Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Julekort med bilder av barna

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 20:36   #41
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Jeg syns Skilpadda sa det veldig bra, og jeg er heller ikke for kravspesifikasjoner på julekort. Jeg syns det er hyggelig å få julekort med barnebilder, og jeg syns det er hyggelig å få et ordentlig vakkert julekort, og jeg syns det er hyggelig å få et kjedelig masseprodusert julekort hvis det står noe fint og personlig på det og ikke bare god jul og godt nyttår.

Noen ganger har jeg sendt julekort med barnebilder, men slett ikke hvert år.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 15:26   #42
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekort med bilder av barna

Jeg har heller ikke noen spesifikke krav når det gjelder julekort, jeg bare mener noe om de jeg får.

Nå har vi kommet til at vi sender ut kort med bilde av alle fire, sikkert mange som synes det er aldeles forkastelig også.
(og jada - jeg ser dobbeltmoralen her )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no