Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som vil hjelpe meg med vaskerom/bad?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-10, 22:29   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som vil hjelpe meg med vaskerom/bad?

Vi skal pusse opp vaskerommet som er på 3*3 meter sånn ca. Nå er det bare 4 murvegger så er åpen for det meste.
Skulle gjerne hatt en tegning å vist dere, men vet ikke hva jeg skal tegne i for å få det lasta opp hit
Dette er i kjelleren så det blir badet til overnattingsgjester (mamma og pappa) og vaskerom selvfølgelig.

Uansett, vi skal ha vegghengt do, varmtvannstank, vask, vaskemaskin, tørketrommel, dusj, tørkestativ og plass til skittentøy.

Døra er i enden (dvs inn mot hjørnet) på en vegg og doen må nesten komme til venstre for døra og antagelig varmtvannstanken ved siden av der igjen i hjørnet (er der den står nå).
Men så, hvordan skal vi best plassere det andre. Har sett på dette (første bildet) fra Aubo for vaskemaskin og tørketrommel med et skap med vask oppå og et halvt skap på enden for å få litt bedre benkeplass.
Dusjen blir i et hjørne og med foldedører for plassbesparelse (er ikke en dusj som skal brukes daglig).
Og så skal det være plass for skittentøysortering, jeg tenkte kanskje elfakurver hvor hver kurv er merket med hva og hvilket program sånn at sambo (og etterhvert gutta) kan sette på en vask selv. Tenker ikke takhøyt, men heller flere ved siden av hverandre med benk oppå sånn at alle når.
Og selvfølgelig takhengt tørkestativ og et gulvstativ i tillegg.

Så er det noen som vil komme med innspill på hva vi bør ha hvor? Selvfølgelig et pluss om vi kan trekke rørene kortest mulig, men finnes det en løsning med lengst mulig vei så rop ut

Anyone??

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 25-04-10 kl 13:40.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 23:12   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som vil hjelpe meg med vaskerom/bad?

Ingen??

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:40   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som vil hjelpe meg med vaskerom/bad?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no