Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 00:05   #61
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Tebasile, her.

Jeg har altid klart meg med to dresser pr. vinter. Men jeg lapper og syr de når det blir hull/flenger.

Jeg klarer meg med en dress i 2-3 år. Merkelig at mine unger klarer å ikke slite hull i klærne. Ops, de hører visst på meg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:07   #62
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg har forresten en mørkeblå POP dress i str 110 liggende et sted, svært lite brukt som du kan få billig. Ikke akkurat jentefarge, men men.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:20   #63
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Tebasile, her.

Jeg har altid klart meg med to dresser pr. vinter. Men jeg lapper og syr de når det blir hull/flenger.

Himmel og hav, hvordan er det dine dresser behandles da?

Vi klarer oss med én dress hvert år her i huset. Den siste dressen ble endatil brukt to sesonger. Jeg har enda til gode å oppleve hull eller flenger i noen av Frøknas dresser.

Ikke dermed sagt at hun alltid hører på meg da.

Amor: Jeg skjønner godt at du ble forbannet. Du må selvsagt ta det opp med barnehagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:21   #64
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

3 ødelagte dresser på en dag er jo helt utrolig!

Jeg har hatt 3 barn i barnehage etter tur uten en eneste ødelagt dress.

Minsten bruker faktisk eldstemann sin dress som hjemmedress. Den er hel enda og er godt brukt av de to eldste. Dressene har klart seg helt fint ved bruk av 2 barnehagebarn. Den er ikke ødelagt bare en tanke slitt i rumpa.

De forrige dressene til minsten har nå vært brukt av 3 barn og er fortsatt hele.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:33   #65
Tebasile
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 19
Tebasile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Himmel og hav, hvordan er det dine dresser behandles da?

Vi klarer oss med én dress hvert år her i huset. Den siste dressen ble endatil brukt to sesonger. Jeg har enda til gode å oppleve hull eller flenger i noen av Frøknas dresser.

Ikke dermed sagt at hun alltid hører på meg da.

Amor: Jeg skjønner godt at du ble forbannet. Du må selvsagt ta det opp med barnehagen.

Jeg tror de behandles helt vanlig til en aktiv gutt å være. Synes det er greit med to dresser pr. vinter for det hender jo det trengs skift eller vask.

Tebasile er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 02:27   #66
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg hadde reagert amor, absolutt.
Ta det opp med de andre foreldrene, samt styrer ol.
Dette burde de få høre at er uakseptabelt, 3 dresser på en dag du!

Snuppa har hatt to vinterdresser i år, men det var rent tilfeldig fordi hun fikk en rett etter at jeg kjøpte, to Reima Tec vinterdresser. Den ene har hengt til pynt i bhg. og ikke vært i bruk i grunn.
I fjor hadde hun en Reima Tec vinterdress.
Og det har aldri vært noen hull/flenger el. i de.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 06:13   #67
Dixie
Aktiv
 
Dixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 153
Dixie er litt kul
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg klarer meg med en dress i 2-3 år. Merkelig at mine unger klarer å ikke slite hull i klærne. Ops, de hører visst på meg.

Ingen hull=lydige barn?

Så det du sier er at Amor sine barn er skikkelig uoppdragne?

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 06:59   #68
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Ingen hull=lydige barn?

Så det du sier er at Amor sine barn er skikkelig uoppdragne?




Nå må jeg bare le altså.....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 07:00   #69
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har forresten en mørkeblå POP dress i str 110 liggende et sted, svært lite brukt som du kan få billig. Ikke akkurat jentefarge, men men.

Jeg sender deg en pm!

Jeg må avgårde til sykehuset nå, men jeg gir deg et pip senere!!! Så snill du er!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 07:04   #70
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg fikk aldri snakket med foreldrerepresentant i går. Gjorde tre forsøke på å få tak i vedkommende, men lyktes ei. Dessuten må jeg bare innrømme at jeg hadde endel annet å tenke på også i går da mannen er på sykehuset.

Jeg er så glad for alle som har svar i denne tråden. Det er godt å få høre hvordan dere tenker, for jeg skal ærlig innrømme at jeg selv ble vippet litt av pinnen. Det er jo helt uforståelig egentlig dette. Jeg har aldri opplevd noe tilsvarende noen gang og jeg har 12 mammavintre bak meg.

