Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans til store rumper og mager

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 21:07   #21
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hva er billig, og hvilke bukser er det snakk om?

100- 150 kr buksa og det er stort sett bukser fra e-basic serien til Ellos. Noen bootcut og noen med smale bein. Og så har jeg en lang med sleng fra hine hårde dager.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 17:05   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Hadde du orket å ta noen bilder?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 17:27   #23
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Da går du på Zizzi og prøver i str medium. Den følelsen er ganske grei, altså.

Enig. Jeg er jo akkurat like stor når jeg handler på Zizzi, men følelsen når man handler klær i str. M er fin likevel.

Jeg er også godt fornøyd med bootcutjeansen jeg kjøpte på KappAhl.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 17:55   #24
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Jeg elsker min levis demi curve. Måtte gå ned tre tommer, den har stretch, er høy på livet og muffintopen får jeg dyttet nedi buksa.
Ta deg en tur på Carlings.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 18:01   #25
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Jeg elsker min levis demi curve. Måtte gå ned tre tommer, den har stretch, er høy på livet og muffintopen får jeg dyttet nedi buksa.
Ta deg en tur på Carlings.

Kul jeans med plass til både rumpe og muffintoppen? Høres nesten for godt ut til å være sant... Hvilken str er du til vanlig og hvilken str i denne?

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 18:19   #26
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Kul jeans med plass til både rumpe og muffintoppen? Høres nesten for godt ut til å være sant... Hvilken str er du til vanlig og hvilken str i denne?

Jeg bruker str 44 i vanlige bukser for å få plass til magen. Jeg har ikke svært til rompe og lår å skilte med, men muffintoppen får jeg som sagt buksert nedi en 31 tommer levis. Jeg har prøvd andre levis som har sett helt fryktelige ut, der har jeg gjerne måttet opp i 34 tommer for å få igjen knappene.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 22:27   #27
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Tar bilder og legger dem i morgen. Ble knapt med PC-tid i dag.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 23:27   #28
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Jeg bruker str 44 i vanlige bukser for å få plass til magen. Jeg har ikke svært til rompe og lår å skilte med, men muffintoppen får jeg som sagt buksert nedi en 31 tommer levis. Jeg har prøvd andre levis som har sett helt fryktelige ut, der har jeg gjerne måttet opp i 34 tommer for å få igjen knappene.


Hmmm... Ikke umulig at denne vidunder-jensen må prøves...

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 00:06   #29
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Hmmm... Ikke umulig at denne vidunder-jensen må prøves...

Jeg var ikke så tøff i sneipen da jeg entret Carlings for å prøve jeans, altså. Ungjenta med blålilla hår og som så veldig utilnærmelig ut ved første øyekast var utrolig behjelpelig og hentet fram denne buksa til meg da jeg sa at jeg måtte ha en jeans som var høy på livet. Hun plukket fram en som var altfor liten ifølge mine egne beregninger. Den satt som et skudd og enda mente hun at jeg kunne gå ned en tomme til, siden den kom til å gå ut ganske raskt. Jeg er glad hun fikk overtalt meg.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 07:15   #30
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Jeg har litt sånn angst for å gå inn på Carlings og den slags butikker. Feite gamla som skal være superkul med Levi's, lizzm. Men det høres ut som om jeg må prøve disse vidunderjeansene.

Hvordan er de når det kommer til slitestyrke. Mine jeans har en tendens til å bli litt slitt mellom lårene.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:20   #31
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har litt sånn angst for å gå inn på Carlings og den slags butikker. Feite gamla som skal være superkul med Levi's, lizzm. Men det høres ut som om jeg må prøve disse vidunderjeansene.

Jeg hadde også slik angst. Men de jeg har møtt har vært utrolig flinke, funnet riktig størrelse og bukse stort sett hver gang. Så nå går jeg bare dit for å handle olabukser.

Slitestyrken vet jeg ikke så mye om, har bare hatt den i noen uker.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:39   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har litt sånn angst for å gå inn på Carlings og den slags butikker. Feite gamla som skal være superkul med Levi's, lizzm. Men det høres ut som om jeg må prøve disse vidunderjeansene.

