Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rimelig og ok sengetøy?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 22:56   #41
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg synes det er greit å si at folk er sprø om de kjøper nytt sengetøy hvert år.
Jeg føler meg sprø som kjøper så mye nytt til barna mine (fordi de vokser), men det er jo mer en nødvendighet på sitt vis, som likevel føles ubehagelig til tider.

Søsteren min forteller at folk gjerne kjøper nye gardiner fremfor å vaske de de har, og det er sånt som gjør meg sur å høre på.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:07   #42
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

10 år er da ingen alder for sengetøy! Vi har glatt sett som kan høyne dobbelt, og mamma og pappa kan nok dra det veldig mye lengre.

Stemmer i koret om høie sateng, dyrt men dæven for en kvalitet.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:15   #43
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Virkelig? Syns du virkelig det er helt akseptabelt å si at folk er koko i hodet sitt om de kjøper sengetøy hver år? Skal det ikke mer til?

Jeg er veldig VELDIG enig i at overforbruk er en uting. Men det gjør vi da omtrent alle sammen, hver eneste dag. Det er for eksempel massevis av shoppetråder her på forumet, uten at jeg har sett at det blir reagert negativt på disse.

Hva i alle dager ønsker egentlig Tallulah og nå du, Esme, å oppnå med å slenge dritt om andre menneskers mentale evner? I beste fall vil Guttemammis tenke gjennom sitt forbruk og kanskje finne ut at hun nok kunne satset på mer slitesterkt sengetøy. ETT menneske. I beste fall.

Hvorfor ikke heller bruke kreftene sine - hvis man da faktisk er veldig opptatt av dette med miljøvern - steder hvor man kan påvirke litt mer enn ett menneske?

Med mindre man da altså bare ønsker å rakke ned på andre mennesker.

Jeg har ikke sagt noe som helst om de mentale evnene om noen som helst. Jeg har sagt noe om forbruket.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:15   #44
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg tror jeg har sengetøy fra 1989, da vi flyttet inn i nytt hus fikk vi hvert vårt nye sett husker jeg. Jeg var 7, og valgte Disney Babies. Jeg fikk matchende gardiner også.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:18   #45
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Det er jo ulempen med å få sengetøy i gave. Man er stuck med det på tiårsvis. Vi har mange sprudlende farger på sengetøyet for å si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:26   #46
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg har sengetøy fra IKEA, 10 år gammelt og fortsatt ok. Kjøper også laken derfra, de varer vanligvis i fem til åtte år. Da kjøper vi det dyreste sengetøyet der. Mener 500 kr/dobbeltsett.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:30   #47
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg kjøper sikkert også et nytt sengsett i året. Jeg synes det er en billig og enkel måte å forandre soverommet på. Jeg bruker ikke sengteppe. Det er en luksus jeg unner meg. Til gjengjeld har jeg hatt de samme soveromsgardinene i sikkert 8 år, de er dessuten arvet av min mor. Gardinene på stuen har hengt siden vi fluttet inn for 4 år siden, de kommer til å henge der til vi flytter herfra. Jeg bytter veldig skeldent ut interiør. Men akkurat sengtøy liker jeg å handle.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 00:21   #48
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

De se teætrene jeg har har vi kjøpt på 2 for 1 på Princess, sateng og flanell. God kvalitet og godt holdbart.

Forklaring på hva se teætrene betyr mottas med takk.

Og jeg syns også det må være helt greit å reagere negativt på ting som skrives i innlegg her inne. Selvsagt!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 01:09   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Lille Meg, nå får du slutte å vri på det jeg sier. Jeg har aldri sagt at Guttemammis er koko i hodet sitt, jeg har kun snakket om forbruksmønsteret hennes.

Det har vært flere tråder som har tatt opp det negative med handletrådene her inne.

Reaksjonen min på innlegget hennes var kanskje ikke særlig diplomatisk, men jeg ble oppriktig sjokkert over at noen syns det var mer normalt å bytte årlig, enn å faktisk bruke sengetøy i ti år. I mine kretser er sistnevnte mye nærmere normalen.

Det at jeg reagerte på hennes innlegg utelukker da ikke at jeg ikke gjør andre ting for miljøet. Det er kanskje nytt for deg, men flere av oss greier faktisk å ha mer enn en tanke i hodet på en gang. Helt sant.

Så vidt jeg husker har jeg blant annet laget en tråd her inne med linker til miljøvennlige klesprodusenter og selgere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 01:41   #50
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg stemmer for nøytralt sett fra Kid eller Høie, og aVbefaler Princess. ikke fordi sistnevntes slites fort, men det farger av lettere.

