Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-10, 18:51   #41
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

20? Jeg tenker vi dobler Snakk om barnevognnerding.

Wow, har du hatt 40 vogner.

Trodde jeg hadde hatt mange, har hatt 9 forskjellige til poden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 21:10   #42
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Vi har prøvd ut ymse vogner, blant annet OTH/UJ, Brio, Teutonia S3 og Bugaboo. Nå har vi en TFK. Det er den vogna vi definitivt har vært mest fornøyd med hittil, som en tur/sove/flerbruksvogn. Eller for alltid tenker jeg vi sier, siden det ikke blir flere vogner eller barn på oss.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-10, 23:49   #43
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Fant ut at barnevogner er tollfrie ved import til Norge iflt. toll.no .
Må dog betale 25% MVA da seff.

En butikk i usa selger BabyJogger City Elite for 2393,- NOK og inkl. MVA blir det 2991,- + evt. frakt da... Så de 5000,- som Barnas Hus skal ha for vogna er sikkert mulig å komme litt billigere unna....

Helt til du skal reklamere på noe selvsagt...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 10:21   #44
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Var innom på BarnasHus i går å kikka på BJCE..
Alt i alt så synes jeg den så veldig handy ut og det sammenleggingssystemet var jo enormt genialt...

Dog synes jeg 5 store lapper + + for en barnevogn er vel heftig så må finne på noe lurt..
Men er vel ikke så ofte slike produkter er på tilbud heller.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 11:59   #45
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Vent til januar du. Mye vogner på tilbud da.

Men jeg synes 5k for en barnevogn går grei. Så lenge man er fornøyd med vognen.
Sammenligner med andre ting man kjøper som høytalere til 20k eller sykkler til 10k +++

Det er jo noe man bruker hver dag. Ihvertfall for noe. Og en god vogn gir ofte en bedre opplevelse for barn og voksen.

Du får speilreflex til 3000, men jeg har likevel et til 10

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 12:03   #46
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Var innom på BarnasHus i går å kikka på BJCE..
Alt i alt så synes jeg den så veldig handy ut og det sammenleggingssystemet var jo enormt genialt...

Dog synes jeg 5 store lapper + + for en barnevogn er vel heftig så må finne på noe lurt..
Men er vel ikke så ofte slike produkter er på tilbud heller.

Det finnes jo mange pent brukte vogner på Finn.no, til veldig behagelige priser.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 13:19   #47
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Teutonia mistral!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 18:53   #48
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Da BJCE ikke er å oppdrive i brukt tilstand så kjøpte vi i helga en brukt Mountain Buggy Urabn Jungle til 2500,-

Lillepia har storkosa seg i vogna i helga og den har fungert veldig bra.
Fin å trille...

Takk for hjelpa her inne...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 19:11   #49
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Gratulerer med en ypperlig vogn. Vi har en til hver av de yngste og er superfornøyd.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 19:36   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.


Dette er de jeg husker, så da runder jeg nok iallefall 30 vogner (for ikke å snakke om alle vognposene jeg også måtte prøve ) Men du slår meg ganske enkelt med 40 vogner

Hvorfor så himla mange Simoer? En ting å teste alle mulige typer som finnes, det fatter jeg altså, men å kjøpe samme vogna om og om igjen? Hvorfor ikke beholde den første du hadde?

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Dog synes jeg 5 store lapper + + for en barnevogn er vel heftig så må finne på noe lurt..



Jeg viste denne til mannen, han spurte hva den kostet, jeg svarte og han sa: "Hæ?? Så billig??" Skjønner at man har litt ulike måter å se ting på, ja..

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 20:11   #51
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnevogn - hvilken skal jeg kjøpe?

Sikkert fordi jeg ville prøve noe nytt og så angret jeg og ville ha Simo igjen. Jeg kjøpte og solgte på finn.no, så det var faktisk ikke mye jeg tapte på vognene. Og da storesøster var liten, var det lite 3hjulinger, så da var Simoen en absolutt favoritt! Synes den var stor og tung å håndere inn og ut av bil, og dermed prøvde jeg andre vogner.....men når det kom til trillekomfort og komfort for barnet, var det fint lite som slo Simo i mitt hode.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no