Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Odd Molly og størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 12:32   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Odd Molly og størrelser

Jeg har lyst til å ønske meg Odd Molly klær til jul men er usikker på om de vil passe meg. Jeg bruker vel str 44 over brystet men passer gjerne 42 i strikkejakker og klær som ikke er veldig figurnære. Hva tror dere som har erfaring med Odd Molly? Vil str. 3 passe meg? Først og fremst ønsker jeg meg disse:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 325_almostblack.jpg (26,1 KB, 22 visninger)
Filtype: jpg 328_white.jpg (33,3 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg 340_beige.jpg (36,4 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg 341_chinablue.jpg (27,0 KB, 31 visninger)
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 14:10   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har lyst til å ønske meg Odd Molly klær til jul men er usikker på om de vil passe meg. Jeg bruker vel str 44 over brystet men passer gjerne 42 i strikkejakker og klær som ikke er veldig figurnære. Hva tror dere som har erfaring med Odd Molly? Vil str. 3 passe meg? Først og fremst ønsker jeg meg disse:

Tror 3 vil passe deg ja.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 15:59   #3
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Str 3 må du nok ha da ja.

Jeg er nok ca 42 i str nå (80C i bh) og har prøvd plagg nummer 2, 3 og 4 av bildene dine.
Plagg 2 har veldig A-fasong og på jeg synes den ble veldig "flagrete" eller for vid nederst, men det ser ikke slik ut på bildet. Plagg 3 er kjempefint, men jeg er ikke så glad i belte i livet (ser for "stutt" ut med det).
Plagg 4 er jo bare nydelig, har prøvd den i str 2 og 3, her er absolutt 3 best fordi den er ganske tettstrikket og ikke veldig vid oventil. I og med at den er håndstrikket kan tydeligvis str variere. Jeg bestilte en 3 fra Sverige, men den var mye trangere enn 3ern jeg hadde prøvd. Mer lik 2eren faktisk.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:02   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Jeg er en normal str.36 og i jakken helt til høyre har jeg str,3 m ne den må være feilmerket
Jeg har str.1 i den nest til høyre og de to er helt like når jeg måler de

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 21:06   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Jeg har bare en Odd Molly-jakke, og det er den lyseblå også omtalt som "FP-uniformen". Den er i str 3, for det var den eneste de hadde. Ellers ville jeg nok bestilt str 2, siden jeg vanligvis bruker str 40, og ganske ogte 38. tror ikke jeg har noe i 42. Men jeg kunne faktisk ikke hatt den jakken særlig mye mindre, da ville den spriket akkurat ved den knappen som er midt på brystet. Og jeg har ikke så gedigne pupper.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 01:24   #6
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har bare en Odd Molly-jakke, og det er den lyseblå også omtalt som "FP-uniformen". Den er i str 3, for det var den eneste de hadde. Ellers ville jeg nok bestilt str 2, siden jeg vanligvis bruker str 40, og ganske ogte 38. tror ikke jeg har noe i 42. Men jeg kunne faktisk ikke hatt den jakken særlig mye mindre, da ville den spriket akkurat ved den knappen som er midt på brystet. Og jeg har ikke så gedigne pupper.

Jeg har også denne lyseblå jakken. Jeg er normalt str.38 og jeg kjøpte jakken i str.2 Den passer meg perfekt.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:29   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Den første må du ikke finne på å kjøpe. Jeg har store pupper og er str 42, og den var HELT feil til en med store pupper. Så ut som en skikkelig gravidekittel.

De tre andre går helt greitt i str 3. Jeg har selv den på bilde nr. 2 og 4 og har prøvd nr. 3 av bildene bortover.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:38   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den første må du ikke finne på å kjøpe. Jeg har store pupper og er str 42, og den var HELT feil til en med store pupper. Så ut som en skikkelig gravidekittel.

