Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Langtur-ryggsekk til 11-12-åring

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-16, 10:39   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langtur-ryggsekk til 11-12-åring

Plutten har en ryggsekk som rommer 40 liter, det er langturryggsekken hans. Jeg synes den er litt liten til å romme det meste av det han trenger på 1-2 ukes tur (sånn hvor man ikke bærer langt, men sekk er bedre enn koffert/bag, type interrail, øyhopping osv.). Men, hvor dumt er det å kjøpe en dyr 50 liters juniorsekk (som i og for seg er beregnet på alder opp til 16 år) til en som antagelig trenger en 65-liters interrailsekk om fem år og såvidt har begynt på en voksespurt? Er det noen voksensekker som er så regulerbare i rygglengde at de kan fungere?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 11:23   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Langtur-ryggsekk til 11-12-åring

Hvis pris ikke betyr noe. Vi gikk til G Max Slependen for at vår 153 cm høye jente skulle prøve sekk. Vi fikk god service og jenta falt pladask for den dyreste sekken, etter god veiledning av ansatt. Vi kjøpte ikke. Men sekken var smal nok til barn, lett, solid, praktisk og ryggen kan forlenges. Ser sekken scorer topp i tester.

https://www.trekkinn.com/utendørs-fj...oman/1251115/p

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 12:29   #3
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langtur-ryggsekk til 11-12-åring

Ja, jeg ser at en del sekker som er laget for kvinner er smalere enn mannssekker, jeg vet ikke hvor problematisk det er å bruke sekk for "feil kjønn" den veien. Jeg veit at damesekk sitter mye bedre på meg, men jeg gjetter på at denne gutten i løpet av puberteten får ganske smale hofter og brede skuldre, å dømme etter hvem han slekter på.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 12:33   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langtur-ryggsekk til 11-12-åring

Jeg tror jeg hadde gått for en junior-sekk dersom jeg visste at den kom til å bli brukt en del. 5 år er lenge å gå med sekk som ikke sitter bra.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 17:15   #5
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Langtur-ryggsekk til 11-12-åring

God sekk er bra å ha. Kan han få noe som du eller storesøster kan arve etter han når han blir eldre?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 20:39   #6
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langtur-ryggsekk til 11-12-åring

Storesøster og jeg har store (veldig gode) sekker, men hun fikk sin storesekk da hun var tolv og et halvt og nesten utvokst i høyden. Det er en viss forskjell på voksepotensialet hennes og det han har.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no