Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-12, 20:12   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Kjøpte 4 par Converse i utlandet til meg og ungene og betalte kr 160,- pr. par som var halv pris av den fulle prisen på dem i Egypt. Hvordan finner jeg ut om de er ekte? Eller lager de så gode kopier at jeg ikke kan se det? De kom i originale esker, men de kan jo bare kopiere det også sikker om det er så.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:16   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kjøpte 4 par Converse i utlandet til meg og ungene og betalte kr 160,- pr. par som var halv pris av den fulle prisen på dem i Egypt. Hvordan finner jeg ut om de er ekte? Eller lager de så gode kopier at jeg ikke kan se det? De kom i originale esker, men de kan jo bare kopiere det også sikker om det er så.

Hvis du kjøpte dem i Egypt kan du vel gå ut fra at det er piratkopier. Jeg har kjøpt i Tyrkia. I en ordentlig butikk, men det har ikke falt meg inn at det kan være annet enn juks.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:16   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Spiller det noen rolle om de er ekte? Jeg har et par kjøpt i Dublin for såpass lite at de neppe er ekte. De jeg har som er tvilsom har rød skrift på lappen inni og de er made in China. De andre garantert ekte er made in Indonesia og har hand man made rubber sole. (Står på lappen inni).

Utenpå er de klin like og jeg bryr meg strengt tatt ikke om hvor de er lagd eller sånn

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:21   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Made in China står det inne. Ikke noe hand made rubber sole, bare outsole rubber. Spiller ikke så stor rolle, men bare lurte. De lukter i alle fall så plastikk av sålen at jeg må ha dem ute til lufting etter jeg tok de ut av esken.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:25   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Made in China står det inne. Ikke noe hand made rubber sole, bare outsole rubber. Spiller ikke så stor rolle, men bare lurte. De lukter i alle fall så plastikk av sålen at jeg må ha dem ute til lufting etter jeg tok de ut av esken.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:26   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Tipper det er fake ja, har hatt mange par Converse i hus men har aldri opplevd at de lukter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:50   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Mine har aldri luktet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:51   #8
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

De jeg kjøpte i Dublin luktet ikke. Men det finnes vel ymse kopier.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 20:53   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Jeg syns ekte converse lukter litt gummi, men ikke sånn at man må sette dem ut. Converse til den prisen i Egypt er garantert fake.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:04   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Mine er overraskende gode å gå i, men mannen mener det er dårlige sko med liten støtte til anklene og vil ikke at ungene skal ha det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:07   #11
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mine er overraskende gode å gå i, men mannen mener det er dårlige sko med liten støtte til anklene og vil ikke at ungene skal ha det.

Jeg er enig med mannen din. Det er ikke gode sko. Spesielt ikke for barn. Det finnes overhodet ikke støtte i de.

Så billige sko kjøpt i Egypt er garantert fake ja.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:08   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Støtte til anklene er ikke så viktig syns jeg, anklene trenger vel ikke så mye støtte? De har jo ikke støtte i sko som ikke går opp over ankelen heller. Men de er for flate i sålen for meg til å gå særlig mye med, derfor vil jeg ikke at ungen heller skal bruke dem til daglig, til og fra skolen osv. Mannen insisterer på at tynne flate såler er best, så han får gjøre som han vil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:10   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Støtte til anklene er ikke så viktig syns jeg, anklene trenger vel ikke så mye støtte? De har jo ikke støtte i sko som ikke går opp over ankelen heller.:

Mannen hadde følgende å si til det: Støtte til anklene er viktig, og med andre typer sko får man støtte fra undersiden. Viktig støtte.

Jeg aner ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:12   #14
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Jeg har to barn som går til ortoped.
Sko er viktig. Veldig viktig. Ikke bare for mine, men for alle. Det er viktig med en skikkelig såle som er myk på langs, men stiv sideveis. Og en skikkelig hælkappe for god støtte.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 21:28   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Jeg trodde ikke friske ankler trengte spesielt mye støtte, men kanskje jeg tar feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 02:18   #16
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

På skobutikken i Sannergata har de superfine såler som passer utmerket til Converse. De er smale og litt forhøyet så Conversene blir betraktelig bedre for barneføtter med disse sålene. De koster vel 300 kr men verdt hvert øre.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 15:20   #17
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Jeg kjøpte mine på Foot Locker. Laget i Vietnam. Står bare rubber sole, ingenting om hand made.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 15:28   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan finne ut om Converse er ekte?

Jeg fant denne:

http://hiphopstyler.com/tips/how-to-...onverse-shoes/

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no