Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kamik er da ikke så dyrt i Tromsø?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 09:25   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Kamik er da ikke så dyrt i Tromsø?

Hva koster egentlig disse Kamikene?


Jeg vurderte slike til Ihne, og ble tipset om at Jobb&Fritid her i Tromsø solgte Kamik og Sorel. Hun som tipset meg anbefalte imidlertid Sorel før Kamik, så det var det jeg endte opp på.

Men dersom jeg husker rett, så kostet de Kamikskoene Jobb&Fritid hadde (mener det var Waterbug?) 599,-? Og inne på http://www.aktivebarn.no/ koster de samme skoene 699,-....Så for tromsøværinger vil det kanskje lønne seg å kjøpe på butikk her i stedet?

Fant plutselig ut at jammen har de ikke en nettbutikk; (Men jeg finner ikke Kamik på nett)

http://jobbogfritid.no/

Jeg endte opp med Sorelskoene, jeg da....Siden jeg fikk de svært godt anbefalt...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no