Forøvrig synes jeg både dyre og billige varianter varer lenge, med unntak av de tynneste variantene.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 01:59   #51
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Eg liker at det blir sagt frå om at det ikkje er bare-bare å kjøpe og kaste, alltid. For meg blir innlegg som Tallulah sitt ein liten heads up som får meg til å tenke gjennom forbruket mitt. Og det treng eg. Og eg synest det er vikig å seie frå om at å kjøpe og kaste mykje bomull er lite miljøvennleg. Korfor skal ein alltid trekke fram at å fly er mykje verre? Alle monner drar, og sjølv om fly er verstingen, må det å an å snakke om bomullsproduksjon, kjeldesortering eller oppussing- og interiørtrender, utan at det alltid skal samanliknast med å fly.

Eg har akkurat kjøpt inn fire nye sengesett frå Hansen&Dysvik, fordi vi har gått over til 220 dyner. Vi har budd saman i seks år, og har for første gong like sengesett på dynen våre. Eg klarer ikkje synest at matchende sengesett er viktig nok til å forsvare at vi kasserer fullt brukbare ting. Dei gamle blir gjestedyner og hyttesengetøy.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 07:02   #52
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Vi har budd saman i seks år, og har for første gong like sengesett på dynen våre. Eg klarer ikkje synest at matchende sengesett er viktig nok til å forsvare at vi kasserer fullt brukbare ting. Dei gamle blir gjestedyner og hyttesengetøy.

Vel, folk er forskjellige. Så asketisk som det der er ikke jeg når det gjelder sengetøy, det estetiske er ikke uten betydning. For meg er det en like stor selvfølge å ha like sett på en dobbeltseng, som å ha like sokker og like hansker. Det betyr ikke at jeg kaster sett vi bare har ett av, de brukes på ungenes senger og til gjester ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 08:01   #53
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg har noe sengetøy som er over 20 år gammelt. Jeg har lyst på flott og nytt og matchende og fluffy sengetøy, men det får bli når det vi har er utslitt. Vi skifter bare ut når sengetøyet er utslitt eller selv skittent ut selv etter vask. Hittil har vi da kjøpt IKEA, men kvaliteten er så ymse. Ungene har fått så mye sengetøy opp gjennom årene, at vi vokne også bruker mye av deres. Akkurat nå har vi voksne Star Wars- og Toy Story-dynetrekk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 09:22   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg syns forresten ikke det at noen kjøper seg et nytt sengesett en gang i året er noe å bli så voldsomt rystet og moraliserende over. Hvorfor er det akkurat sengetøyet som skal brukes til det er fillete, og uansett hvordan det ser ut? Det er ihvertfall ikke på noen måte verre enn mye annet vi driver med av unødvendig shopping og reising.

Jeg kjøper ikke nytt sengetøy hvert år selv altså, jeg har mye som er gammelt, og reparerer om noe går opp i sømmen. Men det er et minstekrav at det fins like sett til dobbeltsengen, i farger og mønstre som en kan sove godt i. Jeg hadde ikke fått sove med kombinasjonen Star Wars og Toy Story. Tuller ikke.

Jeg er mer overrasket over så hyppige skifter i smak og stil at sengetøyet må skiftes ut årlig, men samtidig er ikke det den mest ekstreme oppussingsutgiften.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 09:26   #55
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Var ikke du barn på 70-tallet, da, Filifjonka? Burde ikke du vært godt vant med grelle dynetrekk?

Jeg reagerer veldig på all oppussingen som foregår overalt til enhver tid. Alt skal matche, ingenting skal være slitt, alt skal være noe man liker her og nå. Jeg synes det er både tøysete og ganske skremmende.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 09:28   #56
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg hatet umatchende sengetøy fra jeg var tre år, Divine. Jeg ble irritert på småsøsknene mine som av og til gikk med pysj der overdelen og buksa ikke hørte sammen. Oransje firkanter og turkise psykedeliske såpebobler, liksom. Selv om det var på syttitallet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 09:35   #57
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Jeg har blitt hekta på nye krepp sengetøy og har funnet mange fine på princess. Det er kjempedeilig å legge seg i en "kreppseng"

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 10:12   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Mitt sengetøy holder ikke i 20 år.
Synes det fort blir slitt og stygg i fargen, særlig stretchlakene?

Så jeg vurderer å kjøpe noe av litt bedre kvalitet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 10:14   #59
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Laken holder ikke i 20 år, nei. Og ikke putevar heller. Men dynetrekk synes jeg varer og varer.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-12, 10:15   #60
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Laken holder ikke i 20 år, nei. Og ikke putevar heller. Men dynetrekk synes jeg varer og varer.

Ja, det er jeg enig i.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no