Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Skikkelig turkise og orange knapper.. hvor?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 10:31   #1
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Skikkelig turkise og orange knapper.. hvor?

Jeg leter og leter etter skikkelig turkise og orange knapper. Ensfargede og litt store.
Jeg finner det ingen steder... det er lyse orange, eller lyseblå, mørkeblå, allslagsblå, men ikke de fargene jeg vil ha.

Har noen sett disse fargene noen steder? Eller må jeg begynne å lage dem selv...

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 10:38   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig turkise og orange knapper.. hvor?

Bestill hos tessa ann på etsy!
Der kan du bestille både størrelse og farge fritt, og du kan få henne til å matche til stoffets farger om du ønsker (enten fra bilde, eller du kan sende stoffprøve IRL). Du kan m.a.o be om alle knappene i et sett i bare én eller to farger osv. Det gjør hun på helt vanlige bestillinger, og det koster ingenting ekstra. Bare si hva du vil ha og hvordan du vil ha det, og hvor mange du trenger, så ordner hun. Det er helt super kundeservice.
Om du skal ha spesielle motiver hun må designe på nytt, må du stå i kø, og det er endel kø på det da....

Akkurat nå er nettbutikken på etsy stengt for å ta igjen et kjempelass med ordre ifm et salg hun ahdde, men den åpner igjen om noen dager.

Mer info på facebook-siden hennes.

Eksempel på knapper i de fargene, og oversikt over noen av de fargene hun har (men du kan altså be om ensfargede også, eller om hun har noe som matcher bedre). Ulempen er at de må maskinvaskes litt pent (40?) og ikke kan tørketromles.



Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:11.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 10:48   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelig turkise og orange knapper.. hvor?

jah, jeg pusher visst disse knappene litt om dagen, men de er jo så fine

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 10:55   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelig turkise og orange knapper.. hvor?

Du gjør det m^2. Men altså, hva ville FP vært uten en helt egen knappepusher?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 11:18   #5
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelig turkise og orange knapper.. hvor?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

jah, jeg pusher visst disse knappene litt om dagen, men de er jo så fine

Er jo nesten slik at du skulle fått kommisjon!
Men jeg er enig med deg.. de er kjempeflott! Sitter og lurer på hva jeg kan lage, slik at jeg har en grunn til å bestille.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no