Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-14, 19:27   #41
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har aldri tenkt på å ta med noe hjemmefra, men synes ikke å ta med hjemmefra er noe rart eller gnitent eller noe sånt, det er da helt innafor dersom folk har tid til det. Jeg blir heller litt imponert over hva folk greier å huske på å gjøre.

Haha! Der er jeg også! Jeg kommer alltid halsende inn på kinoen tre minutter på "forestilling begynner" og bare løper gjennom kiosken og røsker med meg noe i farten. Men hadde jeg vært litt mer organisert i mitt liv, hadde jeg syntes hjemmepoppet popcorn var en god ide. Særlig når man skal dra med mange barn, billettene er jo dyre nok som det er.

Jeg skal også på kino i dag, med mann og pappaen min. Men jeg får neppe tid til hjemmelaget popcorn. Må jo "shine" (overflateryddings) kåken før barnevakten (min mor) kommer og da tipper jeg at tiden går med til det :treig:. Så da blir det vel kioskpopcorn til blodpris .

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 19:53   #42
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Her er barna vant med at vi har med niste til aktiviteter, parker og underholdning. Det meste hjemme smaker likt eller bedre enn det som er å få kjøpt til minst tre ganger prisen. Hva andre tenker har jeg ikke tenkt på.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 19:58   #43
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg synes ikke det er noe verre å ta med eget godt, drikke og popcorn på kino enn å ta det med når en skal på parkbesøk eller tivoli eller andre aktiviteter en betaler seg inn på hvor det også er spisesteder og kiosker. For oss hadde det vært uaktuelt å dratt mange steder om man måtte kjøpt alt der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 20:42   #44
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Klart man kan ta med seg både popcorn og annet selv. Og de gangene jeg kjøper popcorn på kinoen, tar jeg på alt for mye av det gratis krydderet, dyrt synes jeg kinopopcornet er.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 20:54   #45
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi tar med brus og litt smågodt hjemmefra og kjøper popcorn på kinoen.
Det er litt av kinofølelsen for oss å kjøpe det der.
Men helt innafor å ta med hjemmefra også

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:12   #46
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

At det ikke er lov til å ha med godis fra andre enn kinoens egen kiosk er det dummeste jeg har hørt, og jeg hadde demonstrert aktivt mot en slik regel.

Regelen på min og Blu sin kino gjelder så vidt jeg vet bare popcornet. Vi kjøper nesten alltid godteri andre steder.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:13   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Regelen på min og Blu sin kino gjelder så vidt jeg vet bare popcornet. Vi kjøper nesten alltid godteri andre steder.

Da er det jo enda mer tullete.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:14   #48
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Regelen på min og Blu sin kino gjelder så vidt jeg vet bare popcornet. Vi kjøper nesten alltid godteri andre steder.

Jeg himler også over denne regelen på denne kinoen. Har de lov til å nekte?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:22   #49
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg går på kino kanskje to-tre ganger i året, og størsta like sjelden. Da spanderer vi på oss godt varmt popcorn med sånn godt krydder på.

Så kjøper vi sjokolade og brus på Kiwi på veien.

Akkurat samme som oss.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:22   #50
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Synes dere virkelig det er rart og oppsiktsvekkende at man ikke får ta med popcorn o.l på kino, altså?

Som flere andre her sier: Det er ikke maten/popcornet/brusen som er attraksjonen man betaler for, det er filmen (skjønt når det gjelder mine barn kjenner jeg at jeg tviler litt ).

Jeg synes det er helt greit å ta med seg mat på steder hvor man (av en eller annen grunn) ikke har lyst til å bruke penger på kioskvarene på stedet. Det kan jo også være at man ønsker annen mat. Feks så synes jeg at pirbadet her i Trondheim er en slik plass.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:23   #51
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hos oss er det ikke lov til å ha med medbrakt popkorn, så da hadde man måttet smugle det inn. (Både nabokiosken og Meny vegg i vegg solgte det betydelig rimeligere enn den latterlig overprisede kinokiosken, så da innførte de denne regelen. )

Samme kinoen som vi bruker.
Visste ikke at det var forbud mot medbrakt popcorn.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:24   #52
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Som flere andre her sier: Det er ikke maten/popcornet/brusen som er attraksjonen man betaler for, det er filmen (skjønt når det gjelder mine barn kjenner jeg at jeg tviler litt ).

Jeg synes det er helt greit å ta med seg mat på steder hvor man (av en eller annen grunn) ikke har lyst til å bruke penger på kioskvarene på stedet. Det kan jo også være at man ønsker annen mat. Feks så synes jeg at pirbadet her i Trondheim er en slik plass.

