Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Heath Ledger er død ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-08, 07:36   #21
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Tragisk.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 07:59   #22
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Virkelig tragisk!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 08:20   #23
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Trist sak.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 08:56   #24
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Veldig trist.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 08:58   #25
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Ja, dette er tragisk, han var en av mine store favoritter, og jeg hadde gledet meg stort til å se ham som Jokeren.
Tenk på lille jenta hans...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:04   #26
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Rett og slett tragisk. Ikke bare var han flott å se på, men han var også utrolig talentfull. Dette er et stort tap.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:10   #27
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.787
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Jeg syns det verste er at den lille datteren hans har mistet pappaen sin så alt for tidlig. Det er uansett trist når et ungt menneske dør, uavhengig av årsak.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:47   #28
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ja, dette er tragisk, han var en av mine store favoritter, og jeg hadde gledet meg stort til å se ham som Jokeren.
Tenk på lille jenta hans...

Det får du. Etter som jeg skjønte, rakk han å spille den inn.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:50   #29
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Jeg skvatt skikkelig da jeg leste det i går kveld. Tidligere på dagen så jeg han spille i filmen "I'm not there".

Dette var trist.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:56   #30
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Det er sjelden jeg reagerer på slike Hollywood - dødsfall, men dette var trist. Han var virkelig en begavet skuespiller.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:57   #31
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Æsjda - dette var trist... Unge, flinke gutten .

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 09:57   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Jeg kan ikke si dette går inn på meg. Jævla tulling som etterlater seg små unger. Hadde han ikke vært dau, hadde han fortjent juling!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 10:52   #33
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Heath Ledger er død...

Så utrolig trist
Også så ung da, og med en liten datter. Jeg har alltid likt han og synes han var flink. Tragisk.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:18   #34
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Heath Ledger er død...

Skikkelig trist - har vært lei meg helt siden jeg hørte om det i dag morges. Han var en flott skuespiller.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:20   #35
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kan ikke si dette går inn på meg. Jævla tulling som etterlater seg små unger. Hadde han ikke vært dau, hadde han fortjent juling!



Jeg er i grunnen enig med Sitronen vår.
Klart det er trist og leit og alt det der, men jeg kjenner ham ikke, så jeg blir ikke akkurat så veldig lei meg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:23   #36
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.689
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

huffda

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:27   #37
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Så trist.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 11:52   #38
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Rip.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 12:00   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Klart det er trist og leit og alt det der, men jeg kjenner ham ikke, så jeg blir ikke akkurat så veldig lei meg.

Jeg blir lei meg når en ung og veldig begavet skuspiller (eller utøver innenfor en hvilken som helst kunstart for den del) dør. Jeg er lei meg fordi han nå ikke skal få lage alle de gode filmene som jeg tror han kunne ha laget hvis han hadde levd lenge.

Også er det selvsagt sørgelig og tragisk på et mer overordnet plan i tillegg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 12:15   #40
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.009
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Heath Ledger er død ...

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

jeg hadde gledet meg stort til å se ham som Jokeren.

Dark Knight er i post-production, så den rollen får du nok se han i. Blir nok verre med filmen som var under innspilling nå, "The Imaginarium of Doctor Parnassus". Det avhenger selvsagt av hvor langt innspillinga var kommet.

Ellers er jeg enig med Sitron. Det er jo alltid trist når folk dør, men jeg kjenner ikke mannen, og her høres det ut til å være sjølforskyldt. Tosk.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no