Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Spørreundersøkelse om treningstights

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-15, 17:43   #1
odinki
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2015
Innlegg: 2
odinki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Spørreundersøkelse om treningstights

Hei,

Vi er en gruppe studenter ved NTNU som skal utvikle en markedsplan for treningstights. Vi hadde derfor satt veldig pris på om dere kan svare på vår spørreundersøkelse. Formålet med undersøkelsen er å samle data om 2XU treningstights i Norge. Dette er et skoleprosjekt, og ikke av komersiell art. Vi får ingen gjenytelser fra 2XU i Norge. Undersøkelsen skal kartlegge det norske folks forhold til treningstights, da spesielt 2XU. Parametre som samles inn er stort sett holdninger til tights, personalia som alder og kjønn og forbrukerinformasjon. Vi står selv som ansvarlige for undersøkelsen og veilederen vår er Arve Pettersen, faglærer i TIØ4165 Markedsføringsledelse.

For å få et representativt svarutvalg er vi veldig avhengige av at også voksne svarer, og vi har derfor valgt å bruke denne publiseringskanalen. Vi har fått tillatelse fra moderatorer av dette forumet til å poste denne undersøkelsen. Link til undersøkelsen finner du under:

http://questionpro.com/t/ALTqlZSJVI

Med vennlig hilsen
Odin Kirkeby

odinki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 17:50   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg har så lyst til å poste et bilde som viser hvor gjennomsiktige mange av de 2xu-tightsene er,men eieren av rumpa ville vel ikke satt særlig pris på det.

Har for øvrig svart på undersøkelsen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 17:59   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Har svart. For meg er de for gjennomsiktige og for lite plass til rumpa til at de er helt innertier. Vurderer å prøve de nye med høyere liv, men vi får se, de er dyre.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:11   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg kjøper ikke så dyre klær. Verken til trening eller ellers.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:11   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg har også svart. Savnet sårt alternativet 'aldri' som svar på spørsmål av typen "hvor ofte går du i treningstights på jobb?". Eller savnet jeg også noen alternativer som går på passform/høyt nok liv.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:16   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jo flere som har 2XU, jo mindre lyst får jeg på dem. Den nye mid rise-tightsene ser litt bedre ut enn de klassiske, men bare det at alle ungdomsskolejentene rett her borte bor i dem, gjør at jeg foretrekker de fleste andre merker.

Jeg liker best tights fra og Adidas, Puma, og Nike.

På den siste delen savner jeg svaralternativet "når helvete bunnfryser".

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:19   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg savnet også "aldri" alternativet.

Jeg har ikke kompresjonstights, men det er fordi de ikke lages i min størrelse. Jeg kunne godt tenkt meg det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:34   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg har også svart. Savnet sårt alternativet 'aldri' som svar på spørsmål av typen "hvor ofte går du i treningstights på jobb?"

Samme her.

Også merket jeg at jeg ikke er så veldig moderne, jeg hadde ikke engang hørt om flere av merkene her.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:36   #9
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg fikk 2XU til jul, og plutselig forstår jeg hvorfor folk går med dem overalt. Har aldri i mitt liv hatt på et mer behagelig plagg! Har ennå ikke fått meg til å trene i dem (hallo, de koster over 1000 spenn!), men må nok komme over den barrieren etter hvert. Problemet er bare at når jeg har dem på, ser det ut som jeg ikke trenger å trene.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:50   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg savnet også aldri, og også passform som viktigste grunn til at jeg bruker kompresjonstights. Jeg synes de sitter mye bedre og siger mindre enn andre tights.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:52   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg savnet også aldri, og også passform som viktigste grunn til at jeg bruker kompresjonstights. Jeg synes de sitter mye bedre og siger mindre enn andre tights.

De siger som bare juling på meg. (Mine kosta for øvrig 999, og ikke over 1000, Xian. Og jeg ser definitivt ikke bra ut på en flekk i dem.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 18:58   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De siger som bare juling på meg. (Mine kosta for øvrig 999, og ikke over 1000, Xian. Og jeg ser definitivt ikke bra ut på en flekk i dem.)

Men jeg har den modellen med høyere liv, tror den koster 1299,-.

Jeg vet jo ikke om de siger når jeg løper ennå, men ut fra slik jeg har brukt dem hittil, lover det godt. Det er verdt noen kroner å slippe å hufse på buksene i ett sett, altså.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:00   #13
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Min siger Er den fra Casall, mon tro? Siger den fordi den er for liten, eller bare fordi den er dum?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:00   #14
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

På det jeg skrev over her, ser det ut som jeg bedriver frivol bruk av tightsene. Det gjør jeg ikke (enda så fristende det er). Har vel én gang hatt dem på på det lokale kjøpesenteret, det er alt.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:01   #15
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

På det jeg skrev over her, ser det ut som jeg bedriver frivol bruk av tightsene. Det gjør jeg ikke (enda så fristende det er). Har vel én gang hatt dem på på det lokale kjøpesenteret, det er alt.

Puh!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:02   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Men jeg har den modellen med høyere liv, tror den koster 1299,-.

Aha, høyt liv, ja - da siger den nok ikke.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:04   #17
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De siger som bare juling på meg. (Mine kosta for øvrig 999, og ikke over 1000, Xian. Og jeg ser definitivt ikke bra ut på en flekk i dem.)

Jeg feilkjøpte kompresjonstights fra Puma fordi jeg falt for designet og ikke leste nøye nok, og gud, den er ekkel å ha på seg. Og ja: den siger, og størrelsen stemmer. Men den er utrolig fin og fresh i roooosa, og den er ikke gjennomsiktig, heldigvis.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:52   #18
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

For første gang måtte jeg klikke i boksen 40-49.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 19:56   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg fikk 2XU til jul, og plutselig forstår jeg hvorfor folk går med dem overalt. Har aldri i mitt liv hatt på et mer behagelig plagg! Har ennå ikke fått meg til å trene i dem (hallo, de koster over 1000 spenn!), men må nok komme over den barrieren etter hvert. Problemet er bare at når jeg har dem på, ser det ut som jeg ikke trenger å trene.

Så du bruker de på jobb?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 20:15   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

De siger som bare juling på meg. (Mine kosta for øvrig 999, og ikke over 1000, Xian. Og jeg ser definitivt ikke bra ut på en flekk i dem.)

Det er vel bare en match av bukse og kropp, antar jeg? Jeg hadde noen Nike, de var nesten på knærne halvveis i turen. Men både 2XU og Craft sitter fint (så lenge jeg ikke har stillongs under, da siger alt mulig).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no