Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

4 dager til avreise til ridehelg på fjellet

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-11, 15:24   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

4 dager til avreise til ridehelg på fjellet

Ja nå er det ikke mange dagene igjen til en herlig helg på www.sulseter.no Gleder meg masse. Men først skal vi ha en overnatting fra torsdagen til fredagen på www.bauker.no. Det blir helt topp. Drar oppover torsdag kveld etter jobb.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 15:31   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 4 dager til avreise til ridehelg på fjellet

Så gøy! Der har jeg vært på rideleir i min ungdom, vi hadde det kjempefint.

God tur!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 15:34   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 4 dager til avreise til ridehelg på fjellet

Høres deilig ut! Kos deg masse. Ridning er jo kjempegøy!
Jeg skulle egentlig på voksenuka der for 8-9 år siden, hadde betalt depositum og greier men fikk ikke reist.

Kanskje vi kunne ha FP-ridehelg treff en gang? Har på følelsen at det er mange som har ridd her. Mener det har vært diskutert i en tidligere tråd.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 15:45   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 4 dager til avreise til ridehelg på fjellet

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Høres deilig ut! Kos deg masse. Ridning er jo kjempegøy!
Jeg skulle egentlig på voksenuka der for 8-9 år siden, hadde betalt depositum og greier men fikk ikke reist.

Kanskje vi kunne ha FP-ridehelg treff en gang? Har på følelsen at det er mange som har ridd her. Mener det har vært diskutert i en tidligere tråd.

Ja, FP-ridehelg hadde vært kult

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 17:40   #5
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 955
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: 4 dager til avreise til ridehelg på fjellet

Så kjekt! Der var eg to gonger i min ungdom, knallgøy! Har dei voksenveke altså? Smart. Eg og gubbis har planlagt hesteferie saman lenge, det kunne jo absolutt ha vore eit alternativ.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-11, 17:41   #6
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 4 dager til avreise til ridehelg på fjellet

Så gøy! Jeg og ei venninne har planer om rideferire til neste år.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no