Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg å finne igjen de perfekte Calvin Klein-buksene

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-18, 20:49   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp meg å finne igjen de perfekte Calvin Klein-buksene

Jeg kjøpte et par vanlige jobbukser på CalvinKlein-outlet i USA i høst. Helt perfekte bukser uten noe hokus pokus. Smale, men ikke trange, helt riktig høyde i livet. Dessverre kjøpe jeg bare to stk, og jeg vil ha flere, så jeg kan bytte på!

Men jeg finner ikke noen som helst indikasjon på buksemodell i buksene eller på kvitteringer. Og det er kjempevanskelig å se på nett hvordan de ser ut. Jeg har litt kraftige bein (egentlig ikke, syns jeg, men tydeligvis ikke like spinkle som en del andre og i hvert fall modellene ), og mange smale buksemodeller blir altfor trange hele veien opp selv om de ser løse ut på bildene.

tips til hvor jeg kan lete?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 22:37   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg å finne igjen de perfekte Calvin Klein-buksene

Kan du kontakte butikken og høre om de kan hjelpe deg?

Jeg bodde i outlet-CC en lang periode, likte dem veldig godt. Så godt at de fikk bo i skapet mitt sånn ca 6 år etter at jeg vokste fra dem. (Nettopp ryddet ut av klesskap, ja. )

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no