Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 22:13   #41
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Grunnen til min vettaskremthet er noe lignedne: Jeg lå og solte meg en gang, og kjente det "kilte" over hele kroppen. Da viste det seg at en babyedderkopp-pose hadde falt ned på meg, og alle de små, "søte" ( ) babyene kravlet rundt på meg.



aC: Har noe som ligner Puser. Men han skjønner det ikke. Han bare leker med dem. Har prøvd å lære han å spise, men er så dum den katta.

ER DET MULIG? Jeg hadde blitt akutt innlagt.
En gang krøyp en eddis på meg, å jeg hadde faktisk problemer i mange mange måneder etterpå men hver gang det "klite" på kroppen så ble jeg paranoid.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:24   #42
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

DET er fordelen med å bo i blokk, om man skal kunne finne noen som helst fordeler med sånt. Jeg så maks EN edderkopp inne i løpet av de 5 årene vi bodde i blokk!!

Vi bor i blokk, og har allerede hatt 2 edderkopper her på få dager. Prikk like var de og, så jeg frykter at en helt slekt vil velte inn snart.
Samme edderkopp var det ikke, for sambo drepte den første.
Vi bor i 1.etasje da, så det er vel vi som får dem kanskje.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Grunnen til min vettaskremthet er noe lignedne: Jeg lå og solte meg en gang, og kjente det "kilte" over hele kroppen. Da viste det seg at en babyedderkopp-pose hadde falt ned på meg, og alle de små, "søte" ( ) babyene kravlet rundt på meg.

Og der blir det mareritt på meg i natt!
Uff, jeg får helt panikk bare jeg leser om det. Stakkar deg.


Jeg klarer ikke å drepe edderkopper, syns egentlig ganske synd i dem.
Men hos meg får de IKKE bo. Så jeg fanger dem i et glass og hiver dem ut, helst langt vekk fra leiligheten. Det samme gjør jeg med vepser og andre ting.
Kanskje vi og skal skaffe oss en spray.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 23:40   #43
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Jeg har ikke hjerte til å drepe edderkopper, så jeg bærer dem ut.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 00:06   #44
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kan jeg bruke for å ta knerten på edderkoppmonstre fort som fy?

Åh fytterakkern Surre.
Jeg dør litt bare jeg leser om det. Jeg er livredd edderkopper, holder på å besvime om det henger en foran meg for eksempel. Til og med de bittesmå er jeg livredd, det verste er at fobien blir verre og verre for hvert år som går. Skumle er de.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no