Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sesongstart: Grey's Anatomy!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-10, 10:49   #301
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Episode 13 er ikke før neste uke Jeg som trodde jeg skulle ha noe å gjøre på når jeg er hjemme syk i dag.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:50   #302
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Episode 13 er ikke før neste uke Jeg som trodde jeg skulle ha noe å gjøre på når jeg er hjemme syk i dag.

Se Frustrerte Fruer heller? Om du følger med på det

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:07   #303
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Blæh, gledet meg til å se Grey's idag før jeg skal på seinvakt, men neida. Hva ER det med alle disse sendepausene i junaiten egentlig?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:13   #304
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Ja, i USA har de jo sendepauser hele tiden! Etter å ha hatt sendepause på en serie i 2 mndr, kommer det en ny episode og så har de pause i 1-2 uker igjen. Jeg blir sinnssyk! Nei, det beste er nok å vente med å se en serie til alle episodene er ute, men jeg klarer ikke det med alle serier. 24 er den eneste jeg klarer det med, fordi jeg dør litt i hver slutt og ikke KAN vente i en uke på neste.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:16   #305
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Noen som vet når den er tilbake her i Norge ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:17   #306
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Noen burde forøvrig fortalt meg at sesong tre av True Blood ikke begynner før i juni, FØR jeg slukte de to første sesongene nylig i løpet av noen få dager.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:24   #307
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Noen som vet når den er tilbake her i Norge ?

Pleier ikke Frustrerte Fruer og Greys veksle da?

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 00:33   #308
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis du ikke er medlem av tvtorrents, kan du feks. se her.

Tusen takk Iset! Har aldri satt meg inn i dette før. Det var jo lett som bare det.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 00:37   #309
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Ja det er enkelt penkelt. Bare husk å installere denne så du kan laste ned gjennom den, og skal du se serien/filmen på pcen, bør du laste ned denne avspilleren. Der funker det meste.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 00:43   #310
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja det er enkelt penkelt. Bare husk å installere denne så du kan laste ned gjennom den, og skal du se serien/filmen på pcen, bør du laste ned denne avspilleren. Der funker det meste.

Har den første, takk for den andre. Er ikke ferdiglasta enda.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:24   #311
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Jeg tror ikke jeg fikk med meg siste episode. Trodde jeg hadde tatt det opp, men det var liksom ikke så nøye, så jeg gadd ikke å dobbeltsjekke. Kan noen fortelle meg hva som skjedde?

Dette er hva jeg har fått med meg (den nest siste episoden, kanskje?):
Izzie må bestemme seg for om hun skal gå for hippocampectomi eller en slags cellegift, og det siste som skjer i episoden er at hun blir trillet til operasjonsstua...

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:39   #312
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg tror ikke jeg fikk med meg siste episode. Trodde jeg hadde tatt det opp, men det var liksom ikke så nøye, så jeg gadd ikke å dobbeltsjekke. Kan noen fortelle meg hva som skjedde?

Dette er hva jeg har fått med meg (den nest siste episoden, kanskje?):
Izzie må bestemme seg for om hun skal gå for hippocampectomi eller en slags cellegift, og det siste som skjer i episoden er at hun blir trillet til operasjonsstua...

Jeg tror du kan finne episoden inne på www.tv2.no
Vil du fortsatt vite?

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 15:41   #313
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Jeg tror du kan finne episoden inne på www.tv2.no
Vil du fortsatt vite?

Ah! Takk for tips! Da prøver om jeg får til det, først.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 17:24   #314
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

Da har jeg sett 5 episoder av sesong 6.
Ja det var de TV-tirsdagene mine.....

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 17:56   #315
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!

har sett 10 episoder av sesong 6

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no