Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 20:20   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Vi skal over grensa, og jeg er i ferd med å skrive handleliste. De nye butikkene som har blitt bygget på Nordby det siste året, har de åpnet? Og hva ligger der? Jeg syns det gamle senteret har så kjedelige butikker. HM og Indiska kan jeg jo like gjerne gå på her.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:22   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Vi var på Nordby i sommer. Det var et sant mareritt med en ufattelig tetthet av nordmenn, men det er nå så sin sak. I grunnen la jeg ikke merke til at senteret var utvidet siden vi var der sist, for ett år siden. Er det den gamle delen som har blitt større, kanskje? Der var vi ikke nå. I det senteret som ligger lengst opp, var det vel et par-tre klesbutikker som man ikke finner i Norge, tror jeg.

(Var dette innlegget meningsfullt, da? I grunnen ikke.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:27   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vi var på Nordby i sommer. Det var et sant mareritt med en ufattelig tetthet av nordmenn, men det er nå så sin sak. I grunnen la jeg ikke merke til at senteret var utvidet siden vi var der sist, for ett år siden. Er det den gamle delen som har blitt større, kanskje? Der var vi ikke nå. I det senteret som ligger lengst opp, var det vel et par-tre klesbutikker som man ikke finner i Norge, tror jeg.

(Var dette innlegget meningsfullt, da? I grunnen ikke.)



Det er ikke det vanlige senteret (det som ligger lengst opp med HM, Indiska, Babyproffsen osv) som er utvidet, men det er bygget to nye, digre haller opp mot det. Jeg vet at det gamle senteret har et par butikker vi ikke har her, men de er ikke akkurat min smak. Jeg tror egentlig ikke det senteret har meg som målgruppe, for å si det slik.

Jeg lurer egentlig bare på hva som er i de nye hallene, og om det er noe interessant i det hele tatt. Ikke nødvendigvis klær til meg altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:37   #4
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.975
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Det er noen utsalg for sportsbutikker, en av dem hadde enorme mengder billige og fine boksere, og triumf undertøy i ukurante fager og størrelser type 95 GG og 70 A, så var det vel en sånn Jernialignende sak. Jeg fikk ikke så mye tid til å utforske da mann og barn ventet noe utålmodig på utsiden.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:50   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Det er noen utsalg for sportsbutikker, en av dem hadde enorme mengder billige og fine boksere, og triumf undertøy i ukurante fager og størrelser type 95 GG og 70 A, så var det vel en sånn Jernialignende sak. Jeg fikk ikke så mye tid til å utforske da mann og barn ventet noe utålmodig på utsiden.

Det er vel egentlig en grei oppsummering. Det er 2 "sportsbutikker". Mye klær og lite sport. Innover i senteret er det de samme butikkene som har vært der tidligere.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:58   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Æsj, så kjedelig. Jeg hadde håpet at det hadde kommet en Åhlens, de har så fine barneklær som ikke koster skjorta. I motsetningen til her hvor Åhlens bare har interiørstæsj.

Hva skal man med så mange sportsbutkker egentlig?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 21:47   #7
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva skal man med så mange sportsbutkker egentlig?

Synes ikke det er ordentlige sportsbutikker heller. De har masse klær og en avdeling med fiskestenger...

Åhlens er noe helt annet i Sverige ja. :drømme:

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 23:13   #8
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Ved siden av Sportshopen ligger en klesbutikk jeg ikke husker navnet på i farten. Der har de masse fine Vila-klær, pluss mange andre merker som Esprit, B-Young mm. Har funnet en del der

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 07:56   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Ved siden av Sportshopen ligger en klesbutikk jeg ikke husker navnet på i farten. Der har de masse fine Vila-klær, pluss mange andre merker som Esprit, B-Young mm. Har funnet en del der

Åh, Vila liker jeg. Er det i en av de nye hallene, eller i den gamle?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 09:02   #10
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Det er en stor butikk i førsteeatsje (husker ikke navnet), hvor de selger alt mellom himmel og jord. Mannen liker seg der! De hadde f.eks veldig billig kjøkken der med god kvalitet. Jeg hadlet hyller og nytt trekk til strykebrettet sisst vi var på tur.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:48   #11
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har vært på de nye butikkene på Nordby?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, Vila liker jeg. Er det i en av de nye hallene, eller i den gamle?

Det er til høyre for matbutikken - i den nye hallen

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no