Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Slitesterk regnbukse?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-16, 17:27   #21
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slitesterk regnbukse?

Jeg kjøpte Bergans Knatten for 299 på XXL, og den har strikk og knapp i linningen for regulering. Ellers tenker jeg at han får "bruke opp" den skallbuksa han er i ferd med å vokse fra, samt den etter søsteren, men nå begynte det plutselig å snø her, så kanskje problemet løser seg av seg selv.

Nå er det fjerde dagen på rad jeg er innom XXL, så nå får det være nok for en stund.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 18:59   #22
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Slitesterk regnbukse?

Jeg har også merket at de kler på barna regnbukse uansett vær. Vi har ikke regnbukse i barnehagen, men det meste av skalltøy holder. Det eneste som har blitt hull i er HH. Ellers er vi fornøyd med alt fra Reima, Bergans, PoP, Lindex, Kappahl, Reflex osv osv.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 19:46   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.362
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slitesterk regnbukse?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, hvis vi hadde hatt gummiregntøy tviler jeg ikke på at de ansatte hadde prioritert å bruke det. Like greit å bare ikke ha det tilgjengelig. Vi hadde barnehagebarn på vestlandet i tilsammen 8 år uten å trenge regntøy.

Mine ble tørre (i bhg) da vi gikk over til skallklær i stedet for regntøy.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-16, 20:07   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slitesterk regnbukse?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Brukerfeil? Det er vel ganske vanlig at barnehagebarn sitter i søledammer eller sklir på rompa.

Ja, det har vært helt vanlig med våte sko, dresser, regnbukser og skalltøy. Jeg tviler ikke på teknisk kvalitet. Men teknikk på tekstil hjelper ikke når barna ruller rundt i vanndammer, eller aker på rygg i todelt. Jeg kjøpte Disrikson dress i str 140 til eldste, jeg brukte mye tid på å finne akkurat det. Det første hun gjør er å hive seg på knær for å ake på gruset vei. Dressen fikk rift første dag. Da, som 8 åring, fikk hun beskjed om at akkurat sånn lek er ikke bra for tøyet, selv om dressen testet best på rivestyrke.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no