10 minutter unna og har mye fri, men de vil aldri ha barna på overnatting, det kjenner jeg virkelig at både jeg og mannen hadde trengt til tider ... Men men, denne tiden er egentlig koselig også, og jeg prøver å jobbe litt med innstillingen min. Barna er jo så greie, egentlig, det er bare jeg som er for utålmodig og for ømfintlig for masing.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:56   #11
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, herregud. Akkurat nå har jeg møblert tilbake stua etter fem timer inne med minstemor. Jeg er dødssliten.

Kjenner til det, ja.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:56   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Aaaaldri!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:57   #13
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.028
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Men jeg innser med gru at de slutter å legge seg tidlig også etterhvert som de blir eldre. Jaja, de blir kanskje ikke så slitsomme på samme måte lenger da kanskje?

Det er nesten det verste. Før hadde jeg mange timer på kvelden for meg selv; de timene krymper fort nå. Det er jo ikke det at ungene er så innmark slitsomme, men jeg kan jo ikke flate ut fullstendig før de er i seng og sover.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:58   #14
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

...og skal ærlig innrømme at jeg av og til (ofte?) savner å komme hjem til et tomt hus og bare slappe av etter jobb.



Tenk så deilig det hadde vært å slengt seg på sofa med noe trash-sitcoms og superenkel og rask middag sånn i fem-tiden...

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 19:06   #15
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

I går sto jeg midt i et stappfullt, bråkete kjøpesenter og tenkte "håh, så deilig med litt ro".

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 19:07   #16
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja, stadig vekk. For tiden er det mye krangling ungene i mellom, og i tillegg ører som bare tidvis virker på alle tre. De dagene jeg ikke er sliten og lei av å styre med slikt, er unntaksdager.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 19:08   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.949
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Selvsagt gjør jeg det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 19:09   #18
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja kranglingen er definitivt det verste. Og at de alltid må gaule mamma!!! og få et ja før de kan fortsette. samme om vi faktisk sitter og prater med hverandre.

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 19:12   #19
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Ja! Jeg er veldig takknemlig for at barne-tv finnes og roen av og til kan senke seg så man kan tenke et par sammenhengende tanker.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 19:12   #20
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du noen gang sliten av å ha barna rundt deg?

Alle blir vel sliten og lei i blant. I hvert fall håper jeg det så jeg kan være en i mengden.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no