Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sko med supermyke såler som kan brukes til alt, søkes

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-12, 10:13   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sko med supermyke såler som kan brukes til alt, søkes

Jeg har hatt en ryggoperasjon, og går for tiden stort sett rundt på stygge joggesko med demping. Noe som selvfølgelig skjærer litt i mitt jålete hjerte. Jeg kjenner veldig forskjell i ryggen på hva slags sko jeg går med, og en god del av skoparken har for høye hæler eller for tynn såle akkurat nå.

Det jeg er på utkikk etter er sko som kan brukes både til bukser og kjole, og har veldig gode myke såler, ikke helt flate men heller ikke med hæler. Stilmessig utgår El Naturalista og lignende, jeg liker det enklere og mer klassisk. Joggesko som prøver å late som de er noe annet syns jeg veldig sjelden funker. Siden våren er her vil jeg ha noen som er mer åpne enn joggesko, uten å være sandaler. Sålen er det aller viktigste her. Noen som har forslag?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:19   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

På Brandos har de Mary Janes fra Viva Barefoot, men det blir kanskje litt for tynn såle?

http://www.vivobarefoot.com/us/ladies/mary-jane-6.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:23   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Clarks har noen med gode myke såler.

http://www.brandos.no/clarks/un-lyns...428-blk/a38111 Jeg har noen ala disse her, og det er som å gå på skyer. Disse her er oppbygde ser jeg, mens mine er flate.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:30   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Har du forsøkt skoene fra Camper? Jeg synes de er som å gå i tøfler, og jeg tror stilen kunne passe for deg.

Med hæl:
http://lillevinkelsko.no/dame-pensko..._id=12&sort=1d

Uten hæl:
http://lillevinkelsko.no/dame-casual..._id=12&sort=1d

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:31   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Takk! Begge de øverste ser egentlig i overkant fotform ut i forhold til det jeg se for meg. Tror kanskje ikke jeg ønsker meg rem over vristen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:33   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.213
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Clarks og Softwalk er merker jeg anbefaler. De har myke såler og luftputer i sålen, og er supre på comfort.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:33   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Camper har jeg, med hæler. De lave har antagelig også gode såler, så det er et merke jeg kan se på ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:36   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Jeg har disse, i svart. De er ikke mye fortform, altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:45   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Takk! Begge de øverste ser egentlig i overkant fotform ut i forhold til det jeg se for meg. Tror kanskje ikke jeg ønsker meg rem over vristen.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg syns veldig mange "gode sko" ikke er spesielt elegante, dessverre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:57   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Jeg har også de i svart, Teo. Men akkurat nå er de hælene for høye. Når jeg sa fotform tenkte jeg på de to øverste innleggene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 10:59   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Jeg har en følelse av at jeg har sett noen fine enkle espadrillosaktige med myke såler, men mulig jeg har drømt det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:04   #12
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Kanskje du tenkte på de flate espadrilloene med knyting som Smilefjes la ut i sin kjoletråd?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:05   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Noe sånt? Jeg syns espadrillos med bittelitt kilehæl er veldig godt å gå med, jeg brukte det gjennom hele graviditeten.




__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:06   #14
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Jeg tror enhver ecco-butikk dekker behovet til enhver fot!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:07   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg tror enhver ecco-butikk dekker behovet til enhver fot!

Jeg har aldri fått så vondt i føttene som jeg har fått av eccosko. De er noe av det mest ubehagelige jeg noensinne har gått i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:12   #16
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har aldri fått så vondt i føttene som jeg har fått av eccosko. De er noe av det mest ubehagelige jeg noensinne har gått i.

Utrolig skuffet..

Mitt siste par Ecco merkes nesten ikke på foten og jeg som har litt vanskelige føtter som ikke tåler hvasomhelst er storfornøyd med at Ecco aldri svikter.

Vel, godt det finnes andre merker.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:44   #17
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Jada, de ser ut som fotformsko, de er formet etter foten og er som skyer å gå på .

Jeg bruker mine svært lite, de står på kontoret i tilfelle føttene mine ikke orker høye hæler noe mer i løpet av en dag :-)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 11:54   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Skechers er fantastisk å gå i
De har norn varianter som er ganske pene også, men klassiske pensko er det jo ikke.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 13:39   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.488
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Eg kjøpte to par sko frå SoftWalk då eg hadde problem med ryggen.

Denne i svart: http://www.softwalkshoes.com/product/Navy/sandee, som eg bruker mykje på jobb. Dei blir veldig anonyme, men er enkle og gode å gå på.

Eg har også eit par mary jane- liknande, brune SoftWalk sko, som eg ikkje finn bilete av, med ankelreim og flat fot.

Begge er veldig gode for ryggen.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 14:06   #20
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med supermyke såler som kan brukes til alt søkes

Disse er veldig gode:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no