Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rimelig sydentur i februar

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 21:26   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rimelig sydentur i februar

Vi snakker om å reise en uke eller to på strandreise i februar. Våre reisekompanjonger har et relativt stramt reisebudsjett, og tror Kanariøyene er det beste alternativet for dem. Jeg trodde ikke Kanariøyene var så veldig værtrygt i februar, men da tar jeg kanskje feil? Hvilken øy er i så tilfelle best egnet? Vi reiser med to gutter på to år.

Er det noen som har tips til et bra sted som ikke er for dyrt? Selv er jeg mest keen på Dubai eller Singapore, men det er kanskje ikke mulig med tight budsjett? (Det er ikke aktuelt å bo på dårlig hotell, så det begrenser jo mulighetene ekstra.)

Jeg er takknemlig for alle tips! Det trenger ikke å være et kult sted, det viktigste er at det er varmt og pene strender, slik at barna har det moro.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 21:31   #2
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

Vi var på Grand Canaria i julen et år. Hadde mellom 26 og 30 grader på dagen, men på natten var det nede i 15 grader. Det er imidlertid ganske mye vind og bølger, og vi synes ikke det var så barnevennlig av den grunn.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:38   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

I februar kan det være litt ustabilt men allikevel mer værtrygt enn januar. Sydsiden av Gran Canaria er definitivt den mest værsikre av Kanariøyene.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 17:49   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vi var på Grand Canaria i julen et år. Hadde mellom 26 og 30 grader på dagen, men på natten var det nede i 15 grader. Det er imidlertid ganske mye vind og bølger, og vi synes ikke det var så barnevennlig av den grunn.

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

I februar kan det være litt ustabilt men allikevel mer værtrygt enn januar. Sydsiden av Gran Canaria er definitivt den mest værsikre av Kanariøyene.

Jeg synes egentlig ikke det høres så himla bra ut med Gran Canaria i februar jeg da ... Hvor kan vi dra da? Det er jammen ikke enkelt å finne et passende sted i februar som ikke er for dyrt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-07, 18:03   #5
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

Har dere sjekket priser på pakketurer til f.eks. Den Dominikanske Republikk, Mexico og Cuba? Jeg ville tro at man kunne få gode priser dit.


Sist redigert av Storm : 16-10-07 kl 18:10.
Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 19:53   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

Jeg har visst glemt å takke for hjelpen, MinaX. Takk! Både Cuba og den dominikanske republikk er relativt dyre feriemål. De er tatt ut av programmet til de store charterarrangørene.

Stort sett må vi ut med minimum ca 40.000 for to uker langt avsted, fly og hotell. Vi har fått servert en budsjettramme på ca halvparten, så det er jo ikke enkelt. Jeg har funnet en tur til Phuket i Thailand for ca 25'. Nå er imidlertid reisefølget en smule negative til Thailand, så da vet jeg jammen ikke hva jeg skal finne på.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 22:16   #7
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

Vi skal på sydentur med et vennepar i april tror jeg hun snakket om.
De har vært der før og de sa at for oss alle sammen i 2 uker i en leilighet (plass til alle sammen) så kommer det på ca 20.000 for alle sammen, de er 4 vi er 5 stk.
Blue Village, barnevennlig, barneklubb, strand i nærheten.
Tyrkia tror jeg dette var.

De har hatt god erfaring med Blue Village tidligere.

Jeg bare sier det hun har sagt..

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 00:49   #8
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

Vi var to uker på Tenerife i januar i år og var veldig heldige med været. Om dere skal være borte i to uker, er det jo ikke så galt om været svikter en dag eller to.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 12:36   #9
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rimelig sydentur i februar

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Vi var to uker på Tenerife i januar i år og var veldig heldige med været. Om dere skal være borte i to uker, er det jo ikke så galt om været svikter en dag eller to.

Vi tenkte egentlig å kun være én uke dersom det ble en kanariøy.

Jeg fikk et tips i går da, nemlig å benytte et engelsk eller tysk charterbyrå, og så fly Norwegian e.l. for å komme til avreisested. Jeg snakket med noen som hadde reist med et engelsk byrå, og betalt 30k for to uker på femstjerners hotell i Thailand. Jeg sjekket samme hotell gjennom Startour, og må ut med det dobbelte. Kanskje en god idé?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no