Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 16:42   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Få det ut, Iset!

Da håper jeg alle sammen sperres inne i et trangt rom så de må stå oppå hverandre, og når man ikke tror det er plass til flere, så slenger man inn alle de som har laget disse jævla figurene OG tv-kanalen også. Så lar man dem stå i dette rommet i kanskje 7-8 døgn uten mat eller drikke eller noe som helst, og man har små hull langs hele veggen rundt rommet oppe mot taket, der frivillige sitter med rumpa ut, blir matet med sukkerfritt godteri og fiser inn i rommet. Gjerne med noko attåt.
Etter disse fæle døgnene i totalt mørke, drittlukt og desperasjon, trykker JEG på en knapp utenfor rommet og veggene går sakte innover og presser hele gjengen til Cartoon Network-juice!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 16:56   #22
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg hater Teletubbiene!!!! Fysj, så ekle vesener.

Heldigvis hadde jeg et lite Mummifan.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 16:59   #23
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Iset fikk det ut til slutt. og

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 17:00   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

I tillegg ønsker jeg Supersnuserne en skjebne værre enn døden. Tenk at man kan ødelegge så fine figurer i et sånt konsept. Kalle og Molo må gjerne bli med å gå planken.

Kalle fortjener en ærefull og verdig pensjon, bare han droppern den der jævla bamsen blir det bra.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 17:00   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Og de som skal tvinges til å drikke denne juicen er Erstatterne fra Disney Channel. Forbanna møl.

  Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 17:16   #26
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ? Tuller du? De er jo dødsmorsomme.

Jada, kjempemorsomt å fise seg opp til en sky for å hilse på en engel. For voksne.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 17:40   #27
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbiene kan godt ta med seg alle de der fjamse-hamsene fra Drømmehagen også! De kan forresten få kjøre karusell i all evighet, moah-ha-ha-haaa!

Også hun derre Bibbi!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 17:41   #28
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Katja-Kai og Bente-Bent er bare kule, synes jeg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 18:09   #29
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg har en våt drøm om at Nunu-maskinen går amok og suger til seg TinkyWinky, Dipsy, Lala og Poo, i den rekkefølgen, og lager tubbiesuppe av dem. Bye bye!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 18:43   #30
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Måtte hula til de forferdelige Gnottene rase i hue på dem. Straks!

Ja!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 18:55   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Supersnuserne kan ta med seg Kalle og Molo på en lang ferie uten returbillett. Om det er lov å ta med DVD-figurer så kan Brannmann Sam være med dem, mest på grunn av Georg og den ufyselige moren hans.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:13   #32
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Er det noen som må bort, så er det Verktøyfigurene og han som reparerer alt som går på Playhouse Disney. Det er norsk tale, men de snakker delvis engelsk :boink:

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:15   #33
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Bjørnen i det blå huset får meg til å tilte fullstendig.

Nei, du kan ikke få snuse på meg, du kan stikke den fæle nesa di i et rottehull og la den bli tygd i fillebiter av sultne gnagere!

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:16   #34
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

I tillegg ønsker jeg Supersnuserne en skjebne værre enn døden. Tenk at man kan ødelegge så fine figurer i et sånt konsept.

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Er det noen som må bort, så er det Verktøyfigurene og han som reparerer alt som går på Playhouse Disney. Det er norsk tale, men de snakker delvis engelsk :boink:

Handy Manny ja.

Spør du mannen min er det Higlybyheltene som virkelig burde fått gjennomgå.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:19   #35
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbiene er noe av det mest motbydelige jeg vet om. Nunu må gjerne regjøre Tubbiehuset MEGET grundig!

Ellers hater jeg ALT som går på Cartoon Network nesten like inderlig som Iset. Makan til MØKK!

Da storebror var inne i sin mest ihuga Pokemon-fan-periode holdt jeg på å spy av dritten. Det er så utrolig simpelt laget til!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:20   #36
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Hjelp, så fort man faller ut når ungene vokser til! Jeg har ikke engang hørt om halvparten av de figurene dere snakker om. Ungene har ikke sett barne-TV siden juletider, og Disney Channel er for barnslig, påstår de. Vi har ikke Playhouse, men den hadde i hvert fall ikke blitt godkjent.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:21   #37
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg nærer et intenst hat til Den ekle lille "vil du ringle litt med bjella mi" Noddy.
Helt sikker på at det er noe som ikke stemmer der i gården.

For ikke å snakke om den fryktelige intromelodien...


(Kilde: youtube.com)


Et lite søk på youtube bekrefter også at jeg er laaaangt fra den eneste som ikke tåler denne vemmelige lille gnomen

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 19:26   #38
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Teletubbiene, Handy Manny med venner og alle i Jubalong må gjerne reise på jordomseiling og aldri finne tilbake til våre tvskjermer iallfall.

Jeg begynner også å nære et hat til gjengen i Lazy Town. Må Spartakus hoppe og sprette så voldsomt, og hvorfor kjenner de aldri igjen Rotten i sine dårlige utkledninger??? Argh.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:11   #39
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Handy Manny må dø
Ellers har jeg et meget anstrengt forholdt til Kyllingen Coci (eller hva det nå var..)

__________________
-Tripp-06,Trapp-07 og Tresko des-08-
Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 20:57   #40
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnetv-figurer vi ønsker dit pepper'n gror

Jeg bære på et gammelt hat til Tøydokke Anna og skulle gjerne sett henne ende omm spm bittesmå biter med tråd.

Av dagens figurer vet jeg knapt hvor jeg skal begynne...

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no