Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

"Jeg reiser alene", kanskje

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-16, 09:23   #41
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Det var ikke noe argument for at han skal til syden altså. Ikke alle som vet at slikt utstyr finnes for voksne.

Det tok oss teit lang tid å finne ut av det.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:41   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Det er forresten en hetebølge på Kanariaøyene nå. Mens temperaturen i Middelhavsområdet har vært veldig overkommelig i år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:47   #43
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er forresten en hetebølge på Kanariaøyene nå. Mens temperaturen i Middelhavsområdet har vært veldig overkommelig i år.

Overkommelig - ja. For å si det mildt. På fire uker hadde jeg kanskje 8 kvelder på verandaen uten å trenge å ta på genser.

Håper det blir mer "uoverkommelig" neste år. 37-38 på dagen og 28-29 på kvelden er perfekt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:48   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Vi kom hjem fra Mallorca på fredag. Stort sett mellom 30 og 35 på dagtid, og aldri under 25 på kvelds/nattestid. Helt perfekt. Genser var hvertfall aldri nødvendig, jeg har aldri pakket noe langermet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:51   #45
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Det er alltid litt vind der vi har hus, og det er vanligvis utrolig deilig. Når det er 25 grader på kveldstid med litt vind ble det genser på meg. Vanligvis er det singlet og kort shorts på kveldstid på verandaen.

Ser at det er meldt 26-28 grader på dagtid i Alicante neste uke. Det er nesten 10 grader under normalen i august.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:53   #46
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Jeg er svært varm av meg, så 25 grader med litt vind høres deilig ut for meg.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:55   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Det har definitivt vært "kjøligere" i år enn tidligere år, men for min del er det i varmeste laget når vi passerer 40. Det gjorde vi bare én dag i år, tror jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 14:57   #48
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Jeg ELSKER varme og tiner skikkelig opp i stive og ømme muskler når det bikker 35 og jeg svetter hele dagen. Det er nydelig - og jeg blir kvitt skikkelig masse slaggstoffer tror jeg. Hele kroppen føles bedre når det er skikkelig varmt. Tror ikke jeg noen gang har sagt at det er for varmt med unntak av en sinnsyk bastu i Danmark en gang.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 15:02   #49
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Du skulle reist til Abu Dhabi. Da jeg var der i mai i fjor, så svettet jeg på steder jeg aldri har svettet før.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-16, 17:33   #50
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Vi har vært 2 uker på Costa del sol-kysten, ved Althea/Albir/Alfaz og der har det vært litt kjølig tidligere. Helt supert de 2 ukene vi var der, svært varmt 3 dager med temperatur på 37c i skyggen på kvelden og skikkelig klamt. Ellers helt nydelig.
Jeg badet i havet uten å nøle med å dukke og det er jaggu ikke ofte jeg gjør...
Ser at det er meldt lavere temperatur igjen.

Mannen min synes det er et pes med denne varmen så han kunne tenke seg å droppe syden men drar fordi vi andre vil. Vurderer litt å heller dra med en venninne utpå senhøsten neste år... får sjekke litt hva gutta vil når det nærmer seg sommerferie neste år.
Kunne godt tenke meg å dra til en gresk øy. Ett fett hvor, bare det ikke er så langt fra flyplassen til byen. Rhodos eller Kreta kanskje.

Ang engelskkunnskap så synes vi det var litt ymse. Jeg skulle bruke opp alle myntene på flyplassen da vi dro hjem og viftet med en €10-lapp og helte alle myntene ut på disken for å først bruke opp de og betale resten med kort. Jenta bak disken fattet ikke hva jeg mente og hentet en annen som heller ikke skjønte noe. Så tok jeg vekk det jeg skulle ha og la tilbake etpar ting og spurte hva det kostet. De snakket masse sammen og så sa de at det var greit så da fikk jeg alt jeg hadde handlet til det som var av småpengen pluss den 10èren... Hehe, samme for meg men eldstemann synes jo selvfølgelig at det var dødsflaut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no