Jeg kommer til å ta dette opp med styrer. Som noen kanskje husker, så har det vært en runde tidligere vedrørende klær. Det var ikke særlig hyggelig. Jeg vet hva jeg har i vente, men kan ikke la det hindre meg. Det er tross alt svært spesielt dette. Både at det faktisk skjer og på hvilken måte pedagogisk leder møtte meg på.

Ønsker alle som ser dette en riktig god dag.

Jeg sender nå tre barn i barnehagen, som ikke kan være ute i dag om de ikke har lånedresser å sette på dem, og tar turen til sykehuset.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:31   #71
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Tror jeg hadde klikket i vinkel!

Enig i at dette må du ta opp med barnehagen. Man snakker liksom ikke om en bukse til en 100 lapp, men 3-4000 kr her. Kommer jo selvsagt ann på dressen, men en dress koster jo fort over 1000 lappen.

Du får ha lykke til med samtalen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:47   #72
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Kjedelig å få dressene ødelagt, og ekstremt med tre dresser på samme dag!

Men jeg er av den oppfatning at det vi sender med i barnehagen må vi regne med kan bli ødelagt. Jeg kjøper ikke yttertøy for at barna skal gå rundt og være forsiktige. Hvis dressene ikke holder mål til barnas bruk, så er det dressene det er noe galt med, ikke verken barna, barnehagen eller været.

Jeg ville aldri nektet ungene mine å ake, ei heller krevd at barnehagen skulle erstatte dressene. Tvert i mot oppfordrer jeg barna mine til aktiv fysisk lek - og så får vi heller kjøpe nye dresser halvveis i sesongen. Men det irriterer meg at det ikke finnes dresser på markedet som faktisk holder en hel sesong.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:49   #73
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg sender nå tre barn i barnehagen, som ikke kan være ute i dag om de ikke har lånedresser å sette på dem, og tar turen til sykehuset.

Bare et tips: det er fullt mulig å få tak i billige reservedresser på steder som Ica Maxi, Smart Club, Europris og andre steder. Dresser til 100-200 kroner gjør jo nytta si en periode i alle fall.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:51   #74
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Himmel og hav, hvordan er det dine dresser behandles da?

Vi klarer oss med én dress hvert år her i huset. Den siste dressen ble endatil brukt to sesonger. Jeg har enda til gode å oppleve hull eller flenger i noen av Frøknas dresser.

Ikke dermed sagt at hun alltid hører på meg da.

Amor: Jeg skjønner godt at du ble forbannet. Du må selvsagt ta det opp med barnehagen.

Det gjør ikke vi. Det går gjerne 2 vinterdresser og minst 1 vår / høst-dress, i tillegg til 2-3 regnbukser i løpet av et år. Flenger har vi vel bare opplevd i regnbukser og dresser med gummi på, men at det blir rifter, hull og jevn slitasje, ja det blir det.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:52   #75
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Men jeg er av den oppfatning at det vi sender med i barnehagen må vi regne med kan bli ødelagt. Jeg kjøper ikke yttertøy for at barna skal gå rundt og være forsiktige. Hvis dressene ikke holder mål til barnas bruk, så er det dressene det er noe galt med, ikke verken barna, barnehagen eller været.
Jeg ville aldri nektet ungene mine å ake, ei heller krevd at barnehagen skulle erstatte dressene. Tvert i mot oppfordrer jeg barna mine til aktiv fysisk lek - og så får vi heller kjøpe nye dresser halvveis i sesongen. Men det irriterer meg at det ikke finnes dresser på markedet som faktisk holder en hel sesong.

Tror ikke det fins så mange dresser som tåler at man aker rett på rompa uten snø. Hva om de vil dette hver dag da, skal de få en ny dress om dagen?

Hadde jeg vært ute med barnet mitt selv og han hadde gjort dette, hadde jeg sagt at det måtte han ikke gjøre, for da ville han ødelegge dressen.

De dressene jeg har hatt til ungene har tålt det aller meste av aktiv fysisk lek, men for å sette det litt på spissen: Bestemmer de seg for å leke i piggtrådgjerdet, så går det an å fjerne dem derfra.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:58   #76
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg skjønner at du ikke ble blid. Du har tre barn og det er snakk om tre dresser.
Men jeg tror ikke JEG hadde klaget om det skjedde med min ene dress på mitt ene barn.
Jeg regner bare med at Reimadressen holder en vinter. Og jeg vil heller at de strør i barnehagen enn barna sklir og går på trynet.

