Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

[Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 15:53   #41
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Ekle bilder, overhode ikke morsomme.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:04   #42
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.884
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Ekkelt.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:09   #43
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om bilder som dette?

Jeg blir sittende med hevede øyebryn, grimase og vond klump i magen, så nei.. disse appellerer så absolutt ikke til min humor, heller det stikk motsatte.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:34   #44
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Ble rett og slett litt lei meg av disse bildene jeg.

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:37   #45
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Denne var langt fra morsom, ingen fin bildeserie i det hele tatt!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:45   #46
Pippa
Aktiv
 
Pippa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 211
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Jeg orket ikke å se ferdig bildeserien engang. Blir bare trist av slikt. Overhodet ikke morsomt, nei.

__________________
Pippa

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 16:52   #47
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Rett og slett fæl.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 17:24   #48
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

  Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 17:32   #49
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Øl i handlekurven syns jeg ikke er ille, men resten var ganske usmakelige. Og definitiv ikke morsomme.

Enig. Ren idioti. Og enkelte var faktisk fryktelig triste. Jeg har ganske mørk humor, men dette var jo bare fælt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 19:29   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Nei, dette var ikke det minste morsomt. Og jeg har ganske grunn og til tider smakløs humor.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 19:35   #51
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Hovedsaklig tenker jeg stakkars unger. Ikke morsomt i det hele tatt.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 19:39   #52
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Jeg tenker også stakkars barn, og kjenner jeg blir sint!

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 20:53   #53
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Avskyelig var ordet. Huff, stakkars unger. Hvilke foreldre som finnes i verden, får helt vondt av å tenke på det.

Og jeg syns det er virkelig en uting å spre slikt videre. Selv om noen av bildene nok er manipulert, så er det mange som er ekte. Og å spre slikt rundtom er en måte å "normalisere" slikt. Noen foreldre har tydeligvis ikke evne til å tenke særlig seg, og vil nok lett la seg inspirere.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 20:57   #54
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Opprinnelig lagt inn av mammaugla, her.

Æsj, jeg får ikke bort det indre bildet av babyen i rosa nettingstrømpebukse rundt den 'strippestanga'. Det er ikke morsomt med slik seksualisering i det hele tatt, at noen finner på å gjøre det er veldig, veldig skremmende synes jeg.

Enig.

Og unger med våpen synes jeg er grusomt å se!

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 21:13   #55
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Hvorfor sitter det en baby og sutter på munningen til et så stort våpen?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 21:23   #56
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Jeg synes ikke de var morsomme, men jeg blir ikke særlig oppbragt heller.
Noen av dem synes jeg var over streken, særlig de med våpen og sigaretter.
Men jeg tror at folk flest tar dette som (dårlig?) humor, ikke som eksempel til etterfølgelse.

En venn la inn et bilde på facebook av datteren (9 mnd) som suttet på en (tom) ølflaske, og slengte ut en spøk i samme slengen.
Men de er kjempeflinke foreldre, og alle kjente vet at det bare var tull.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 21:33   #57
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

not cool

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 21:35   #58
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Ubehagelig. Ikke morsomme, med unntak av to, som jeg må innrømme at jeg lo av. Det ene er av han faren som åpenbart har glemt at han har barnet på ryggen og setter seg i et sete. Det andre er av barnet som holder en papp-plate foran seg bak på sykkelsetet. Jeg kan ikke hjelpe for det, men jeg flirte da jeg så dem. Resten av bildene er smakløse.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 21:36   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg synes noen var litt komiske, hvis jeg tenker at det virkelig var et "kodak-moment" hvor man har blitt avbildet i et uheldig sekund (f.eks den nybakte mor som sjekker mobilen).

Ja, den er litt lei. Og den kunne kanskje ha skjedd mange.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-11, 21:45   #60
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Etikk] Hva synes du om bilder som dette?

Ekle bilder, fysj.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no