Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg har fått en lukt ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-09, 09:55   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått en lukt ...

på kjøkkenet... Jeg aaaaner ikke hva det kan være. La merke til det i går.. en slags sur lukt.
Først trodde jeg det var melkekartongene jeg hadde satt fram for å kaste dem i papirspannet, så jeg tok dem ut med en gang og trodde problemet var løst.
men nei... lukten er ikke sånn stinkende, men den er en slags eim. Kjenner den når jeg går inn på kjøkkenet men klarer ikke sniffe meg fram til kilden. Ble så irritert i går. Sniffet og sniffet og prøvde å finne ut hvor den kom fra men det er rett og slett umulig.
Jeg vasket ned hele kjøkkenet i går. benker og skap og i skuffer og under vasken(der bossspannet står) Trodde problemet var løst fordi det luktet så rent og godt der da jeg la meg. Men tror dere ikke lukten var der igjen i dag morges???
Kan ikke riktig beskrive helt hva det lukter.. Litt surt, som melk kanskje... eller som parmasan ost..
hva kan dette være???I alle dager?

Altså jeg er en person som ikke henger meg sånn opp i detaljer.. har hybelkaniner under sofaen og smuler under kjøkkenbordet ofte, men lukter...... de MÅ vekk.. kan ikke ha dårlig lukt et sted.. fysjom..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 10:29   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Bruk plumbo i utslagsvasken, det kan være noe som ligger og stinker nedi der.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 10:40   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

hmm.. skal se om jeg finner plumbo i skapet..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 10:42   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

men jeg har sniffet ned i slukene og det kommer liksom ikke derfra...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 11:17   #5
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Vasket kjøleskapet? Inni søpleskapet?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 11:19   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Oppvaskmaskinen? Vi hadde lekkasje i maskinen og det ble liggende råttent vann der. Det ble ikke oppdaget før hele maskinen stoppet en dag.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 11:22   #7
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

har vært å sniffet inni oppvaskmaskinen også.. ingen ting der.. har vasket søppelskapet og..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 11:27   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Hvis du ikke har innebygd komfyr, har du trukket den frem og vasket bak den?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 11:43   #9
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Har du kjekket bak kjøleskapet? Det er jo en sånn avrenningsgreie som lander på et brett oppå motoren (hvordan det er på innebygd vet jeg ikke.) Vannet fordamper, men det kan bli liggende igjenn litt ekkel gugge.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 12:25   #10
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Har du fruktfat?

Gamle appelsiner kan lukte litt emment.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 12:47   #11
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Har du kjekket bak kjøleskapet? Det er jo en sånn avrenningsgreie som lander på et brett oppå motoren (hvordan det er på innebygd vet jeg ikke.) Vannet fordamper, men det kan bli liggende igjenn litt ekkel gugge.

JEPP!!! Vi hadde akkurat samme problemet. Og over her ser du hva som var årsaken. Heldigvis fant vi årsaken før husvisningen!

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-09, 12:50   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

skal skjekke bak kjøleskapet...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 16:43   #13
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Løk som har råtnet i kjøleskapet? Det var årsaken til en sinnsyk lukt her en gang. Jeg vasket og vasket men det var først da jeg klemte på posen med løk at jeg fant årsaken.

Har også opplevd at uåpnede bokser med cottage cheese har mugnet og det stinker.

Sjekket at det ikke ligger noe under listene inni oppvaskmaskina?

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 17:13   #14
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Har du kjekket bak kjøleskapet? Det er jo en sånn avrenningsgreie som lander på et brett oppå motoren (hvordan det er på innebygd vet jeg ikke.) Vannet fordamper, men det kan bli liggende igjenn litt ekkel gugge.

Det hadde vi også. Tydeligvis hatt melkelekasje eller noe i kjøleskapet og fy søren som det stinka. Vaska og vaska og ble heldigvis kvitt stanken!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 18:25   #15
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

jeg fant lukten... :spy:



Jeg hadde reker for et par mnd siden... og et rekehode hadde tydeligvis hoppet ut av søppelbøtten og gjemt seg bak bak i skapet under vasken.. iiiik.. har skrurt med både klor og salmiakk og diverse annet og nå tror jeg... troooor lukten er vekke.. det virker ok der ute nå.. :Puh:

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 19:45   #16
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Godt du fant kilden. Det er helt utrolig hvordan skalldyr kan gi fra seg guffen eim. Husker noen bøllet meg med og la et rekehode øverst på bokhyllen min da jeg gikk på folkehøgskole, jeg ble helt sprø av lukta som etterhvert kom - som en svak eim av urin nesten, helt forferdelig!! Jeg vasket og vasket og vasket og luftet uten nytte ...til slutt fant jeg rekehodet oppi en telyskopp på hylla! Du kan tro jeg var passe sur mens de andre lo seg skakke!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 21:34   #17
amelia
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 386
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Bruk plumbo i utslagsvasken, det kan være noe som ligger og stinker nedi der.

vi får sånn stram lukt om ikke kummen fylles med vann ofte nok

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 22:31   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Høres ut som en fis. Mulig du må ta noe mageregulerende.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:03   #19
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har fått en lukt ...

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Høres ut som en fis. Mulig du må ta noe mageregulerende.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no