Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Økologisk til de små

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 10:42   #1
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Økologisk til de små

Hvor opptatt er dere av økologiske klær? Da tenker jeg på str nyfødt til ca to år. Foretrekker dere det? Er design viktig/avgjørende for om dere evt kjøper økologiske klær til barna?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 10:53   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Økologisk til de små

Har ikke prøvd økologiske klær og har ingen planer om å gjøre det heller.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:07   #3
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Økologisk til de små

Jeg forsøker å ha mest mulig ubehandlet ull fra f.eks Helios og Nøstebarn det første året... spesielt pysj som babyen har på seg halve døgnet omtrent. Ellers går det mest i økologisk mat her i gården.

Hvor kjøper du økologiske klær?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:18   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Økologisk til de små

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg forsøker å ha mest mulig ubehandlet ull fra f.eks Helios og Nøstebarn det første året... spesielt pysj som babyen har på seg halve døgnet omtrent. Ellers går det mest i økologisk mat her i gården.

Hvor kjøper du økologiske klær?

Jeg vurderer å ta inn økologiske klær til min nettbutikk,
så mitt spørsmål var mest for å få en pekepinn på hvor
ettertraktet dette egentlig er.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:28   #5
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Økologisk til de små

Snuppa brukte mye ull fra nøstebarn, ull-rik og helios og slikt når hun var baby.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:31   #6
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Økologisk til de små

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Snuppa brukte mye ull fra nøstebarn, ull-rik og helios og slikt når hun var baby.

Hva med økologisk bomull, da?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:38   #7
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Økologisk til de små

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hva med økologisk bomull, da?

Hun brukte kunn ull når hun var baby, hun regulerte ikke tempen så bra hvis hun ikke hadde ull og ble kald. Hun var prematur.
Hun bruker fortsatt ullundertøy fra høsten til våren, og sover i ull året rundt.
Men økologisk bomull har jeg ikke vært så opptatt av nei.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 11:43   #8
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Økologisk til de små

Eg har ikkje vore oppteken av økologiske kle før no, men med alle hormonpreparata og giftstoffa som kan finnast i "vanlege" kle så vurderer eg å bli hysterisk.

Om eg får fleire barn kjem eg truleg til å kjøpe økologisk til den nyfødde ja.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no