De tre andre går helt greitt i str 3. Jeg har selv den på bilde nr. 2 og 4 og har prøvd nr. 3 av bildene bortover.

Du mener at du har str. 3 i de? Kanskje alle er for små til meg enn så lenge? :lurer:

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 23:46   #9
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den første må du ikke finne på å kjøpe. Jeg har store pupper og er str 42, og den var HELT feil til en med store pupper. Så ut som en skikkelig gravidekittel.

De tre andre går helt greitt i str 3. Jeg har selv den på bilde nr. 2 og 4 og har prøvd nr. 3 av bildene bortover.



Jeg kjøpte kjolen i øyeblikket du skrev dette.
Jeg har den i str 2, den er noe trang over puppa, (jeg bruker str 42 oppe) men de hadde ikke større og jeg syns det funka greit. Kjolen er jo så fin...

Men ble jo litt ehm, skeptisk nå!
Så, hva eh syns dere:

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 09-12-06 kl 12:06. Årsak: Fjernet bilde - stått lenge nok nå...
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 23:48   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Nr 2 og 4 var jo også utrolig fine.... Sukk!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 23:49   #11
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Så fin du var! Du kledte den veldig godt.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 23:50   #12
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Amelie: Du kledde den veldig godt.
Jeg er str. 38-40 og kanskje 42 (bruker c-d-cup) over brystet.. tror du jeg hadde passet str 2 da?


Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 00:20   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Amelie: Du kledde den veldig godt.
Jeg er str. 38-40 og kanskje 42 (bruker c-d-cup) over brystet.. tror du jeg hadde passet str 2 da?


Ja, det tror jeg! Jeg bruker faktisk 85 D i BH!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 10:47   #14
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ja, det tror jeg! Jeg bruker faktisk 85 D i BH!

Jøss, samme som jeg når melken avtar (har begynt å gi fast føde så den avtar nok nå snart), og den var jo råfin til deg! Da må jo hvertfall jeg kunne passe str 3.

Synes forresten at ansiktet vi ser øverst på bilde var nydelig også!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 14:48   #15
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Så det betyr at Odd Molly-klær er uaktuelt for oss i str. 44?

(Ja, ja - det kan vel hende at mannen min hadde blitt lettere animert om jeg ønsket meg en strikkejakke til nesten 3000 kroner... Til og med uten gore-tex...)

  Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 17:50   #16
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Jøss. Den var mye finere på deg enn på meg. På meg så ble stoffet over mellomgulvet, under/mellom puoppene liksom, stående i en svær bul utover, nesten forbi puppene hvis du forstår. Damen i butikken ble veldig overrasket, for hun hadde den selv og var veldig fornøyd med den (og hun var nokså lik meg i figuren). Og var helt enig i at den så helt vill ut på meg.

Kanskje den jeg prøvde rett og slett var feilmerket eller feilsydd?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 19:07   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jøss. Den var mye finere på deg enn på meg. På meg så ble stoffet over mellomgulvet, under/mellom puoppene liksom, stående i en svær bul utover, nesten forbi puppene hvis du forstår. Damen i butikken ble veldig overrasket, for hun hadde den selv og var veldig fornøyd med den (og hun var nokså lik meg i figuren). Og var helt enig i at den så helt vill ut på meg.

Kanskje den jeg prøvde rett og slett var feilmerket eller feilsydd?

Du har helt sikkert knøvla sammen den underkjolen og fått stoffbul!
Neida, men tok du på kjolene hver for seg, eller begge på en gang?
Det er best å ta på underkjolen først, og så knyte den slik at den sitter riktig.

TBM: Denne kjolen er i str 2, tror helt sikkert at du kan bruke O.Molly-klær i str 3.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 22:17   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

knyte den slik at den sitter riktig



Knyte? Eh... Oj.

Til mitt forsvar var det TRANGT i det lille prøverommet altså, var glad jeg bare fikk stasen over hodet jeg!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no