Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp, jeg hater å pakke!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-23, 09:07   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp, jeg hater å pakke!

Jeg hater å pakke, uansett type tur, og selv om jeg reiser en del innenlands i løpet av året, hjelper det ikke.

Nå skal altså jeg være med som voksen når datteren skal på 12 dager treningsleir i Bulgaria (Kranevo), og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal pakke til meg selv. Det er også litt komplisert fordi jeg har litt åpne kort mtp. hva som skjer. Jentene skal bo på et fancy sportskompleks, og dagene er fylte, mens foreldrene skal bo på nabohotellet, der jeg ikke aner om jeg har tilgang til treningsrom eller noe.

Jeg antar det blir litt sightseeing, gå- eller løpeturer på tidlig morgen, og kanskje ut for å spise sammen med de andre foreldrene (som er litt fancy/til dels snobbete). Hva og hvor mye trenger jeg å pakke? Gi meg det med teskje så jeg ikke tømmer hele garderobeskapet for sikkerhets skyld.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 09:10   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, jeg hater å pakke!

Hadde tatt med tynt treningsklær (om du ønsker å trene noe) som du lett kan skylle opp i hotellvasken. Et par kjoler, topper, bukser, skjørt og shorts? Ting som kan kombineres rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 09:18   #3
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp, jeg hater å pakke!

Det ser ut som det skal være ganske stabilt og varmt vær.

Jeg ville pakket (kom nettopp hjem fra en 1,5 uke på ferie og det meste ble lagt rent tilbake i skapet, så jeg er ingen ekspert).
To sommerkjoler
To-tre aftensantrekk som kan mikses og matches på kryss og tvers
To-tre sett shorts/t-skirt, evt færre shorts.
To sett treningstøy
En bukse, en genser, evt to i ulik stil (jogge/college + penere)
Liten sekk til dagsturer, stor veske til turer på stranda/basseng, liten veske til byturer/middager
Biotex til å ta en lett håndvask av klær underveis
5 par kortsokker, et par lange
5 truser, noen bh-er, (evt 12 truser så du kan unnslippe håndvask av disse underveis)
Badetøy
Toalettsaker
Slippers/sandaler, gode sko

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-07-23, 09:36   #4
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjelp, jeg hater å pakke!

Akkurat sånn liste var det jeg var ute etter, Elise. Jeg har egentlig pakkelister i fleng på PCen, men jeg vet også at jeg alltid ender opp med å gå i de samme klærne, men allikevel må jeg ha utvalg. Det siste er egentlig komisk, for her hjemme går jeg nå om sommeren enten i shorts av typen sporty og en t-skjorte, eller i tights, samt t-skjorter og en sportsgenser, og husker ikke sist jeg hadde på meg mer ordentlige klær.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no