Hvordan er de når det kommer til slitestyrke. Mine jeans har en tendens til å bli litt slitt mellom lårene.

Jeg har Levis Demi Curve, og synes de er verdt pengene
De sitter mye bedre enn billigbuksene fra Lindex og Cubus, og de holder seg mye finere i vask synes jeg. :nikker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:41   #33
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Eller du kan bestille fra Ellos, prøve i ro og fred, og sende i retur de du ikke vil ha
Jeg bruker 31 tommer i Levis, og er vel en 42 i buksestr. Men det er litt ulike str fra vask til vask også synes jeg (mørk vs lys).

Ellos har både Lee Marion og Levis Demi Curve.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:46   #34
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Kanskje jeg skal driste meg inn på Carlings jeg også. Den buksa høres akkurat ut som det jeg drømmer om.

Buksene fra Zizzi blir for korte for meg. Noen som vet om denne fra Levis kommer i lang lengde også? Jeg aner ikke hvor mange tommer, det er lenge siden jeg kjøpte bukse etter sånne mål. Jeg er nesten 180.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:48   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kanskje jeg skal driste meg inn på Carlings jeg også. Den buksa høres akkurat ut som det jeg drømmer om.

Buksene fra Zizzi blir for korte for meg. Noen som vet om denne fra Levis kommer i lang lengde også? Jeg aner ikke hvor mange tommer, det er lenge siden jeg kjøpte bukse etter sånne mål. Jeg er nesten 180.

Hm, jeg er usikker på om de er lengre enn 34.
Jeg er 176 og bestiller 34 når jeg skal ha straight eller bootcut, men kan ha 32 når det er slim, for da skal jeg som regel ha de nedi støvletter etc.

Jeg har kjøpt denne nå, i str 31/34.

http://www.ellos.no/d/Underdeler-Jea...41od?Nr=272748

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:53   #36
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.437
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Den omtalte Levis-buksa her høres fantastisk ut. Men har de virkelig store nok størrelser da når man er sånn uttforbi normalen? Jeg er sikkert en 44 over rumpa men magen er mer 46-48. Finner jeg en bukse som sitter som støpt over rumpa så er den for trang i livet og når den passer i livet så sitter den ikke pent over rumpa igjen. Kjøpte en veldig fin bukse for ikke så lenge siden i str 48, men den ble for stor. Jeg prøvde 46 i butkken men den fikk jeg ikke igjen rundt magen, så vanskelig! Har ikke råd til flere bomkjøp. Følger med her for flere gode tips og råd.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:54   #37
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Det ringer noen bjeller når du sier lengde 34. Da er det sikkert langt nok til meg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 10:57   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Den omtalte Levis-buksa her høres fantastisk ut. Men har de virkelig store nok størrelser da når man er sånn uttforbi normalen? Jeg er sikkert en 44 over rumpa men magen er mer 46-48. Finner jeg en bukse som sitter som støpt over rumpa så er den for trang i livet og når den passer i livet så sitter den ikke pent over rumpa igjen. Kjøpte en veldig fin bukse for ikke så lenge siden i str 48, men den ble for stor. Jeg prøvde 46 i butkken men den fikk jeg ikke igjen rundt magen, så vanskelig! Har ikke råd til flere bomkjøp. Følger med her for flere gode tips og råd.

Det er vel litt vanskelig å si.. jeg er mindre over magen og bredere over hofter/lår. Så for meg passer denne Levisbusksa supert.

Kanskje Lee Marion passer deg bedre?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 12:15   #39
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Kanskje jeg også skal våge meg inn på Carlings. Har mulighet i kveld mens eldste er på skitrening.

Der har jeg ikke vært siden stadige turer når jeg var tenåring og mamma var forelska i en svenske med langt hår som jobba der. De turene var flaue husker jeg. Men jeg hadde mange olabukser da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:08   #40
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeans til store rumper og mager

Fine mannfolket mitt som stikker 1500 i lommen min og sier "kjøp deg en ordentlig bukse denne gang, ikke sånn billiggreier til en tohundrelapp." Da tar jeg turen innom Carlings i morgen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no