Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fortell meg om Rush trampolinepark

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-17, 20:20   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Fortell meg om Rush trampolinepark

...fordi jentungen har så lyst dit. Korleis kjem ein seg dit med tog f eks? Kor lang tid bør ein beregne? Er det ting ein bør tenkje på? Hater litt slike steder, men om me kan legge det inn i ein oslotur i høstferien kan det jo vere ein tanke... Og me som ikkje hoppar, kva gjer me på? Er det stoler til oss? :knirk:

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 20:27   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

...fordi jentungen har så lyst dit. Korleis kjem ein seg dit med tog f eks? Kor lang tid bør ein beregne? Er det ting ein bør tenkje på? Hater litt slike steder, men om me kan legge det inn i ein oslotur i høstferien kan det jo vere ein tanke... Og me som ikkje hoppar, kva gjer me på? Er det stoler til oss? :knirk:

Ungene elsker det. Det er en helt grei kafe til de som ikke hopper.
Jeg ville forhåndsbooket og betalt for 1,5 time hopping. Det er dyrt, men når man først har dratt dit er det greit å få hoppet seg ferdig. Man må kjøpe sokker også. Man kan fylle ut egenerklæring på nett på forhånd, så sparer man tid.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 20:35   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Du tar toget til Ski og går av på Rosenholm. Det går to ganger i timen, men unngå rushtiden.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 20:35   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Takk! Egenerklæring om hva?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 21:02   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Takk! Egenerklæring om hva?

Sikkerhet og ansvarsfraskrivelse. Amerikansk konsept

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 21:09   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Åh. Takk!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 21:14   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Barna i alle andre elsker den parken! Ca 15 min med tog fra Oslo S til Rosenholm, og kort vei fra perrongen. Hun vil garantert å 1,5 t når dere først tar turen. Ta på treningstøy - man blir svett Café hvor du kan sitte med headset og en bok

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 21:53   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Er det i retning Ski? Lizzm? (feil side av Oslo liksom)

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 22:14   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

I november åpner det nytt stort ett i Larvik også for de som bor den retningen.

Men en bør booke på forhånd før en drar til det utenfor Oslo, sånn at en vet når en har time til hopping. En kan risikere at det er fullt når en kommer dit uten å ha bestilt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 22:46   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Åh, takk. Ja, eg sat og sjekka litt her om dagen, Elisabet, og då såg det ut som om det var noko på Billingstad også, men fann liksom ikkje heilt utav det. Larvik blir litt feil retning på ein måte, kortare til Oslo.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 23:23   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Åh, takk. Ja, eg sat og sjekka litt her om dagen, Elisabet, og då såg det ut som om det var noko på Billingstad også, men fann liksom ikkje heilt utav det. Larvik blir litt feil retning på ein måte, kortare til Oslo.

Den på Billingstad skal hete Altitude, men jeg tror ikke den har åpnet ennå.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-17, 23:36   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Bestill på forhånd. Da me var der i august i fjor, var det fleire som vart avvist i skranken pga. at det var fullbooka. Det var ikkje plass i kaféen, så eg vart sittande i ein saccosekk. Men der sat eg godt, og det var ok nettverk. Halvanna time er eit must. Me booka to og ein halv time. Me hadde tross alt reist langt for å komme oss dit. Da me var det var det buss for tog, men eg såg togstasjonen ikkje langt frå bygget, så det er like i nærleiken.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 00:55   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er det i retning Ski? Lizzm? (feil side av Oslo liksom)

Jepp, det er Ski-toget som stopper der. Stoppet etter Holmlia.

Ja, viktig å booke på forhånd Gjøres enkelt på nett. Betaler når dere kommer dit.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 09:08   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Åja! Me bestiller nok to timar tenkjer eg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 11:07   #15
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Vi bor ikke veldig langt unna, og har klippekort på 1 time pr. økt, så eldstemann har vært der en del ganger. Det er et greit sted, og det er lettere å komme innom uten forhåndsbooking om ettermiddagen på ukedager. Jeg var med og hoppet en gang, og det fikk meg til å sette i gang med bekkengulvøvelser igjen. Kafeen er forholdsvis liten, men jeg mener at utvalget ikke var så verst, med flere sunne alternativer.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 14:25   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Korleis kontrollerer dei at ein ikkje er der lenger enn ein skal?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-17, 14:30   #17
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Rush trampolinepark

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Korleis kontrollerer dei at ein ikkje er der lenger enn ein skal?

Man får armbånd med farge på.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no