Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 12:02   #1
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Spørsmål

Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Nå har jeg SE P1i, men skjermen er i ferd med å ta kvelden. Utover å ringe, bruker jeg den bare til å ta/overføre bilder, i tillegg til sms, mms og kalenderfunksjonen.

Vil gjerne ha en der jeg enkelt kan foreta lettere redigering av bildene. Type snu dem, lage utsnitt og sånn. Og slette flere sms samtidig. En der det er lett å overføre filer til minnekortet. P1i har aluminiumsramme, og det er fint. For den går av og til i bakken. Ikke liker jeg for liten og lett telefon heller, de forsvinner i vesken.

Noen som har noe å anbefale for en som meg? Selvfølgelig bør den være billig og slitesterk

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 17:55   #2
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Tror jeg spesifiserer litt, for nå kom det reklame fra Elkjøp. Er det noen som vet om SE U10i er noe for meg? På salg til 2.199,- mot binding til Telenor. Blir litt skeptisk, for det står "morsom multimedianyhet" i annonsen. Jeg vil ha en enkel telefon. Ikke en festlig multimediadings.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 18:06   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Alle SE-mobilene med C foran tallene er vel kameramobiler - og jeg vil tro du finner mange som kan funke for deg som ikke koster fletta.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 21:27   #4
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Må ha det inn med teskje. Jeg kan kjøpe noe billigere og bli kjempefornøyd? Forslag? Må ikke ha SE, men jeg har hatt Ericsson helt fra starten, derfor valgt det til nå.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 21:34   #5
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Jeg så også denne reklamen fra Elkjøp og vurderer SE U10i Aino. Det ser ut som en god kameratelefon?

**henger meg på**

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:13   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Henger meg også på. :/
Jeg vil ha en stabil sak som helst ikke må lades så mye og som ikke trenger masse fancy. Kamera er mer viktig enn facebook og slikt. Den bør vare!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:35   #7
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobiltelefon skal jeg kjøpe?

Fint det ikke bare er jeg som kun vil ha noe som virker. Ikke wlan for min del f.eks. Jeg vil ha kabel, for det er jeg vant til og det virker alltid.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no