Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-10, 23:41   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Ikea har blitt veldig bra.

Når det gjelder service så avhenger jo det mye av den personen dere har møtt. At HTH har skuffet i en butikk behøver ikke å bety at den gjør det i neste butikk.

Sånn jevnt over må jeg si at HTH er det kjøkkenet innenfor 'tilgjengelige' prisklasser er det som tiltaler meg mest. Men flotte kjøkken kan du få overalt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 07:47   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Ikea er helt glimrende kjøkken. Men det lønner seg å kjøpe hvitevarer, oppvaskkum og blandebatteri andre steder, samt at jeg ikke syns utvalget av benkeplater er så imponerende.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 08:44   #23
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Unoform har mange utrolig flotte kjøkken, men prisene er desverre også utrolige.

Nå vet jeg ikke hvilket budsjett dere har å forholde dere til, men om vi skulle bestilt vårt kjøkken derfra, hadde vi nok endt opp med en pris på over 200.000,-


(det synes i hvertfall jeg er mye for et kjøkken )

Unoform classic er drømmekjøkkenet mitt, men jeg vil ikke bry leverandøren med å få det tegnet ut. Det er bare selvplageri.


Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ikea har blitt veldig bra.

Når det gjelder service så avhenger jo det mye av den personen dere har møtt. At HTH har skuffet i en butikk behøver ikke å bety at den gjør det i neste butikk.

Sånn jevnt over må jeg si at HTH er det kjøkkenet innenfor 'tilgjengelige' prisklasser er det som tiltaler meg mest. Men flotte kjøkken kan du få overalt.

Telefon til HTH:

Pida: "Hei, vi skal ha nytt kjøkken, men er litt i tidsnød ift å få bestilt, så vi rekker ikke å besøke alle aktuelle leverandører. Vi er imidlertid veldig interessert i HTH-kjøkken slik og sånn; er det mulig å få dette tegnet ut og tilsendt på mail? Jeg har alle mål og plantegning som jeg kan sendte til dere på mail."

HTH-damen: "Nei, vi driver ikke med slikt - det er for useriøst?"

Pida: "Useriøst?"

HTH-damen: "Hvis du er interessert i HTH-kjøkken så kommer du og besøker oss."

Pida: "Vi er absolutt interesserte, og spesielt i det og det kjøkkenet, og hvis dere kan konkurrere med Drømmekjøkken i både utseende og pris vil vi prioritere og besøke dere"

HTH-damen: "Nei, vi driver ikke sånn - det er for useriøst."



Mulig de har dårlige erfaringer med å bruke tid på tegninger som aldri blir realisert i salg, men da er det fint å få dette forklart med et lite beklager og en hyggelige tone. Dessuten må det da være mulig å bruke ørlitte granne skjønn? Men joda, mulig det bare var feil person vi møtte på - vi skal forsøke å få tid til å besøke dem.

  Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 08:48   #24
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Det var jo ikke spes hyggelig sagt men jeg skjønner vel egentlig at de ikke vil bruke tid på å tegne kjøkken til alle mulige plantegninger uten at det resulterer i salg.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 09:10   #25
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Jeg har samme erfaring med HTH som deg, Pida. Jeg var virkelig helt satt ut av den ekstreme ovenfra og ned-holdningen de hadde til oss. De skulle bare visst hvilke kunder de gikk glipp av, vi er pengesterke og var virkelig interessert i kjøkken, både til hytta og til kjøkkenet senere. Men med den holdningen vi møtte så skal det mye til at vi setter føttene våre innenfor deres butikk igjen.

Vi er egentlig ikke spesielt fornøyd med vårt IKEA-kjøkken anno 2002. Servicemessig var de veldig flinke, men kvalitet på dører og benkeplate holder ikke mål. Døren under vasken holder på å falle fra hverandre og benkeplaten tålte ikke varme og bulte skikkelig over stekeovnen, så den måtte vi bytte. Skrogene er bra, og holder fint.

Kvik har fine kjøkken, og vi var veldig fornøyd med servicenivået frem til vi skulle bestille, da gikk det ikke så godt for dem. Vi fikk kjøkkenet (til hytta) til slutt, men det krevde en del mas og spesielt benkeplaten tok tid, siden den første vi fikk var feil mål på. Kvik har forresten en helt annen holdning til å tegne kjøkken, de ser på det som en del av reklame/salgsprosessen, og gjør det uavhengig om du har tenkt å kjøpe kjøkken der eller ikke.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 11:24   #26
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

@Adrienne: Hun HTH-dama jeg snakket med fikk meg til å føle at jeg var heldig dersom de gadd å hjelpe meg, og at det kun var Veldig Viktige Personer som fikk handle hos dem. Slikt provoserer meg.

Jeg har forresten tenkt litt på dette med hvorfor service betyr mer og mer for meg, og jeg har kommet frem til at fritid faktisk er verdt noe i kroner og ører for meg nå. Hvis jeg må ofre mange timer og dager på å gjøre alt selv, dvs. få dårlig service, er jeg villig til å betale litt ekstra for kvalitetstid med mann og barn, evt. dautid alene forran dataen. Mannen sier ofte at han heller vil jobbe noen timer ekstra for å slippe å gjøre ting han ikke kan, og selv om jeg har sansen for å gjøre en egeninnsats, så skjønner jeg hva han mener.

  Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 12:57   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

Pida, jeg fikk litt samme følelsen. Jeg gjorde masse kjøkkenresearch da jeg var gravid, og ingen møtte meg med større arroganse enn HTH. De betydelig mer eksklusive var superhjelpsomme, ingen "dette har hun sikkert ikke råd til"-holdning. HTH mente også at det var umulig å få levert benkeplate om sommeren, da hadde de nemlig ferie. Jeg endte opp med å gå direkte til den svenske leverandøren og fikk plata både billigere og i ferien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 09:06   #28
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en kjøkkenleverandør!

fy flaten for ei kjerring! Hadde nok handlet et annet sted enn hos henne. Så klare kjøpssignaler lar man ikke fare.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no