Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Farge på sko til svart kjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 19:37   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Farge på sko til svart kjole

Jeg eier ikke pensko Dvs jeg eier et par "pen"sandaler som er helt kurante, men jeg har lyst på nye.
I klesveien på pentøy er jeg visst svart av meg, bør jeg da ha svarte sko? Sølv? Eller hurramegrundt noe helt annet?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 19:38   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Svarte eller nude (beige), synes jeg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 19:40   #3
slaskepott
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 33
slaskepott har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Svarte eller beige? Eller gull?

slaskepott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 19:51   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Jeg er ikke gull'ete av meg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 19:52   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Til svart synes jeg man kan ha nesten absolutt alt. Plukke opp en farge fra tilbehøret f.eks?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 19:54   #6
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Som sagt, jeg er svart

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 19:59   #7
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

I morgen skal jeg ha sort kjole med knallrøde sko, rød blomst og røde negler. Jeg har også knallrosa satengsko, som passer til den samme kjolen. Til sort kan man ha hva som helst, og som Mikkeline sier kan du plukke opp farger i tilbehør.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 20:34   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

En kollega stilte på julebord i går i sort kjole, med brosje i mørkeblått, og med mørkeblå, litt blanke satengpumps til, ufattelig lekkert, og en kombinasjon jeg aldri hadde kommet på selv.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 20:58   #9
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Jeg hadde gått for alle farger unntatt svart. Med en annen farge blir antrekket originalt

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 21:38   #10
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Rrrrrøde!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 22:11   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Jeg syns disse er knall, men hælen er jo enorm

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:22   #12
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Du må ha sko i samme farge som tilbehøret! Og da kan du velge absolutt alt 8unntatt kanskje brunt?), men sort synes jeg blir for kjedelig.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:23   #13
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Du må ha sko i samme farge som tilbehøret! Og da kan du velge absolutt alt egentlig, men sort synes jeg blir for kjedelig.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 14:44   #14
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Jeg driver og snuser litt på røde pensko til svart kjole. Skal tipse deg om jeg ser noe snertent i rødt eller en annen kontrastfarge.

Mørkeblå hørtes lekkert ut, og en klar grønnfarge vil vel også gjøre seg?

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 15:44   #15
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Jeg stilte nylig på fest i svart kjole, røde sko, røde negler, øredobber og clutch i gull. Skoene var det første jeg bestemte meg for, og så måtte jeg finne tilbehør til dem.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:08   #16
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Jeg fant et par røde på EuroSko kaprifol

Problemet er jo egentlig at jeg ikke har noe særlig tilbehør. Har en sånn type bolerojakke, men den er svart

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:17   #17
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg fant et par røde på EuroSko kaprifol

Problemet er jo egentlig at jeg ikke har noe særlig tilbehør. Har en sånn type bolerojakke, men den er svart

Kan du ikke pynte litt opp med en blomst, nål, brosje eller lignende da? Det trenger jo ikke være så mye som skal til.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:18   #18
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Hehe...når jeg leser innlegget mitt, så høres jeg ut som en 90-år gammel dame. Blomst, nål eller brosje....det hørtes spenstig ut!

(På den seriøse siden, så har de jo mye sånt stæsj hos Cmyk, Glitter etc)

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:23   #19
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole



Jeg er helt håpløs på klær og sånt

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 16:56   #20
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge på sko til svart kjole

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Du må ha sko i samme farge som tilbehøret! Og da kan du velge absolutt alt egentlig, men sort synes jeg blir for kjedelig.

Nei, du MÅ ikke ka sko i samme farge som tilbehøret. "Missmatch" er inn nemlig . Man kan matche men MÅ ikke. Alt er lov!
Du kan godt ha lilla sko til sort kjole. Den fargen du måtte ønske faktisk! Det som er litt stilig er å ta igjen fargen på feks neglelakken da, lilla-tonet naglelakk og lilla sko!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no