Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva jobber du med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 22:13   #61
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Stemmer det! Det hadde jeg faktisk glemt! Husker det jo nå altså, men det var borte for meg! Tillitsvekkende

Det skjønte jeg i sommer.

Takket være ordene fra Miss Norway fikk jeg noen gode uker før skolen startet. Det er jeg deg evig takknemlig for Miss Norway.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:55   #62
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.991
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tittel "Systemkonsulent CRM", men egentlig jobber jeg som business controller.

Ønsker meg egentlig en ny jobb, men vil gjerne fortsette i samme selskap som jeg er nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 09:45   #63
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.470
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Jobber i en statlig etat, og har blåskjorte på.
I tillegg tar jeg dette semesteret;
6 studiepoeng sosiologi
6 studiepoeng psykologi
6 studiepoeng flerkulturell forståelse
20 studiepoeng kriminologi



Har du virkelig barn i tillegg til dette? Hvor mange timer er det i døgnet der du bor?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 09:51   #64
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg er musiker

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:20   #65
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hva da? Nysgjerrig jeg da...

Jeg skal en vakker dag åpne mitt eget galleri.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:50   #66
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sosionom her også

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 19:25   #67
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Heisann!

Tja - tittelen min på engelsk er Market and Product Executive, men jeg gjør så mye rart i firmaet... Et agenturfirma som selger til dagligvare- og faghandelen - enten direkte eller via grossist. Jeg har kontakt med alle leverandørene, og bestiller varene inn på huset - samtidig så har jeg kontakt med de store Grossistvarehusene. I tillegg kommer litt småsnacks som å utarbeide kampanjer o.l.

Joda.... Vil gjerne gjøre noe annet når jeg blir stor!

Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 19:43   #68
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er journalist. Jobber for tiden frilans, det passer meg ypperlig.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:14   #69
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber hardt med å bli frisk slik at jeg kommer meg ut i jobb igjen.
Flere dager i uken tilbringes med å sitte/stå på¨ulike venterom hos behandlere hvor jeg leser Se og hør
Svært viktig å finne noe positivt ut av situasjonen.

Jeg har før jeg ble sykemeldt jobbet som sykepleier/avdelingsykepleier siden 88 og tok de siste to årene før lillegull ble født videreutdanning innenfor økonomi og administrasjon samt personalpsykologi mm.
Fikk tilbud om jobb da lillegull var 1 år i et privat selskap hvor jeg skulle arbeide med personalrettet arbeid, forebygging, motivere osv.
Måtte dessverre si i fra meg drømmejobben da jeg noen måneder senere fikk tilbakefall i ledd og bekken.

Ser ut til at dette tar tid men drømmer litt om en jobb jeg kan utføre hjemmenifra og hvor jeg kan få brukt min erfaring og kunnskaper. Er åpen for tips.


Sist redigert av Michelle : 27-09-06 kl 21:46.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:20   #70
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er utdannet arkitekt, og for tiden sysler jeg med bygninger, arealplanlegging, eiendommer, kart & naturforvaltning. Dvs jeg leder en virksomhet som driver med denslags.

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:35   #71
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

akkurat nå er jeg fungerende butikksjef for sjefen som er sykmeldt og fungerende nestsjef for hun er og sykmeldt. så da jobber jeg for 3 for tiden og det kan være passe stressende det. men det takler jeg, egentlig så ELSKER jeg det. det å få ansvaret for 25 stk, passe på å bestille frukt, melk, kjøtt, frysevarer,tørrvarer og at alle er på jobb og hvem som skal på jobb. og jeg får bestemme om vi skal ta inn sjokkere med all verden og yezz jeg er i mitt element her. jobber som sagt i storbutikk med gourmet sortiment i bunnpris kjeden. utfordingen er opppgjør som jeg skal ta annenhver dag. det er noen poser med penger og så skal det jo helst være rett også da

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:11   #72
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.739
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er avistypograf og stortrives.
På siden skriver jeg og har flere romaner i magen.
Jeg skal nemlig bli forfatter når jeg blir stor.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:23   #73
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sosionom, her også. Er visst flere her

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:24   #74
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Senior Systemkonsulent er tittelen, jobber i en IT bedrift.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:25   #75
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Jeg jobber hardt med å bli frisk slik at jeg kommer meg ut i jobb igjen.
Flere dager i uken tilbringes med å sitte/stå på¨ulike venterom hos behandlere hvor jeg leser Se og hør
Svært viktig å finne noe positivt ut av situasjonen.

Jeg har før jeg ble sykemeldt jobbet som sykepleier/avdelingsykepleier siden 88 og tok de siste to årene før lillegull ble født videreutdanning innenfor økonomi og administrasjon samt personalpsykologi mm.
Fikk tilbud om jobb da lillegull var 1 år i et privat selskap hvor jeg skulle arbeide med personalrettet arbeid, forebygging, motivere osv.
Måtte dessverre si i fra meg drømmejobben da jeg noen måneder senere fikk tilbakefall i ledd og bekken.

Ser ut til at dette tar tid men drømmer litt om en jobb jeg kan utføre hjemmenifra og hvor jeg kan få brukt min erfaring og kunnskaper. Er åpen for tips.

Vi er i samme båt skjønner jeg......

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:37   #76
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vi er i samme båt skjønner jeg......

Det med se og hør?

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:42   #77
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Foretrekker Bonytt og kk

Har vært sykemeldt siden jeg var 6 uker på vei med snuppa - hun var 2 i mai og jeg jobber fremdeles ikke Savner jobben min

Venterommet hos fysioteraput, lege, kiropraktor osv. har blitt "hjemme". De er forresten dårlig å kjøpe nye blader, og noen stikker av med dem....

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:56   #78
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Foretrekker Bonytt og kk

Har vært sykemeldt siden jeg var 6 uker på vei med snuppa - hun var 2 i mai og jeg jobber fremdeles ikke Savner jobben min

Venterommet hos fysioteraput, lege, kiropraktor osv. har blitt "hjemme". De er forresten dårlig å kjøpe nye blader, og noen stikker av med dem....

Du verden får du lese Bonytt du?

Her går det i de samme bladene gang etter gang med unntak av min kjekke kiropraktor. Han har litt annet utvalg som jeg kan lære litt av

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:04   #79
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er seksjonssjef i et offentlig forvaltningsorgan.
Men tross hvordan det høres ut er det en VELDIG spennende jobb! (ikke ironi, faktisk)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 12:08   #80
teia
Pirkete
 
teia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 103
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Journalist i en stor lokalavis, men jeg skal naturligvis også bli forfatter når jeg blir stor.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no