Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-09, 16:48   #41
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

[quote=Divine;1414310]J

Men ja, jeg tror det er deg jeg har sett. Skal prøve å hilse neste gang. Tar jeg feil, så tar jeg feil. Jeg har kortere og mørkere hår enn sist du så meg, forresten.

Jeg er elendig på å huske folks ansikter og navn. Men jeg skal nok smile ekstra vennligt til alle som jeg tror kunne være deg.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-09, 16:50   #42
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kan høre med dem ja.
Blir jo litt skeptisk når jeg leser om det Balanse skriver over, men heldigvis er eldste over 5 år og stikker ikke av. Men jeg tror ikke jeg skal ha minsten der på en stund ennå.

Det er gull værd når de små kan ha større søsken med i barnepass. Gjør dem mye tryggere.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:17   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Det er gull værd når de små kan ha større søsken med i barnepass. Gjør dem mye tryggere.

Ja, det kan jeg tenke meg. Nå er minsten bare 9,5 måneder så jeg tror ikke det utgjør så stor forskjell om eldste er med eller ikke, men hun sier selv hun gleder seg veldig til lillebror skal være med på trening. Han har vært med pappaen noen ganger, men da var han 6-7 uker gammel bare.

En ting er hvertfall sikkert: jeg skal ALDRI MER kjøre til Elixia på kveldstid. Jeg skulle trene i dag, sammen med ei venninne. Rett før jeg skulle gå ut døra, ringte venninna meg og sa hun hadde kjørt rundt i et kvarter og lett etter parkeringsplass. KAOS! Ikke EN ledig plass å oppdrive! Hun ble så sur at hun bare snudde til slutt og kjørte hjem til meg. Vi kunne spasert ned, men da hadde vi jo ikke rukket timen siden det var 10 minutter til den begynte, dessuten var ei venninne av meg der nede (vi skulle egentlig møte henne der) og hun sa det var kaos med folk der.

AAARGH! Så da ble det ikke trening i dag allikevel, og nå orker jeg jo ikke tanken på å gå dit på kveldstid. Så da får jeg heller ta med minsten og spasere ned på morgenene, for det er vel mye mindre folk da? Er dette bare en sånn typisk januar-nyttårsforsett-greie? Please si at det vil dempe seg etterhvert? Hvis ikke savner jeg Tennisland noe veldig, der var det ALLTID parkeringsplasser og aldri så crowded at man helst bare ville snu i døra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:30   #44
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Blir bedre når dere flytter ut hit. Treningsenteret her har ikke oppmerkede plasser en gang.

Sa ikke mannen din at du skulle ringe meg, forresten, Iset?

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:33   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Blir bedre når dere flytter ut hit. Treningsenteret her har ikke oppmerkede plasser en gang.

Sa ikke mannen din at du skulle ringe meg, forresten, Iset?

Hæ? Nei det sa han ingenting om. Han skulle fått bank, om det ikke var for at han lå og sov!

Ja, snart skifter jeg nok over til Bryne.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no