Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kundeservice og manglende Facebook

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-16, 15:28   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Jeg liker å bruke Facebook til sånt. Da kan jeg sjekke om noen har spurt om det jeg lurer på allerede og så sende en melding dersom jeg ikke finner noe.

Det viktigste er egentlig rask og god kundeservice. Det verste jeg vet er de som ber deg sende mail og så får man automatisk svar tilbake om at de vil svare i løpet av 3-4 virkedager.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 19:38   #22
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Nei. Jeg bruker ikke fb til slikt uansett. Mitt forhold til en-eller-annen-leverandør er mellom meg og leverandøren

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 19:42   #23
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Dårlig markedsføring, men ikke dårlig service. Jeg henvender meg aldri åpent på FB om jeg har en problemstilling - jeg sender mail til kundeservice eller ringer.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 20:46   #24
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 768
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Nei. Slike firma har alltid en hjemmeside, og de pleier å funke bra, så jeg bruker heller hjemmesiden.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 21:07   #25
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Nei, det har jeg ikke tenkt på.
Ang Get har vi hatt god erfaring med info der vi har brukt dem, på to forskjellige steder i tilsammen 10 år tror jeg, og de sender varsler på SMS når de forventer nedetid pga vedlikehold, og før la de inn melding på telefonen sånn at hvis man ringte for å melde feil fikk vi høre det der.
Hvordan det har vært de siste årene vet jeg ikke, for det har vært lite feil her.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 23:15   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Nei, ikke nødvendigvis. Det er bedre med ingen Facebook-side enn en dårlig/lite vedlikeholdt Facebook-side.
Det er ikke alle som prioriterer og har kapasitet til å håndtere alle SoMe-plattformene.

Veldig enig i dette. Det er mye bedre å håndtere et lite utvalg av kanaler godt, enn å være dårlig i mange.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-16, 23:32   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Nei. Det handler som regel bare om de har ressurser til det, evt gidder prioritere det.


Sist redigert av Joika : 12-02-16 kl 23:56.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-16, 18:56   #28
Evrydike
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2016
Innlegg: 15
Evrydike har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Nei. Jeg bruker ikke fb til slikt uansett. Mitt forhold til en-eller-annen-leverandør er mellom meg og leverandøren

Samme her. Kontakter aldri kundeservice gjennom Facebook, så det plager meg ikke.

Evrydike er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 23:59   #29
kjhnor
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2016
Innlegg: 5
kjhnor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

FB er avlegs

kjhnor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 09:11   #30
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Nei, jeg tar aldri kontakt om kundeforhold via facebook, så det syns jeg ikke er rart.

Enig! Dessuten er ikke alle brukere på Facebook heller.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 17:07   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.163
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kundeservice og manglende Facebook

Jeg har brukt Facebook til å klage hvis jeg har hatt en spesielt dårlig opplevelse, og noen ganger fører det fram. Fikk foreksempel et gavekort på £20 fra IKEA i fjor da de leverte sofaen min veldig mye senere enn de hadde lovet. Andre bedrifter svarer hverken på epost eller Facebook...
Men jeg tar ikke manglende Facebook side som et tegn på dårlig service.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no