Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Storytel-tråden

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-17, 00:29   #1
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Storytel-tråden

Hva med å ha en tråd der vi forteller om gode leseopplevelser på Storytel. Jeg kjenner at jeg trenger inspirasjon til å prøve noe nytt.

Lyttet til og likt:

  • Maria Lang sin serie om Christer Wijk, krimserie lagt til 50-tallet (tror jeg) og lest av Inger Teien, god å lytte til.

    Pelle og Proffen bøkene lest av Håvard Bakke, kjempegøy å høre på i bilen sammen med ungene.

    Harry Potter bøkene lest av Stephen Fry er vanvittig gode å lytte til.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 00:44   #2
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Storytel-tråden

Kult! Jeg har et stort forbruk av Storytel-lydbøker, og jeg hører på både norsk, svensk og engelsk.

Mine anbefalinger:

Malin Persson Giolitto: Störst av alt (svensk, altså. Fabelaktig lest av Lo Kauppi)
Stephen King: Bill Hodges-trilogi (på engelsk, fabelaktig lest av Will Patton)
Christina Baker Kline: Barna fra toget (Fabelaktig lest av Inger Teien, som er veldig behagelig å høre på.)
Karin Fossums Konrad Sejer-bøker, lest av Nils Ole Oftebro (og en av Kim Haugen, som generelt er en god oppleser)
Henrik Langeland: Fyrsten (Verdensmesterne var også god)
Lawrence Hill: Noen kjenner mitt navn
Frederik Backmans bøker
Harlan Coben, om man er på jakt etter enkel, fengende krim. Christoffer Staib leser godt.
Arne Dahl: Utmarker (svensk)
Peter Swanson: Her Every Fear
Sharon Bolton: Little Black Lies
Karl Ove Knausgård: Min kamp
S.K. Tremayne: The Ice Twins


Det var de jeg kom på i farten. Følger spent med på andres erfaringer.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 08:55   #3
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Storytel-tråden

Henger i tråden for inspirasjon - ser mange bøker er på engelsk og kan lastes ned fra audible også.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 09:29   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Jeg har hatt et røsk med gamle klassikere, både Collett og Kielland er tilgjengelige. Saabye Christensen har jeg også hørt endel på, sist Magnet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 09:44   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Ja! Eg treng og inspirasjon.

Kan skrive under på at Stephen Fry si lesing av HP er heilt unik!

Bøker eg har likt:

  • Hagfors-serien, svensk bygdekrim av Ninni Schulmann
  • Arnaldur Indridason sine bøker, særleg dei som er lese av Ivar Nørve
  • Engelsforstrilogin (Cirkeln, Eld og Nyckeln) av Mads Strandberg og Sara BergmannElfgren. Den har blitt beskrive som "Fucking Åmål møter Twillight" og det er ganske presist.
  • Viveca Sten sine bøker. Ok, eg er svak for svensk bygdekrim.
  • Karin Alvteigen sine bøker. Dette er enkeltståande bøker i grenseland mellom krim og psykologisk drama.
  • Greven av Monte Cristo av Alexander Dumas

Eg merker at til "mitt bruk" blir det ein del krimserier. Det er eit format som fungerer godt på lydbok.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 09:48   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

  • Jonathan Espolin-Johnson, veldig odde tonefall og oppstykka lesing
  • Trini Lund, markerer forskjellar med å herme etter ulike dialekter ho ikkje behersker
  • Duc Mai-The, merkelig betoning og underlig tonefall
Og opplesarar eg styrer unna:

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 09:50   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Hjemme hos oss går det mest i LasseMajas detektivbyrå.
(Fin påminner dette, må legge til nytt kort på storytel, det forrige er utløpt.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 10:09   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storytel-tråden

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

  • Jonathan Espolin-Johnson, veldig odde tonefall og oppstykka lesing
  • Trini Lund, markerer forskjellar med å herme etter ulike dialekter ho ikkje behersker
  • Duc Mai-The, merkelig betoning og underlig tonefall
Og opplesarar eg styrer unna:

Det er han Jonathan jeg styrer unna også. De andre har jeg ikke hørt så mye av. Jeg lurer rett og slett på om han er norsk. Har egentlig lyst til å melde fra, for han ødelegger ellers bra bøker.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 10:20   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storytel-tråden

Anbefaling av gode barnebøker, nydelig opplest av forfatteren selv (som dessverre er gått bort)

Det er en serie morsomme krimbøker, supre bøker å høre på i bilen hele familien sammen. Den første boka heter "Rottene kommer" Skrevet og lest av Trond Brænne. Skikkelig god stemme, og det er både morsomt og spennende.
Passer fra 6-7 år og oppover til 100.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 10:22   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Har dere ikke hørt bøkene skrevet av Eystein Hanssen, og liker krim, så må dere bare høre dem. De må høres i rekkefølge selv om det er enkeltstående bøker sånn med historiene, men er med samme personer hele veien, så må høres i rekkefølge da det hender de har tilbakeblikk. Første boka i serien er "De ingen savner", så er det 5 eller 6 bøker.