Tror jeg ville sagt i fra hva jeg mente og at de får passe bedre på og at jeg ikke syntes det var ok fordi barna syntes det var morsomt å skli. Men hadde neppe fremmet noe krav om erstatning. Hadde heller sagt i fra til poden at han IKKE fikk lov til å ake på grusen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 08:59   #77
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

......
Jeg sender nå tre barn i barnehagen, som ikke kan være ute i dag om de ikke har lånedresser å sette på dem, og tar turen til sykehuset.


Det hørtest ut som en kjedelig dag for alle sammen....Håper det går bedre med Amor-mannen snart!

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:00   #78
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Tror ikke det fins så mange dresser som tåler at man aker rett på rompa uten snø. Hva om de vil dette hver dag da, skal de få en ny dress om dagen?

Hadde jeg vært ute med barnet mitt selv og han hadde gjort dette, hadde jeg sagt at det måtte han ikke gjøre, for da ville han ødelegge dressen.

De dressene jeg har hatt til ungene har tålt det aller meste av aktiv fysisk lek, men for å sette det litt på spissen: Bestemmer de seg for å leke i piggtrådgjerdet, så går det an å fjerne dem derfra.

Jeg har nå omsider lest hele tråden, og må innrømme at jeg er overrasket. Er det bare jeg og Tebasile som syns at ungene må få leke og bruke klærne sine, selv om de risikerer å ødelegge dem?

Leke i piggtrådgjerdet er jeg enig i at man sier nei til, men ake på rompa? Det er i mine øyne helt naturlig lek, og man sørger for at barna har dresser som er slitesterke nok til det klimaet man bor i. Har man snøfrie vintere så må man kjøpe dresser som tåler aking, klatring og sandkasselek.

Mener dere virkelig at både dere og de ansatte i barnehagen skal stå og dirigere barnas lek slik at de ikke skal risikere å ødelegge dressene sine? Hva skal de få lov til ute, da? Trille dukkevogn og sitte pent på benken?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:04   #79
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg syns det går an å si at man ikke kan ake på rompa når det ikke er snø, igrunnen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 09:05   #80
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg har nå omsider lest hele tråden, og må innrømme at jeg er overrasket. Er det bare jeg og Tebasile som syns at ungene må få leke og bruke klærne sine, selv om de risikerer å ødelegge dem?

Leke i piggtrådgjerdet er jeg enig i at man sier nei til, men ake på rompa? Det er i mine øyne helt naturlig lek, og man sørger for at barna har dresser som er slitesterke nok til det klimaet man bor i. Har man snøfrie vintere så må man kjøpe dresser som tåler aking, klatring og sandkasselek.

Mener dere virkelig at både dere og de ansatte i barnehagen skal stå og dirigere barnas lek slik at de ikke skal risikere å ødelegge dressene sine? Hva skal de få lov til ute, da? Trille dukkevogn og sitte pent på benken?


Jeg jobber jo selv i barnehage. Og vi har jo stort sett god oversikt over alle barna. Vi går jo og teller hele tiden.

Om det er 3 søsken som driver og aker i en bakke UTEN snø, og dette skjer over tid sånn at dressene blir ødelagt, vil jeg tro at vi som personalet skal kunne se dette.

Klart det KAN skje. Og klart barna ikke alltid hører etter. Men om man ser at dette ødelegger ting, så synes jeg vi voksne må gripe inn.

Som Pastill sier, jeg hadde nok heller ikke sagt noe om jeg hadde ett barn i barnehagen som fikk revna dressen sin pga lek, men om det var 3 dresser på samme dag, så ville jeg nok ha sagt ifra at jeg forventer at de voksne følger litt bedre med.

Tvilsomt at jeg hadde krevd erstatning. Men jeg ville nok ha sagt noe.
Ellers er min erfaring at stort sett alle har 2 vinterdresser i bhg. Ofte en litt dyr skikkelig en, og en som er litt billigere. Det er som regel kjekt med en i reserve.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no