Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan koble skriver til WiFi

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-18, 11:21   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Hvordan koble skriver til WiFi

Jeg mangler brukermanualen og finner den ikke på nett, kanskje fordi jeg er dårlig til å søke.

Jeg har altså en Epson XP-212 som jeg ikke har brukt på evigheter og skulle ha fått den koblet opp mot WiFi her hjemme så jeg får brukt den. Dvs, nå har jeg funnet en annen løsning slik at jeg ikke trenger å scanne de nødvendige papirene like vel, men nå er jeg irritert på at jeg ikke får dette til og har bestemt meg for at jeg skal finne det ut uansett hvordan jeg kobler den opp. Har bodd her nå i 1,5 år så behovet for skriveren har ikke vært all verden.

Jeg slet med å koble den til der jeg bodde sist også, og erindrer at jeg da etter en times irritasjon fant ut at det var en liten knapp på routeren jeg måtte trykke inn slik at den fanget opp signalene fra skriven og dermed gikk ting av seg seg selv. Men routeren jeg har nå har ingen slik tilsvarende knapp og da kommer jeg til kort igjen. Jeg og teknologi går ikke sånn veldig hånd i hånd. Har bredbånd fra Canal Digital om det er av betydning.

Noen som kan bistå meg?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no