Siste jeg har hørt nå er de tre bøkene til Anna Grue. Også krim og de også må høres i rekkefølge. Begynner med boka Dypt å falle, nr. 2 er Judaskysset ognr. 3 er Kunsten å dø. Kan anbefales.

Og dere må høre er Jernjomfruen av Ann-Christin Gjersøe. Også krim. Det er skrevet av lokal forfatter og på lokale steder for meg, men den er utrolig bra bok selv om en ikke har vært de stedene de snakker om.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 10:25   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Mange gode tips, blir en bra sommer dette! Kan gjenta anbefalingen fra den andre tråden om Nils Ole Oftebro som oppleser. Han er utrolig god!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 10:29   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storytel-tråden

Anna Grue har jeg og hørt, og Viveca Sten og Eystein Hanssen - venter spent på den siste, har likt dem godt alle sammen.

Liker også godt Lahlum sine bøker.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 10:30   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storytel-tråden

Det ligger mange Håkan Nesser-bøker der også. Vet at mange liker han. Jeg liker særlig de gamle van-Veteren-bøkene.

Og den familiesagaen som Jan Guillou har skrevet, den første heter brobyggerne. Jeg har hørt de på svensk.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:06   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Jeg er litt skuffet over utvalget av ungdomsbøker på Storytel. Det lages kanskje ikke så mange lydbøker av moderne norske ungdomsbøker i det hele tatt?

Eller er det bare jeg som er dårlig til å lete?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:06   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Knut Nærums Norsk litteraturhistorie fritt etter hukommelsen er jo fornøyelig. Lest av forfatteren selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 11:22   #16
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Storytel-tråden

Jeg hadde Storytel en stund, men er ikke så glad i lydbøker når det kommer til stykket. Så da jeg hadde hørt alle radioteater-stykkene til NRK, sluttet jeg.
Jeg er nok litt for vant til radioteater til noen gang å bli tilfreds med "bare" lydbok.

Men anbefaler radioteater på det varmeste altså.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 14:22   #17
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Storytel-tråden

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg er litt skuffet over utvalget av ungdomsbøker på Storytel. Det lages kanskje ikke så mange lydbøker av moderne norske ungdomsbøker i det hele tatt?

Eller er det bare jeg som er dårlig til å lete?

Det er ikke veldig bra utvalg på norsk. Det er pga de svenske bøkene jeg henger der. Mostue har noen bøker der. Han leser de selv, skrekkelig å høre på i følge min datter.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 17:00   #18
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det er ikke veldig bra utvalg på norsk. Det er pga de svenske bøkene jeg henger der. Mostue har noen bøker der. Han leser de selv, skrekkelig å høre på i følge min datter.

Takk for tipset!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-17, 18:42   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Storytel-tråden

Hittil har jeg lyttet meg gjennom alle Elling bøkene.
Bøkene om Gatekatten Bob. Et helt halvt år og Etter deg.
Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant.
Alle til Fredrik Backman ( )
Driver nå å lytter til Lucinda Riley, men begynner å bli mettet på britiske herskapsfamilier
Den tomme stolen har jeg hørt på og noen lette "feelgood" bøker som Fioler i mars og Herfra til månen. Driver med "spild mjölk" på svensk men den er så sår og så nær at jeg må dele den litt opp for å ikke bli helt sugd opp i den dystre stemningen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-17, 02:52   #20
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Storytel-tråden

Anbefaler disse;

En liste for livet
Noen kjenner mitt navn
Barna fra toget (En fantastisk bok!!)
Den usynlige muren
Engletreet

Og selvsagt Fredrik Backman, morsomme bøker!

Folket fra Finnskogen er en serie, hører på siste boka nå. Ingen høydare, men helt ok.

Har ufrivillig hørt alt av Lassemaja-bøkene, jeg også.


Sist redigert av Pegasus : 24-06-17 kl 02:59.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no