Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Railey beach Thailand

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 14:09   #1
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Railey beach Thailand

Jeg holder på å planlegge bryllup og siden vi skal ha bryllupsfesten på Raileys beste og dyreste hotell, kan jeg ikke forvente at gjestene skal ho der. Jeg vil gjerne gi de alternativer som faktisk er bra.

Jeg har fått med meg at det er mange her inne som har vært på Railey beach. Det jeg lurer på er om noen har hoteller å anbefale der? Hoteller jeg kan ta med min gamle bestemor på 90, venner med små og store barn, min kresne onkel på 55 og andre gretne gamle gubber?

Det bør være god standard.

Mer bryllupsprat kommer det nok etterhvert fra denne kanten ja..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 07:57   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Railey beach Thailand

Jeg dytter litt på denne jeg..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 23:08   #3
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Railey beach Thailand

Vi bodde på Sand Sea Resort da vi var backpackere for seks år siden. Føltes som luksus for oss, selv om vi hadde den enkleste hytta (bare vifte, Ikke A/C) Det så ut som de dyrere hyttene holdt høy standard. Kan absolutt anbefales, men dette var jo før tsunamien, da. Aner ikke hvordan det er det nå.
Fantastisk sted å gifte seg, forresten!

  Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:11   #4
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Railey beach Thailand

Har et veldig fint og greit priset hotell til deg. Railey Princess Resort & Spa.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 17:31   #5
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Railey beach Thailand

Går det an å booke fly & hotell - altså alt i ett, dit? Nydelig sted.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-07, 18:27   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Railey beach Thailand

Jeg har vært der, det var noen år siden (før Tsunmaien) og det er min beste uke i hele mitt liv.

Skremmern, du kan bestille f.eks. via Orkidéekspressen. De kan ordne fly og hotell. Ofte får du en natt gratis hotell i Bangkok via dem. Vi bodde også på Sand Sea Resort. Der kan man som det står ikke bestille alkohol, men man kan godt ta det med til bords fra en bar vegg i vegg. Veldig god mat, og alle fall på den tiden rimelig. Du må ha air condition.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no