Nei, fader heller.
Ikke akkurat gratis å kjøpe kinobilletter.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:42   #53
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg skulle sitere, men det be visst bare tull her.

Jeg skjønner jo at publikum tar med eg hjemmefra/billigere-sted-fra dersom det ikke er restriksjoner på det, men kioskdriften er jo en bissnisdrift det også, og selv om det ofte er Location,- og ikke kinoen som drifter kiosken er det jo en del av den totale opplevelsen.
(Dessuten er det stakkarene som jobber i kiosken som må ta den kjipe jobben med å rydde opp søppel og tomgods etter et generelt slapt publikum som ofte finner det slitsom å kaste slikt i søpla, man kan jo bare slippe det rett ned, lizm).

For meg handler det rett og slett om å respektere de folkene som har jobben sin der, og å bidra til å opprettholde den, men det er ikke noe stor sak for meg at andre ikke ser det på samme måte.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:44   #54
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg synes det er helt innafor å ta med seg medbrakt til kino. Det er ikke i kiosken man skal sitte og man har ingen påtvunget lojalitet til den.

Selv er jeg, som Esme, mest imponert over de som husker på å ta med seg slike ting hjemmefra. Jeg er veldig fornøyd de gangene jeg husker på å gå innom en matbutikk på veien for å kjøpe vannflasker og snop.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 21:49   #55
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Vi har som regel popcorn hjemmefra. Om det er teit eller ikke vet jeg ikke, men jeg bryr meg ikke og det gjør ikke barna heller, så da er alle fornøyde.

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 22:06   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

For meg handler det rett og slett om å respektere de folkene som har jobben sin der, og å bidra til å opprettholde den, men det er ikke noe stor sak for meg at andre ikke ser det på samme måte.

Dette syns jeg er ganske arrogant. Det er jo ikke slik at jeg ikke respekterer de som jobber der (tar med søpla mi gjør jeg også, uansett hvor den er kjøpt), men hva jeg har råd til. Jeg syns faktisk at sønnen min skal få lov til å spise litt popcorn på kino han også, men skal vi alltid kjøpe det på kino blir det færre kinoturer. Det vil gå utover de som jobber der, det også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 22:07   #57
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Hvis de hadde servering i kinoen hadde det vært logisk at det hadde vært forbudt med medbragt, men det er en kiosk som har fått en lukrativ plassering på et sted hvor alle kjøper godteri, de kan selge omtrent til den prisen de vil. Litt som å selge drikke inne på flyplasser. Jeg kan rapportere at prisen ikke stopper trøndere på julekino. Mange hadde ikke bare en type snacks, men flere foran seg og det var eviglang kø gjennom kiosken. Det vi egentlig skulle unngå, men det skar seg fordi vi ikke hadde nok 3d-briller. På små bygdekinoer blir det også noe annet, litt som på fotballbaner etc, der er det snakk om å støtte opp om arrangementet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 22:11   #58
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Dette syns jeg er ganske arrogant. Det er jo ikke slik at jeg ikke respekterer de som jobber der (tar med søpla mi gjør jeg også, uansett hvor den er kjøpt), men hva jeg har råd til. Jeg syns faktisk at sønnen min skal få lov til å spise litt popcorn på kino han også, men skal vi alltid kjøpe det på kino blir det færre kinoturer. Det vil gå utover de som jobber der, det også.

Men Tallulah, at jeg sier jeg respekterer dem er ikke det samme om jeg mener at du ikke gjør det. Det er bare det at jeg har en veldig iboende respekt for servicenæringen og at de skal få holde på med sine greier på sitt sted, så for meg er det rett og slett ikke en tanke å ha med meg medbragt på et sted der det jeg medbringer selges.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 22:11   #59
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Synes dere virkelig det er rart og oppsiktsvekkende at man ikke får ta med popcorn o.l på kino, altså?
Det blir jo noenlunde det samme om å ta med hva som helst ellers til et sted de selger det samme, kaffe og vafler på kafè, burger på McDonalds eller pølse og kaffe på fotballstadion.
Det kunne faktisk ikke falt meg inn å ta med noe slikt på kino.

Nei. Det ville vært feil å tatt med ipaden og sett på film på den,mens man var på kino.
hender jeg leser bøker på cafe, selv om de selger aviser...

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-14, 22:16   #60
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg syns det er innafor. Jeg gjør det ikke selv, jeg liker bare varmt popcorn. Men jeg kjøper glatt brus og smågodt på Kiwi hvis det passer seg sånn.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no