Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kaste klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-12, 16:11   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.998
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Kaste klær?

Jeg er en som knapt nok kaster noe så sant det ikke er fillete eller hølete.
Nå har jeg en Bergans jakke, 8 år gammel som det ikke er håp for. Teipen inni har løsnet igjen og det som gjør jakka vann og vindtett er også ødelagt på skuldrene.
Men jeg får meg ikke til å kaste den for den er jo hel.
Dere hadde kasta den ja?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 16:29   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kaste klær?

Jeg synes absolutt at du skal kaste klærne.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 16:30   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste klær?

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg er en som knapt nok kaster noe så sant det ikke er fillete eller hølete.
Nå har jeg en Bergans jakke, 8 år gammel som det ikke er håp for. Teipen inni har løsnet igjen og det som gjør jakka vann og vindtett er også ødelagt på skuldrene.
Men jeg får meg ikke til å kaste den for den er jo hel.
Dere hadde kasta den ja?

Definitivt. Den er jo ikke hel lenger når den er ødelagt inni.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 20:34   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kaste klær?

Jeg hadde gitt den til innsamling tenker jeg evt lagt den i UFF container, hvis den er brukbar. Den kan vel brukes som allværsjakke i fint vær? Om du mener den ikke kan det hadde jeg kastet den, ja.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 10-03-12 kl 23:06.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 20:40   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaste klær?

Brukbare klær går i UFF eller Fretex-container. Klær som ikke er skikkelige, går i søpla.

Om jakka ikke er vanntett, så er det jo fortsatt ei jakke som holder varm, men ikke tørr. Hmm, tvilstilfelle. Jeg har regnjakke som ikke er vanntett, den ryker så snart jeg får meg en som er det, for eneste poenget med regnjakke er at den skal være vanntett. Den jakken din høres ut som et tvilstilfelle, men den har nok vært godt brukt, og kan nok oppgis med god samvittighet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 20:41   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaste klær?

Den er brukt opp. Kast! Det er ikke noe å donere videre heller. Jeg er lik deg, jeg kaster ikke klær. Men - når noe er oppbrukt så er det helt greit.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 17:55   #7
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.595
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kaste klær?

Hos meg hadde den antakelig blitt dugnad-/hage-/male-/hyttereservejakke.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no