Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-14, 12:25   #141
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Så godt at dere blir hørt og sett og at miljøet ungene i mellom er relativt godt. Veldig bra!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-14, 12:39   #142
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Høres ut som saken blir godt ivaretatt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-14, 12:48   #143
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Jeg er helt enig i Elisabeth Staksrud sitt innlegg. Det er også 13 års-grense for å få gmail konto, mine har hatt det siden fødsel omtrent, da jeg "reserverte" deres navn til kontoer. Når dette ble gjort var det ingen aldersgrenser, men jeg har ikke sett noe galt i å ha disse stående. Og de bruker mailkontoene sine, de sender b.la. inn lekser til lærer via den mailen. Jeg tror oppdragelse i nettvett er viktigere enn tydlige aldersgrenser. Internett har kommet for å bli og er en del av ungenes hverdag.

Det er b.la 18 års grense på Kik - der kan man være anonoym og samme på ask.fm, jeg er sterkt motstander av steder hvor man kan poste anonymt og fraråder derfor ungene å frekventere på slike sider. Ask.fm ble slettet av Frøkna i fjor etter noen stygge epioder med andre der. Jeg er selv på de ulike stedene, poster ikke, men ja, jeg følger med på en del av sidene som jeg kjenner til. Jeg føler ikke det er snoking - for det de skriver på sidene som de ikke har gjort til private, er offentlig informasjon og de kan se at jeg er der som bruker.
Det de skriver på offentlige sider, til alles innsyn, må de kunne stå for mener jeg, og de må også forstå at foreldre og øvrige kan se hva de skriver.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no