Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jålete?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-07, 15:25   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jålete?

Jeg skulle "jåle" meg litt til bryllupet vi skulle i på lørdag og spraye meg brun hos en frisørsalong .
Men aldri mere, jeg ble så skjoldete at jge nesten ser syk ut ,godt det går fort vekk,for dette er noe av det værste jeg har sett.
.

Noen som har god erfaring med det ?

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 15:55   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jålete ?

Da synes jeg du skal gå tilbake og be om pengene tilbake. Tenk om det var ditt eget du skulle i med det resultatet.

Jeg anbefaler deg å kjøpe deg en god skubbekrem, en til ansikt, og en til kroppen, og vaske deg med den frem til lørdag. Håper det blir bedre til da og at du ser ok ut når du skal i brylllup.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 16:28   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jålete ?

Ja, det hadde jeg å gjort. Klag!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 18:05   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jålete ?

Jeg har fått det gjort flere ganger til spesielle anledninger sånn som deg. Og det er alltid blitt utrolig fint. Ja, litt skjoldete nederst på anklene (nesten ikke til å unngå), tærne og kanskje litt ujevnt under armene og andre usynlige steder, men helt minimalt og helt uvesentlig. Har alltid vært veldig fornøyd. Så jeg ville gått tilbake og vist meg frem og forklart at jeg ikke var fornøyd. Da får du sikkert en utjevningssprayrunde.

Men husk å IKKE smøre deg med fuktighetskrem før spraying, for da blir det skjoldete (de områdene som er mettet med fuktighetskrem tar ikke til seg særlig farge). Bare skrubbings først. Og ha LØSE klær på etterpå, helst kjole eller noe sånt. Og ingen BH. Og ingen dusjing før tidligst 5 timer etterpå.

Husker jeg sprayet meg før jeg dro til Spania 5 mnd gravid - orket ikke se helt skummetmelk ut i shorts. Det var superdeilig å kunne legge seg rett i bikini med høy sol- OG glamourfaktor!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:00   #5
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jålete?

Først og fremst går du tilbake til butikken. Det andre beste rådet for å få bort alt er å gå til svømmehalen og være i vannet ett par timer!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 20:25   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jålete?

Jeg har fått farge i et sånt kabinett en gang. Gidder ikke det mer, for å si det sånn. HAr faktisk bedre resultat når jeg smører meg selv.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no